Beutyblogtopic XL #15

Die omschrijving vind ik heel erg Ali express. Net als de spiegel

17 likes

Nou eerlijk is eerlijk, als ik ooit een keer in Amerika ben wil ik ook wel een keer naar een Walmart gewoon puur als uitje. :laughing:

4 likes

ā€œEen echte selfiespiegelā€! Maar dan wel de neppe en niet het originele design.

6 likes

Het gaat er toch juist om dat er dan is gekeken naar welke wijn goed bij je eten past, ik heb daar zelf 0,0 weet van dus vind zo’n arrangement bij een wat chiquer etentje wel echt een toevoeging

7 likes

really, gaan we nu echt die hele advertentie uitpluizen en kapot analyseren? pff

11 likes

Ja zeker weten, daarom neem ik het ook soms , maar meestal zijn het toch kleinere glazen qua hoeveelheid dan als je een glas van de kaart zou bestellen? Of toch alvast waar ik het al besteld heb… (wat in mijn geval maar goed is want als ik 5/6 glazen wijn met een ā€œnormaleā€ hoeveelheid wijn ipv een kleinere portie krijg, kan je mij wel afvoeren)

3 likes

Maar als je ziet hoe groot dit is (ervan uitgaande dat hier dus ook grotere gezinnen of families komen) zijn de kosten pp best te overzien, als je ziet hoe overpriced alles omtrent disney is.

En kregen mensen uit NL of volgers niet nog een geheime kortingscode?

8 likes

Gewoon een detailfoto van het deurbeslag

39 likes

Denk dat ze de details van de deurklink willen laten zien.
Kan aan mij liggen maar lijkt alsof het een Disney figuur is.
Zo’n kopje of klok van Belle en het beest? Of ik heb een hele grote fantasie, dat kan ook :joy::joy:

28 likes

Deze deurklink komt uit Alice in Wonderland!

19 likes

Nou ik ging kijken voor halverwege mei en moet zeggen dat ik €448 toch best veel vind…

6 likes

Vind het wel een prachtig huis, leuk aangekleed, warm en gezellig.

5 likes

448 voor een plek waar 8 man kwijt kan. Daar vind je geen hotel voor of iets.

14 likes

Meer man zelfs, ze telt de kinderbedden er niet bij en als je echt per ā€œslaapplekā€ telt (dus tweepersoonsbed 2 mensen) kom ik uit op 13

6 likes

Veel alcoholisten krijgen geen of sporadisch een kater, daarom gaan ze er ook mee door

4 likes

Als je constant onder invloed bent, is er indd geen mogelijkheid om een kater te ontwikkelen.

5 likes

Ik denk dat het de kledingkamer/ het washok is, waar straks weer nieuwe opruimvlogs worden opgenomen. ā€˜Valt aaaallemaal uit elkaar!’

5 likes

Stonden daar niet ook nog spullen van de vorige bewoners die ze nog moesten uitzoeken enzo? Ik denk dat het voor nu een rommelhok is of opslag. Extra servies, handdoeken, spullen voor de schoonmakers, gereedschap, etc. Allerlei dingen waar de huurders niet bij hoeven te komen en niet nodig hebben tijdens hun verblijf.

10 likes

Het is ook vaak andersom: ze moeten verder drinken om de (ernstige) ontwenningsklachten tegen te gaan

Ze vertelde toch ook in de vlog dat ze het extra duur op airbnb hebben gezet omdat ze eigenlijk niet willen dat vreemde het boeken?

4 likes