Beutyblogtopic XL #15

Just because it zips doesn’t mean it fits…

14 likes

Ik heb dit even op bewegend beeld bekeken maar ik zou toch willen dat ik een paar procent van het vertrouwen had dat Debbie in zichzelf en de knopen van dit pak heeft

20 likes

Ik denk dat hij misschien een maat kleiner moet. Duidelijk niet geschikt voor grote borsten!

48 likes

Zonde want een maatje groter en een knoopje dichter zou het heel leuk zijn geweest!
Voor mijn gevoel wil ze zich altijd heel classy voordoen, maar dat klopt dan niet helemaal met de kledingkeuze. Andere stoffen en een maatje groter zou zoveel mooier zijn, maar ieder zn ding…

4 likes

Goh! :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Ohja ik ook hoor! Daarom vind ik haar ook wel tof. Ik kijk met waardering en schaamte tegelijk.

4 likes

Het knoopje mag ze gewoon open houden hoor. Het ding past gewoon niet, maar als ze d’r decolleté wil flaunten hoeven mensen daar geen kritiek op te leveren toch.

6 likes

Jaa ik vind het ook heel dubbel eigenlijk, ik heb kritiek maar denk ook; lekker doen meit.

2 likes

Decolleté ben ik best jaloers op met mijn minitietjes (die ik inmiddels volledig geaccepteerd heb overigens, ben blij dat ik nooit de boob job die ik wilde toen ik 16 was heb uit laten voeren), maar wow, wat ziet dat er oncomfortabel uit… Inderdaad wat @Sundance zegt, volgens mij kan ze er niet eens in zitten zonder een naad uit te scheuren (zeker met zara-kwaliteit), zo strak gespannen staat die stof

3 likes

Ik denk altijd bij zo’n jumpsuit: als je moet piessen moet dat hele ding uit, en de koukleum die ik ben bedankt daar vriendelijk voor.

2 likes

Ik vraag me al een tijdje af waar die kleding vandaan komt. Het wordt aangeprijsd als “shop my closet” maar heb niet heel vaak foto’s gezien waarin ze die dingen draagt :thinking:

4 likes

Het lijkt mij echt een ellende om die strakke jumpsuit uit doen als je hoognodig moet plassen.

6 likes

Draagt ze het wel? Of is het bestelling, kiekje en retour als verdienmodel?

2 likes

Ik heb geen idee, maar het zijn best uitgesproken vintage dingen (zo’n cottage core achtig merk… Ben de naam even kwijt). Ik heb niet echt het idee dat ze het zelf echt draagt.

2 likes

Omg wat een vreselijke outfit :joy: Zij kan Zara kleding eruit laten zien of het van de markt komt.

11 likes

Ja laura ashley? Ik denk zelf dat ze dan ergens gezien heeft of denkt gezien te hebben dat dat populair is en dan een kans ziet om daar geld aan te verdienen. Wat dan weer mislukt waardoor ze nu nog steeds met die jurken leurt.

En ik vind mensen die vintage kleren doorverkopen sowieso wel een beetje discutabel

7 likes

Ja Laura Ashley ja! Ik vind mensen die kringloopwinkels afgaan om te scoren en vervolgens alles met een winstmarge van 10000% te verkopen echt verschrikkelijk. Laat mensen zelf die parels vinden :rofl:. Maar ben wel benieuwd waar zij de boel vandaan haalt

6 likes

Je kon Laura Ashley tot 2019 goedkoop vinden via Vinted en eBay.

In 2019 was er boom in UK en gingen de prijzen omhoog, verkopers gingen het opkopen en doorverkopen. Dit gebeurde toen ook met jaren 80/90 C&A jurken en rokken.

2 likes

Hier, kijk nou… daarom houd ik zo van Debby.

“Sjieker? Geen behoefte aan.”
:rofl::rofl::rofl:

32 likes

Volgens mij doet ze het er gewoon om. Ze weet heus wel dat ze zulke reacties krijgt wanneer ze dit online plaatst. Ze houdt wel van sensatie zullen we maar zeggen.

2 likes