Ik verwacht minstens twee geheimen per nieuwsbrief
Heel veel geheimen! Kennis die je nu nog niet hebt, maar straks wel, als ik mijn unieke ervaringen met je heb gedeeld.
Daarna kun je je inschrijven voor een planner en een cursus.
En over een paar maanden kom ik erachter dat veel mensen toch wel erg op elkaar lijken en overweeg ik om daar ook nog iets over te onthullen, op een speciaal moment. Op Terschelling. Of niet. Haha.
Komt er ook een opname beschikbaar?
Over de Cynth gesproken, ik zit net op de website van het bedrijf van haar coaches te kijken en zie deze testimonial. Die coaching lijkt wel een soort Tell Sell wonderproduct. Je omzet neemt toe en zelf val je af. Als nu ook nog je huisdieren altijd gekamd zijn en je vloer altijd gedweild is, ga ik mij inschrijven voor een sessie.
Maar wat heeft afvallen met je omzet te maken?
Dat snap je alleen na het volgen van de coaching, denk ik.
Ugh nu weten we wel een keer dat je 23 kilo bent afgevallen Cynthia. Je kan toch ook zeggen ik ben gezonder gaan leven ofzoiets
Ja maar wie zegt dat iemand zich aan een unit houd? Alsof iedereen voor elke drank een speciaal glas heeft waar niet meer in kan
Bahja…! Laatste keer dat ik iets van haar las was ze precies tegen wat ze nu schrijft.
Misschien bedoelde ze 23 kg in muntgeld om haar coach te betalen?
Bij Sanneke of Sanne? zie ik die linkjes ook veel en die krijgt volgens mij wel per klik. Dan kan het echt wel goed oplopen. Ik klik weleens ergens op maar ik vind dat op zo’n roze stip klikken zo irritant. Weet ff niet hoe dat heet maar die moet je dan ingedrukt houden. Duurt me dan al weer te lang haha.
Hmm lekker. Varkens botten in mijn koffie. Dat maakt je ochtend echt compleet
Wil graag dit moment aangrijpen om nogmaals mijn trauma te delen van toen ik (als vegan) een onschuldig sapje bij de ap dacht te kopen en daar ook rundercollageen in zat?!
Dat was dus geen fijn moment voor jezelf
misschien niet een vraag voor hier maar als ik google op ‘werkt collageenpoeder’ dan lees ik overal dat t werkt, maar dat klopt dus niet?
Dan heb je denk ik de sites bekeken van aanbieders van dit poeder
Lip be like