Beutyblogtopic XL #15

mei-ne gute. direct na aankoop ‘ze staan op MP, bieden mag’ :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear:
als er iets schaamteloos is is dit het wel

18 likes

De Chanel USB stick uit een perspakket die ze verkoopt voor 200 euro is er ook wel een in de categorie schaamteloos.

25 likes

Ze kreeg hierover ook berichten en geeft nu als verklaring dat de plant wel gesplitst moest worden omdat het veel te krap zat in één pot. Nu heeft ze er 4 planten van gemaakt en verkoopt ze er 3 om zo de ‘kosten te verzachten’. Kost die hele plant dan echt meer dan €400?

7 likes

Al zou het allemaal kloppen is het alsnog fucking belachelijk

17 likes

Ik dacht dat je een geintje maakte…

Die vrouw :sob:

2 likes

Ik heb ook een periode groene vingers gehad. Van een bijzondere plant was het doodnormaal om van voor een stekje 35 euro te betalen. Mensen zijn gek.

Zal niet gek opkijken als ze ze juist gaat kweken om door te verkopen, die vrouw doet alles voor geld

9 likes

Wie of wat is Verspon? :sweat_smile:

4 likes

Serena Verbon

4 likes

Aka Betty aka #schooienalseenbaas

9 likes

Zou me op zich niet verbazen hoor! Dit zijn zeldzame en heel populaire planten. Wat de gek ervoor geeft…

5 likes

Als ie echt zo groot was dan klopt dat wel. Maar ik zou dus never nooit haar splits- en overpotkwaliteiten vertrouwen en er zoveel geld aan uitgeven. Zul je zien dat die plant zo dood is.

12 likes

Dat deed ze vroeger ook een tijdje volgens mij, met die grote monstera planten, had ze in allerlei kleuren en maten. Oh en daarna die beautykastjes die ze doorverkocht

2 likes

Serena:

20 likes

vind het eigenlijk wel verfrissend om een vrouw zo expliciet en onbeschaamd te zien hustlen (zonder coach te zijn!!!) haha

27 likes

Haha love haar marktplaats naam: “sassy”

8 likes

Ja, same, mijn gif is ook zeker niet negatief bedoeld

3 likes

had ik door!! sloot me even bij je aan

2 likes

Ze postte gisteren op instagram dat ze deze plant echt niet kon laten liggen in het tuincentrum. Het leek dus alsof ze hem heel graag wilde hebben, maar vandaag is de plant al in vier delen gesplitst en heeft ze deze op marktplaats gezet om direct door te verkopen.

2 likes

Kunnen we stoppen met ‘zeldzame’ planten. Die dingen zijn niet zeldzaam. Er staan kwekerijen vol met duizenden van die dingen. Ik moet mijn best doen om ze niet tegen te komen…

57 likes

Echt joh! Maar voor een reguliere consument zijn ze in principe wel moeilijk te vinden toch? Of althans: ik heb ze nog nooit gezien bij een intratuin haha

5 likes