Beutyblogtopic XL #15

Als ze ze voor de vraagprijs verkoopt, maakt ze dan dikke wist of niet? Geen idee wat voor prijs ik bij z’n plant aan moet denken.

6 likes

Maar Serena heeft dat ding toch gister bij de Intratuin gehaald?
Die vrouw heeft echt geen schaamte gewoon.

15 likes

En meestal mislukken haar projectjes ook nog eens. Die lelijke jurken probeert ze nu nog steeds te verkopen op mp, die seks kaarsen horen we ook niks meer over, de glazen kastjes heeft ze naar 10 rommelmarkten mee moeten nemen en nu gaat ze planten verkopen… :roll_eyes:

35 likes

Omg doet me denken aan de beautygloss jurk

afbeelding

41 likes

Dot is echt heel erg! Ik snap dat je zoiets kan bedenken (‘iemand wilt hiervoor vast betalen’) maar dat ze het dan ook uitvoert! En zo veel geld er voor vraagt, terwijl ze het gratis heeft ontvangen.
Doet me aan denken, dat bij promoties die je bij goodiebags of zo tegen komt, soms het zinnetje staat ‘dit artikel mag niet worden doorverkocht’ of iets dergelijks, nu snap ik waarom dat wordt gebruikt

3 likes

Hoe gaat het eigenlijk met de rest van de Versponnetjes? Haar zusjes waren toch ook niet vies van een potje schooien?

3 likes

Heeft iemand hier deze nog? Ik zag laatst op Instagram ineens een live action roleplay van deze jurk!

3 likes

Heh larpen in de beautygloss jurk?

6 likes

Voor m’n gevoel past ie er prima tussen

6 likes

:open_mouth:

Mascha draagt deze zelfs niet meer

2 likes

Het duurde even voordat ik het doorhad

8 likes

Deze cliffhanger ook…GTST is er niets bij

Hee (),

Nu het voorjaar begonnen is, merk ik dat er allerlei momenten zijn waarop ik normaal gesproken een glas wijn zou drinken.
Ik ben in het najaar gestopt met alcohol, en al heb ik wel een maand op Curacao doorgebracht, dat tropische is toch anders dan het ontluikende voorjaar in Nederland.
Die eerste terrasmomenten.
Die eerste momenten in de zon in de tuin.
Dat eerste glas chardonnay met de warme zonnestralen op mijn huid.
Ja, nou ja, dat dus niet.

Het is toch geinig hoe dat werkt, dat dat soort momenten en ervaringen zo diep in mijn geheugen gegrift zitten.
In de tuin zitten met een boek, een glas champagne en wat lekkers te snacken. Hemels.
Nu weet ik dat ik net zo geniet met een fijne kombucha of een alcoholvrije gin-tonic, maar ik koppel dit soort momenten wel direct aan alcohol.
Omdat dat momenten zijn waar ik altijd heel erg van genoot en waar ik echt naar uit kon kijken.
Beetje jammer dat ik het vaak niet bij één glas kon houden en dat ik daar de dag erna verschrikkelijk veel spijt van had omdat ik dan slecht had geslapen en me niet lekker voelde. Is dat het waard? Voor mij dus niet meer.

Het mooie is dat je je er dus heel bewust van kan zijn en dat je er bewust voor kan kiezen om wat anders te doen.

Ik heb nu vakantie en ik ben op Terschelling met Willem en Kees. De Cristal Champagne ligt nog ongeopend in de koelkast.
Ik vertelde je over dit moment, dat ik misschien deze week voor het eerst weer een glas champagne wil drinken. Om te kijken hoe het voelt, hoe ik het ervaar.
Weet nog steeds niet of ik het ga doen.
Laat het je weten volgende week.
Liefs,

Cynthia

29 likes

MEEN JE NIET

57 likes

Tering wat spannend kan echt niet wachten tot volgende week

73 likes

Alsof het gaat over een geplande ontmaagding, sjongejonge

46 likes

Wat ik hiervan begrijp is dat een bak hagel op je kop prima werkt tegen alcoholisme.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het knap vind om zoveel over alcohol te schrijven

8 likes

Kon ook Curaçao zijn natuurlijk!

5 likes

Nee daar was ze dus al eerder dit jaar, keep up!!! Waarschijnlijk bij karakter want ondanks dat ik nooit in de buurt van Curaçao ben geweest heeft zij dat 6 miljard keer verteld dus ik kan daar inmiddels blind te weg vinden.

10 likes

Nou echt wel, zijn echt al wel zonnige momenten geweest

6 likes

Sorry maar hoe zegt zij dat zij geen alcoholprobleem had?

Als ik drink en ik me slecht voel de volgende dag kan ik in ieder geval nog nagenieten van het leuke feestje :joy:

10 likes