Beutyblogtopic XL #15

Volgens mij heeft ze geen nieuwe jurk nodig, maar een bril.

11 likes

Borsten, tieten, memmen, pappen, kwarktassen?

10 likes

Uiers

11 likes

Debs kleding is standaard een maatje te klein. :smiling_face_with_tear:

8 likes

M’n YouTube stond op autoplay en ineens staat de Amerika plan-video van Mascha aan. Maar stelt ze nou heel serieus voor dat je ipv road-trippen ook het vliegtuig kan pakken en van plek naar plek kan vliegen?? :sweat_smile: “als je weinig tijd hebt ofzo bijvoorbeeld, maar ja wij vinden rijden toch leuker.” Spitsbergen who?

9 likes

Nog erger: room jopen :unamused:

4 likes

Mascha die in de vlog aangeeft dat ze niet tot bij de Bijenkorf raken want de auto is te groot. Wat had je dan gedacht met je Jeep Brute in een stad

53 likes

Ja goh. Die parkeergarage bij de Bijenkorf is sowieso echt suuuuper smal, zelfs met een normale auto al.

3 likes

Helaas niet! Ze vertelt het na

2 likes

Haha ja en dan hoe moeilijk het is om bij de Bijenkorf te komen met oma want die heeft geen fiets in Amsterdam. OV pakken is echt te makkelijk hè :clown_face:

7 likes

Hahahahaha ook echt dat ze het proberen joh

4 likes

Ik vind juist dat we grote plaatsen hebben maar wel kleiner dan NL (stond eens ondergronds in de parking dicht bij het Mainport), heb je in Lille Grand Place al gestaan? Heb daar de auto’s van twee onbekenden moeten parkeren omdat het hen echt niet lukte. Er is hier in België geen parking waar ik zou stressen omdat ik er niet in geraak en rij met een break of met de Fiat Freemont van mijn moeder.

Maar ik heb top notch parkeerskills.

17 likes

Goed oefenen is het antwoord. Je leert het vanzelf :wink:

• achterwaarts parkeren: dan kan je parkeren obv je zijspiegels en mits wat voorzichtigheid kan je dan echt geen andere auto raken. Uitrijden gaat dan ook een pak makkelijker.

Groetjes van een geroutineerde parkeergarage-parkeerder

9 likes

Zij hebben toch zelf fietsen én een bakfiets?? Hoezo kan oma dan niet op een fiets

5 likes

Haha wie gaat er dan ook naar de Bijenkorf met de auto?? :joy: Die file die er altijd staat vanaf Waterlooplein heeft zelfs de naam ‘Bijenkorf file’. Ik verbaas me altijd over de mensen die dat nog proberen. Sowieso het centrum van A’dam kun je bijna niet meer in met de auto. En zij wonen ook zo dicht bij het centrum met de fiets, echt 10-15 min fietsen.

33 likes

Vooral grappig omdat ze zei dat ze wel naar het centraal station konden lopen om daar opgehaald te worden met de auto, dan had je daar ook best OV kunnen pakken hahaha

6 likes

Oma in de bakfiets zetten is ook nog een optie

7 likes

Maar Massa noemt zichzelf dus nog steeds vlogster terwijl ze amper iets filmt van wat ze doet?

Ik heb dus haar meest recente vlog aangezet en als ik er doorheen klik zijn het alleen maar beelden van thuis? Terwijl ze dus VERTELT over de Bijenkorf file? Hoe dan?!

2 likes

Ja maar mensen Masha kan echt niet met het OV hoor. Dan wordt ze constant herkend door alle plebs. Dus dan maar liever een uur in de file met de dikke Jeep

11 likes

Haha ja of uhm dat stukje vanaf centraal ook gewoon lopen?? Hoever is dat nou, een paar honderd meter haha gaat echt nergens over

15 likes