Beutyblogtopic XL #15

Vet laat maar ik moest echt heel hard lachen toen iemand laatst onder haar foto waar ze het over afvallen zei “je bent nog steeds niet dun”. En ze dat toen heel serieus ging weerleggen haha. Ja sorry dat vond ik dus leuk.

14 likes

Ik vind het echt om te janken

11 likes

Er is een keuringsdienst van waren over als je er meer over wil weten: Wat doet collageen precies in het lichaam? - NPO3.nl

7 likes

Of over je croissantje gesprenkeld natuurlijk. He-mels!

2 likes

Mascha zei vorige week dat ze wilde sporten weer bij dezelfde keten als waar ze voor haar zwangerschap sportte, maar…moeilijk twijfel i dont know…

Week later: ze zeiden willen jullie een jaar gratis komen sporten? Waauuww yeahhh jaaaa wij zijn fans van het eerste uuuuur.
Ok dan zou je ze toch finacieel steunen juist met die bakken geld? Ze gaat er niet filmen want privacy…dus een echte sponsordeal is het ook niet.

17 likes

Heel vaag. Ik snap zo’n bedrijf dan ook niet.

Vroegah werkte ik in een lunchroom. Dit was nog vóór social media überhaupt bestond :older_woman:
Er kwam wel eens een PSVer een broodje eten en hij hoefde dan niet af te rekenen. Why?! Nooitt begrepen.

16 likes

Maar ik zou mij dan als die voetballer zo ongemakkelijk voelen en er op staan om wel te betalen denk ik…
Ook bij Mascha echt grrr ik erger me er zo aan. Als je zoveel geld hebt kan je toch wel zelf je fitness abonnement betalen. Ja ik ben jaloers dat ik geen tonnen heb en zelf heel bewust heb overwogen of een fitness abonnement wel in het budget past.

15 likes

afbeelding

87 likes

voor meer collageen kun je ook gewoon winegums eten: Waarom winegums helpen bij betere prestaties en minder blessures
het is wel belangrijk dat je daarna een beetje beweegt.

8 likes

Ik denk dat ze verwachten dat het meer klanten trekt als er af en toe een BN’er te spotten is.

7 likes

Er gelden andere regels en normen voor mensen met een groot bereik / fanbase :crazy_face:

7 likes

Lijkt me ook super ongemakkelijk. Ik zat eens in een bakkerij/lunchroom en toen kwam Rudolph van Veen binnen (van 24kitchen enzo). Hij wilde net z’n bestelling doorgeven toen ze hem herkenden. Hele heisa meteen, bakker kwam van achteren om hem te begroeten, hij moest per se even zitten en van alles proeven. En je zag gewoon die man uit al z’n poriën uitstralen dat ie alleen even snel een broodje wilde halen.

29 likes

Dit is de reden dat de “fame” voor mij nooit zou opwegen tegen het hebben van privacy en met rust gelaten worden. Verschrikkelijk :joy:

24 likes

Ja gatver wat slecht zeg Deb.

14 likes

Debbie had het vast minder erg gevonden als La Mer dit had gedaan

28 likes

En L’Oréal denkt: “Sta ik toch maar weer op je socials, Deb, gratis en voor niks!”

42 likes

Ze mag blij zijn dat ze überhaupt nog spullen krijgt toegestuurd? Zo relevant is ze niet meer in influencerland :relieved:

32 likes

Nieuw woord unlocked in Mascha’s vlog.
Ademgaatje.
:cry:

4 likes

Heeft ze het over tracheotomie?

8 likes

Mond?

16 likes