"Je hebt natuurlijk een goeie lens nodig voor mijn cameragebruik " ja voor al die fantastische videos die je er mee maakt.
Met de vlog over hun Brute Jeep als toppunt.
Alsof ze haar camera had ingezoomd en zo alles liet zien, wat een prutswerk.
Ik vind al die nieuwe dure aankopen echt opvallen de laatste tijd.
Maar ook hoe ze duw auto showde! Wat een amateurisme.
Ik ook! Welke loterij hebben ze gewonnen? (Grapje, ik vermoed dat ze slim hebben geïnvesteerd, misschien crypto achtig iets?)
Dat huis in Amerika als toppunt natuurlijk + die hele makeover, die auto van 150k, nieuwe camera en objectieven, en dan verder ook niet echt heel zuinig leven. Stiekem best jaloers!
Zouden ze niet ook veel overwaarden hebben gehad op het huis in DH? Dat was twee of drie keer zo groot. En die planners lopen ook heel goed. Daar zit toch een flinke winstmarge op? Het is zo duur als een boek maar je kan de binnenkant steeds herdrukken met een andere kaft erom.
Hahaha ik zou crypto echt alles behalve een slimme investering noemen. Er zijn een paar mensen flink rijk van geworden, verder is het niet per se ‘slim’. Ze verdient toch gewoon veel geld met alles wat ze doet?
Volgens mij heeft ze heel lang gespaard en laat ze nu wat meer de teugels vieren. Ze zei bijvoorbeeld toch ook dat ze iig een groot deel van het huis in Amerika cash hadden betaald? Als je dat kan heb je veel geld en dat zal over een langere periode zijn verdiend.
Je kunt net zo goed investeren in krasloten als je in crypto investeerd
Dit slaat natuurlijk nergens op haha
Net zo speculatief
Prima!
Bij krasloten winnen tenminste ook nog wel eens mensen die niet al rijk zijn, crypto is alleen maar een scam om mensen rijker te maken die al rijk zijn. Wel weer erg passend voor influencers
Altijd leuk dat pumpen en dumpen
En dat mag normaliter niet, maar ja crypto is niet gereguleerd. Dus helaas pindakaas
Net als met heel veel andere investeringen hangt het er toch gewoon volledig van af wanneer je bent ingestapt en wanneer je uitstapt? Het zou met Mascha’s startkapitaal best kunnen dat ze in de begintijden een lekker bedrag in crypto hebben gestopt en dat in 2021 hebben uitgecasht, dan kan je zo je kapitaal verveelvoudigd hebben. Er zijn veel shady coins en vervelende cryptoboys, maar betekent niet dat je er niet rijk van kan worden, vooral als je al een lekker bedrag had.
Of ze hebben in iets heel anders belegd, kan me nl best voorstellen dat zij toen ze goed begon te verdienen met youtube een financieel adviseur hebben geraadpleegd en een plan hebben gemaakt enzo. Vind het niet zo’n gekke gedachte als je ziet wat ze nu kunnen spenden. Maar al die tijd goed gespaard met haar inkomsten kan natuurlijk ook gewoon als je de sponbedragen etc. soms ziet.
Ja, precies dat dus. Een scam om rijke mensen rijker te maken
Verkeerde topic
Ik denk dat een eenvoudige samenwerking waarbij ze alleen een foto en beschrijvende tekst plaatst over een product haar al duizenden euro’s oplevert. En dan hebben we het nog niet eens over de langdurige samenwerkingen met bijv WW, Andrelon en Opel. Denk dat het akelig is wat voor bedragen ze daarmee binnenharkt. Totaal niet in verhouding met de moeite en tijd die ze erin lijkt te stoppen als je het mij vraagt maar wel super chill voor Mascha.
Heeft ze niet ooit gezegd dat Max haar manager wilde worden en zij toen zei “is goed, bewijs maar dat je het kan en regel een jaar samenwerking voor minimaal een ton”, dus ik denk dat ze nu alleen maar samenwerkingen voor een jaar doet van meer dan een ton?
Een vriendin van mij werkt voor een heel groot cosmetica bedrijf en vertelde dat het echt bizar is wat voor geld er voor promotie betaald kan worden. Voor een mascara kon dat bij grote influencers al oplopen tot 200.000 euro. Ik denk dat Mascha dus echt genoeg geld krijgt met alleen al spon en dan heeft zij nog haar eigen dingen ernaast zoals de planner.
Maar heeft ze het dan over Gigi Hadid of over een Nederlandse influenza? 200.000 is echt sick.