Beutyblogtopic XL #15

Als ik zie hoe liefkozend zij over alcohol praat en hoeveel momenten zij aan alcohol koppelt, denk ik dat ze écht veel dronk, jeetje.

En er nu nog zo mee bezig zijn. Maar dan wel een cursus geven over hoe alcoholvrij te leven hahaaa. Wijntje bij het eten? Neem alcoholvrije wijn! Nee top, thanks

44 likes

Iedere week dat er zo’n update geplaatst wordt hier denk ik weer ‘OHJA de dagboekpost van Cynth omg’. Pareltje wel weer dit hahaha.

13 likes

Pffff op haar blog schreef zij toch niet zo raar? :confused:

10 likes

Nee maar dit is zo’n extra ~persoonlijke~ schrijfstijl :woman_facepalming:

5 likes

Vast geleerd in een cursus.

10 likes

Dit is toch niet goed joh. Hoe kun je aan allemaal verslaafden een email versturen waarin jezelf alcohol bezingt alsof het engelenpies is. Hemels.

12 likes

Hahaha ja ze klinkt wel echt als iemand met een alcoholprobleem.

8 likes

Ik vroeg me vooral af hoe moeilijk het zou zijn om te kauwen op Foefje’s speculoos fudge…

Ik vroeg me echt af waar deze zin heen zou gaan :joy:

8 likes

Het klinkt alsof ze nog altijd super veel bezig is met alcohol, alleen dan nu zonder het te drinken. Bijna obsessief vind ik het.

26 likes

T klinkt vooral als het zoveelste verdienmodel. Al die ‘dagboek mails’ zijn al allemaal van tevoren bedacht, tis echt niet dat ze elke week gaat zitten achter dr laptop en denkt goh wat zal ik nou weer eens mailen, ik lucht even m’n hart in deze mail naar alle mensen die mij betalen

15 likes

Nagelbijtend spannend :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Nou, zo spannend dat ik bijna naar Terschelling zou gaan om te speuren naar een Cristal-kurk.

12 likes

Gaat Lip champie drinken??

• Ja
  • Nee

0 stemmers

9 likes

Love Debby.
Ik doe er niet geheimzinnig over; Ik heb een zwak voor haar en ze kan in mijn ogen maar weinig mis doen. Ze is lekker sassy en daar houd ik van.

Maar haar try-on filmpjes! Ik kan het niet aan?!

Ze is helemaal blij met dit pakje van de zara. Goddank merkt ze zelf al op dat ze hem niet dicht krijgt ‘maar met een body eronder is het ook heel leuk’. Ook zegt ze ‘leuk. Je bent neteen klaar en het is lekker warm!’. Ik heb nog nooit iemand gezien die er zo koud uitgekleed uitziet :cold_face:

Edit: aangekleed. Niet uitgekleed. Maar whats the difference?

18 likes

Ik vraag me af of ze überhaupt kan zitten met dit pak aan.

28 likes

Dat ze uberhaupt durft te bewegen :face_with_spiral_eyes:. Ik zou echt bang zijn dat ze er uit vallen.
Overigens valt het mij echt op dat deze vrouw zovaak dingen te klein koopt? Dit kan toch nooit lekker zitten?

4 likes

In de comments reageert iemand met ‘tijd voor Onlyfans?’ , Debbie reageert met ‘binnenkort :innocent:

19 likes

Meid je kan je tieten prima flaunten als je je eigen maat draagt hoor.

17 likes

Ja, maar ze gaat eerst nog minstens twee weken teasen over het wel of niet in d’r nieuwsbrief.

4 likes