Ze heeft er ook genoeg voor betaald.
Ze wil voor die PamAn ordi look gaan heb ik het idee, maar het komt steeds niet helemaal lekker uit verf.
Hahah Beautybitch indeed
De comments staan nu ook uit
nou zo moeilijk lijkt dat me ook niet haha
Hoeveel video’s zou Masha nog gaan plaatsen over het plannen van de roadtrip? Nu al 4 weken op rij🙈
Echt saai.
En ook allemaal zoooo lang. Maja, het is wel weer makkelijke content voor haar.
Niet eens een screenrecording he, vind dat nog het ergst. Is zo’n kleine moeite
Ik heb er twee gekeken en ik kan alleen maar denken wat ben ik blij dat ik geen kind heb. Wat een gezeik
Oh ik geniet van mas en krek die plaatsen proberen te vinden op maps.
Voor twee mensen die zo vaak in de VS zijn weten ze echt heel weinig.
Begint al met “wij zitten in New York City, hoofdstad” 🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠
Niagara Falls is “wel erg veel water”.
Voor twee mensen die Atlanta doodeng vonden vind ik het een prachtig idee dat hun eerste stops Philadelphia en Baltimore zijn
Edit: de foefjes over Philly
“Van Philly weet je dat wel natuurlijk wat er te doen is”
“Ze hebben er playgrounds!”
“Wat is er verder in Philly te doen?”
“Als ik snel Google zie ik dat Philadelphia hartstikke leuk is voor kinderen!”
Meanwhile Philly:
Ik hou wel van haar sassy replies
En als deze video’s klaar zijn gaan ze waarschijnlijk echt naar Amerika en komen er alleen nog maar mukbangs😂 die zijn ook lekker makkelijk in 1 take te filmen
Nou warning: ik kijk nu ruim een half uur van DEEL 4 roadtrip plannen en ze hebben de eerste dag nog steeds niet bepaald
Ze zijn al 25 minuten aan het kiezen of ze eerst naar New Jersey aan het strand of de Amish willen, want mascha wil per se “tussen de Amish slapen”, maar weet niet goed waar ze wonen.
Uiteindelijk zijn ze erachter dat het strand in de niet-zomer misschien toch te koud is voor een bikini.
Ze zijn er nu na 35 minuten achter dat de “rocky steps” in Philadelphia liggen, toen zei mas “er ligt wel echt niks omheen hè”. Het ligt dus echt midden in de stad 🫠 Oh nu zijn ze daar ook achter want Krek dacht dat je de steps niet kon combineren met de liberty bell, die op 10 minuten afstand hangt 🫠🫠🫠🫠🫠
Ik denk echt dat ik in een half uur een zinvollere tour door Somalië zou kunnen plannen dan dit.
Maar,. Greg is wel een expert op ALLE gebieden he.
Ja hij heeft allemaal video’s gekeken over Murica enzo
Krek is zoooo slim!!!