Beutyblogtopic XL #15

Wat ook nergens op slaat want dat gaat er vanuit dat mensen met meer geld betrouwbaarder zouden zijn.

5 likes

Dat ja, heel gebruikelijk om een kast/ruimte/whatever te hebben met spullen waarvan je niet wil dat een huurder er bij kan.

11 likes

Plus, zet je huis niet op Airbnb als je niet wilt dat vreemden het gaan boeken :’)

8 likes

Ze richten zich op gezinnen en niet op zuipende vriendengroepen die eens lekker alles kapot komen trappen. Dat was de reden.

2 likes

Maar zuipende vriendengroepen kunnen toch ook een lekker bedrag neertellen?
Dan is het dus: We willen alleen families met kinderen. Dat heeft dan toch niks met het bedrag te maken?

5 likes

Het gaat om je woord ’ betrouwbaarder’. Dat zegt ze helemaal nergens. Met een hoger bedrag krijg je eerder serieuzere boekers ja, dat denk ik echt. Als je met slechte bedoelingen een beetje grappig gaat doen omdat het Mascha’s huis is ga je daar geen extra geld voor neertellen is de gedachte/hopen ze dan. Van gekken win je het niet, dat weten ze ook…maar je doet een poging .

2 likes

En de airbnb is aangeboden door Gregor. Ze zijn vergeten bij te zetten dat hij makelaar is.

7 likes

Ik las in een Instagram-story dat ze besloten hebben om toch ƩƩn prijs te hanteren.

Het lijkt mij ook niet te doen om twee prijzen te hanteren hiervoor.
Overigens vertelt Mascha in de vlog van vandaag waarom ze nu veel affiliated links op haar insta stories plaatst. Verder vindt ze dat juice channels gemeen zijn en dat zij geen gemene mensen volgt. Ik luisterde met een half oor ernaar, dus ik snap er geen jota van

1 like

:white_check_mark:

8 likes

@Karl_Lagerfeld ze praten over je moeder!!!

5 likes

Ook met een heel oor valt er geen chocola van te maken. Hangt aan elkaar van de zeg maars en de I don’t knows.

6 likes

En die reden is?

7 likes

Ik heb geen flauw idee. Iets met dat Amerikaanse influencers 2 jaar voorlopen. Zoals ik eerder schreef, ik luisterde half en snap er de ballen van.

7 likes

Pffff wat een onsamenhangend verhaal. Waar het op neer komt is dat ze een percentage krijgt als iemand via haar link iets koopt. Doel is dus om geld te verdienen. Daarna houdt ze in de vlog een hele rant over dat juicekanalen gemeen zijn omdat ze iets hadden gezegd over dat Masha hier niet transparant over zou zijn ofzo.

In de comments noemen mensen dit een vorm van ondernemen. Daar versta ik toch wel iets anders onder dan simpelweg je gek kopen aan spullen en deze vervolgens te linken om er aan te kunnen verdienen hoor. Maarja al die zooi moet natuurlijk ergens van betaald worden

12 likes

Al het commentaar in deze vlog lijkt direct op kritiek van dit forum te zijn :joy:

8 likes

Ze leest geen gemene dingen meer toch? Zou ze hier op meelezen??

3 likes

Natuurlijk

11 likes

Gaat denk ik ook over Juice channels, daar werd ze vorige week genoemd :sweat_smile:

3 likes

Als je van een half-wijnarrangement een kater hebt, is er echt iets niet juist… Ik doe dat ook heel vaak in gastronomische restaurants en dan heb je echt geen 6 glazen op, ben je niet dronken en heb je geen kater. Ze kan het allemaal wel erg goed opblazen…

2 likes