Lol nou sinds ik de 30 gepasseerd ben heb ik ook van 3 glazen wijn (of 6 halve dus) al een kater hoor.
Oeps Dan heb ik op mān 35ste meer geluk
anyway, zoān half arrangement is er toch echt om je net niet dronken te voeren dus ik verdenk haar nog steeds wel van overdrijfitis.
Ik snap het ook wel. Na twee glazen wijn lig ik tegenwoordig onder de tafel te ronken. Snap wel dat Cynthia katerig kan zijn na meer wijntjes.
De hoeveelheid alcohol die nodig is om dronken te worden is totaal verschillend per persoon en kan je dus niet zo generaliseren.
O, moet ik dan naar de dokter omdat ik daarvan wel een kater krijg? Zijn er anti-kater lessen hiervoor, praatgroepen?
Ik heb gisteren op restaurant 2 glazen op en ik heb echt wel een kater hoor. Dit is toch super persoonlijk? Zeker als je daarna geen water meer hebt gedronken, en direct naar bed bent gegaan.
Ik ben al teut na een Radler van 2% Ik drink eigenlijk nooit en zodra ik wat drink voel ik dat meteen in mijn bovenbenen. Terwijl een vriendin van me echt heel wat kan drinken zonder ook maar aangeschoten te worden. Denk ook wel dat het ermee te maken heeft hoevaak en wat je drinkt.
Haha ik dacht altijd dat ik de enige was met dat gevoel in mān bovenbenen, mensen in mijn omgeving kijken mij altijd heel raar aan als ik dat probeer te omschrijvenš
Ja inderdaad! Bij mij voelt het als een week/bibberig gevoel met een warme gloed. Op dat moment weet ik: ik ben aangeschoten.
Haha ik voel het ook na een paar slokken, in mān armen en bovenbenen idd. Mensen kijken je doorgaans idd echt wazig aan als je dat vertelt
Ik zeg altijd dat ik āde alcohol door mijn aderen voel stromenā (na een glas cider al) dan wordt ik soms ook wel gek aangekeken
Koude voeten=1 glas port. Probleem opgelost. En neem ik een 2e glas dan ben ik aangeschoten. #note to myself: Port is op, nieuwe kopen.
Waarschijnlijk doordat Port 18-22% alcohol bevat, na een glaasje ben ik al aangeschoten.
Je pakt toch ook maar een klein glaasje neem ik aan, dat is altijd in verhouding met het %
Een unit (glas) wijn bevat evenveel alcohol als een unit (glas) port he.
Nog even wachten, Cynthia is bezig een anti-kater-cation te plannen.
Maar hoe voel je je dan als je teveel gedronken hebt? Of ben je avond zelf dronken en altijd weer fris en fruitig in de ochtend?
Tjonge jonge, we komen er weer eens achter dat niet iedereen t zelfde is. Wat een onthullingen weer
Daar zit ik nu net een onthullende nieuwsbrief over te tikken. Want⦠ik ga daarover een live sessie houden voor nu maar ⬠59. Als je het niets vindt, krijg je je geld terug, beloofd!
Hoeveel geheimen ga je tijdens de sessie onthullen? Of volgen die later in de nieuwsbrief?