Ze verslichte zich toen gregor tegen haar aan botste en nu heeft ze laryngospasme
Heel eng, ze raakte in paniek want ze kon niet ademen. Hele avond nog last van. Zo raar!
Ik heb het even opgezocht wat het precies was. Dat is wel heel eng om dat mee te maken. Alsof je aan het stikken bent
Ik weet dat Mascha geen hoogvlieger is, maar telkens dat âAmerika huisâ. De Nederlandse taal is inderdaad geen makkie, maar zelfs basisschool kinderen zouden âhuis in Amerikaâ schrijven.
Botsen, stoten⊠een pot nat.
In Maschaâs stories op ig staat een foto van een starbucksbeker en haar dochtertje heeft die vast. En dan een verhaal dat ze een nieuwe beker had gekocht en dat ie gelijk werd ingenomen door de dochter. En in mijn hoofd: whut, ze heeft die beker opgegeten?? Hoe dan?
En toen: ohâŠnu bedoelt ze ingenomen als in âafgepaktâ en niet als in 'gedronken/gegeten etc.
Ik kijk al een tijd geen vlogs meer maar dit zit er nog zo inđ€Ł
Is dit weer een dialect ding? Want ingenomen gebruik ik ook zoals Mascha het gebruikt. âAfpakkenâ. Of als ik een para slik ofzo.
Haha nee. Mascha zegt altijd dat ze koffie inneemt als ze hoofdpijn heeft. Ipv opdrinkt. Denk dat ze dat bedoelt.
Ojaa, een espresso innemen. Ik herinner t me weerđ
Zou ze dit niet doen voor de zoektermen?
Voor een zo hoog mogelijke positie is het inderdaad goed om vaak de termen âAmerikaâ en âhuisâ te gebruiken in combinatie met elkaar. Maar dat kan altijd nog wel in fatsoenlijk Nederlands. Je bent niet beter vindbaar als je âAmerika huisâ gebruikt i.p.v. âHuis in Amerikaâ. Daarnaast spreekt ze het ook zo uit in haar videoâs en dat heeft sowieso geen invloed op haar SEO.
Dit ja
Volgens mij is âhuis in Amerikaâ ook prima voor seo hoor. Zoekmachines worden steeds slimmer. Het wordt zelfs afgeraden om een foutieve spelling te hanteren
Misschien knelt haar eigen maat en denkt ze, dan maar helemaal eruit hangen
Ja ik denk wel dat minder stof het beter maakt
Edit: ze heeft daarna nog een story erop gezet dat de jurk sowieso te groot is voor dr maar dat ze twijfelt of de borsten in een maat kleiner nog wel passen. Dat bedoelde ze ermee. Hierin zitten ze dus goed.
Snap het nog steeds niet
Als iedereen ook maar 5% van Debâs zelfvertrouwen zou hebbenâŠ
Maar die jurk doet toch ook echt 0.0 wat voor je figuur? Ik zou sowieso de hele tijd bang zijn dat de dames eruit zouden vallen of nog erger, het zaakje naar beneden vliegt waardoor je ze gaat flashen.