Nou ik ging kijken voor halverwege mei en moet zeggen dat ik €448 toch best veel vind…
Vind het wel een prachtig huis, leuk aangekleed, warm en gezellig.
448 voor een plek waar 8 man kwijt kan. Daar vind je geen hotel voor of iets.
Meer man zelfs, ze telt de kinderbedden er niet bij en als je echt per “slaapplek” telt (dus tweepersoonsbed 2 mensen) kom ik uit op 13
Veel alcoholisten krijgen geen of sporadisch een kater, daarom gaan ze er ook mee door
Als je constant onder invloed bent, is er indd geen mogelijkheid om een kater te ontwikkelen.
Ik denk dat het de kledingkamer/ het washok is, waar straks weer nieuwe opruimvlogs worden opgenomen. ‘Valt aaaallemaal uit elkaar!’
Stonden daar niet ook nog spullen van de vorige bewoners die ze nog moesten uitzoeken enzo? Ik denk dat het voor nu een rommelhok is of opslag. Extra servies, handdoeken, spullen voor de schoonmakers, gereedschap, etc. Allerlei dingen waar de huurders niet bij hoeven te komen en niet nodig hebben tijdens hun verblijf.
Het is ook vaak andersom: ze moeten verder drinken om de (ernstige) ontwenningsklachten tegen te gaan
Ze vertelde toch ook in de vlog dat ze het extra duur op airbnb hebben gezet omdat ze eigenlijk niet willen dat vreemde het boeken?
Wat ook nergens op slaat want dat gaat er vanuit dat mensen met meer geld betrouwbaarder zouden zijn.
Dat ja, heel gebruikelijk om een kast/ruimte/whatever te hebben met spullen waarvan je niet wil dat een huurder er bij kan.
Plus, zet je huis niet op Airbnb als je niet wilt dat vreemden het gaan boeken :’)
Ze richten zich op gezinnen en niet op zuipende vriendengroepen die eens lekker alles kapot komen trappen. Dat was de reden.
Maar zuipende vriendengroepen kunnen toch ook een lekker bedrag neertellen?
Dan is het dus: We willen alleen families met kinderen. Dat heeft dan toch niks met het bedrag te maken?
Het gaat om je woord ’ betrouwbaarder’. Dat zegt ze helemaal nergens. Met een hoger bedrag krijg je eerder serieuzere boekers ja, dat denk ik echt. Als je met slechte bedoelingen een beetje grappig gaat doen omdat het Mascha’s huis is ga je daar geen extra geld voor neertellen is de gedachte/hopen ze dan. Van gekken win je het niet, dat weten ze ook…maar je doet een poging .
En de airbnb is aangeboden door Gregor. Ze zijn vergeten bij te zetten dat hij makelaar is.
Ik las in een Instagram-story dat ze besloten hebben om toch één prijs te hanteren.
Het lijkt mij ook niet te doen om twee prijzen te hanteren hiervoor.
Overigens vertelt Mascha in de vlog van vandaag waarom ze nu veel affiliated links op haar insta stories plaatst. Verder vindt ze dat juice channels gemeen zijn en dat zij geen gemene mensen volgt. Ik luisterde met een half oor ernaar, dus ik snap er geen jota van