Beutyblogtopic XL #15

Ik kan het nog wel begrijpen als die vrouw slecht te been is dat fietsen geen optie is, of niet in die bakfiets kan/wil zitten, maar de tram stopt toch vlak voor de Bijenkorf?

13 likes

Nee OV kan niet, dan wordt ze herkent.

:weary:

1 like

Nee want daar komt het plebs niet

7 likes

Je eigen auto goed kennen en daardoor in het rood van de parkeersensoren durven rijden. Ik kom regelmatig voor werk in Brussel en die garages zijn inderdaad piepklein. Then again, die op mijn werk ook, dus je went er echt aan. Achteruit in een vak zetten en dan soms met vier keer steken weer uitrijden, vanwege de lange neus van je auto en de lange neuzen van andere auto’s die dus ook tot buiten het vak reiken.

Had laatst een kleine auto mee omdat de mijne bij de garage stond en dat vond ik ingewikkeld. Veel grotere draaicirkel dan dat je verwacht en dan is het even zoeken naar het juiste moment voor insturen. Kalm blijven is het belangrijkste. In Brussel rijden is sowieso kak, vooral als de Europese wijk leegloopt op vrijdagmiddag.

On topic: ben nu wel weer nieuwsgierig geworden naar de tegenwoordige Mascha vlogs. Even bezien of mijn evenwichtsorgaan het aankan om die schuddende beelden te bekijken.

6 likes

Echt een domme actie. Snap op zich wel dat je met oma niet het bomvolle ov in gaat maar kan de Uber haar niet gewoon ergens rondom de Bijenkorf afzetten?

10 likes

Daar hadden ze Gregor dus voor.

Wat mij vooral verbaast is dat zij op een normale donderdag zoveel tijd over hebben om 2 uur rond te hangen in de Bijenkorf.

8 likes

Dat is toch niet raar als je zzp’er bent? Chill juist om zelf je uren in te delen.

24 likes

Volgens mij is oma niet goed ter been.

3 likes

The perks of being an influencer en ZZP-er.

3 likes

Tja, ik ben as. dinsdag vrij omdat ik zaterdag werk. Dus als ik wil, kan ik dinsdag winkelen. Wat is daar zo gek aan?

30 likes

Dit. En we weten allemaal dat de meeste influencers gewoon een hele chille baan hebben waarbij je echt geen fulltime werkweek vult (good for them). Dus dan kun je doordeweeks lekker uitgebreid buiten de deur lunchen of naar Artis en de Bijenkorf.

5 likes

Maar al past die auto in de parkeergarage, wat betaal je dan wel niet aan parkeerkosten? 8 euro per uur?

4 likes

Volgens mij ligt het centrum nu rond de 10 euro per uur :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Vergeet ze nu iets af te schermen?! :thinking:

40 likes

Hahaha als dat zo is, is dat echt mega dom :joy: Maar misschien staat onder het tekstvak wel het geheime product.

12 likes

Wel fijn om te zien dat het zo goed met haar gaat. Ze is zo anders (op een positieve manier) in haar vlogs. Heel fijn om te zien!

7 likes

haha dit lijkt me dus echt een broodje wat er mooi uitziet maar nergens naar smaakt

48 likes

Haha ja een beetje als het antwoord op een grap “wat gebeurt er als een veganist een broodje bestelt”

8 likes

ja en dat je dan nog een gepocheerd erbij kan krijgen voor 4 euro :frowning:

19 likes

Verspon kon gister een plant níet laten staan (moest door een ander naar de kassa getild worden), om die plant vandaag in 3 delen te koop aan te bieden vanaf €125 per per stuk. :woman_facepalming:t3:

37 likes