Beutyblogtopic XL #15

Ik denk ook dat ze heel veel mannelijke volgers heeft die alleen haar stories kijken voor de bouncing boobs op de loopband filmpjes en te kleine jumpsuits die dichtgeritst worden.

Die zullen vast ook dm’s sturen en dat lijkt me iets wat positief uitwerkt voor het algoritme van instagram?

7 likes

Debs is echt zo’n typische vrouw die ooit tien kilo is afgevallen en toen een kleinere maat kon kopen, langzaam weer is aangekomen maar nog steeds pronkt met die kleinere maat. Op beeld valt het nog wel mee maar als je haar in het echt bewegend ziet, mwa

12 likes

Jezus gaat het?

15 likes

Echt zo’n typische vrouw :rofl:

5 likes

Haha ja Deb pronkt gewoon met alles wat ze heeft. Heerlijk toch.

18 likes

Wat een verontwaardiging en commentaar weer vanwege een outfit :joy: Het is te strak, te koud, te laag, ze kan er niet in bewegen of zitten… dat lijken wel reacties uit de jaren ‘50 ofzo? Het is Debbie. Natuurlijk zit het strak en is haar voorgevel in beeld. Dat is haar stijl en handelsmerk.

9 likes

Ze heeft er ook genoeg voor betaald.

6 likes

Ze wil voor die PamAn ordi look gaan heb ik het idee, maar het komt steeds niet helemaal lekker uit verf.

4 likes

Hahah Beautybitch indeed

8 likes

De comments staan nu ook uit :rofl:

3 likes

nou zo moeilijk lijkt dat me ook niet haha

16 likes

Hoeveel video’s zou Masha nog gaan plaatsen over het plannen van de roadtrip? Nu al 4 weken op rij🙈

3 likes

Echt saai.

5 likes

En ook allemaal zoooo lang. Maja, het is wel weer makkelijke content voor haar.

6 likes

Niet eens een screenrecording he, vind dat nog het ergst. Is zo’n kleine moeite :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik heb er twee gekeken en ik kan alleen maar denken wat ben ik blij dat ik geen kind heb. Wat een gezeik

4 likes

Nog enkele weken dus :roll_eyes:

21 likes

Oh ik geniet van mas en krek die plaatsen proberen te vinden op maps.

Voor twee mensen die zo vaak in de VS zijn weten ze echt heel weinig.

Begint al met “wij zitten in New York City, hoofdstad” 🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠

Niagara Falls is “wel erg veel water”.

28 likes

Voor twee mensen die Atlanta doodeng vonden vind ik het een prachtig idee dat hun eerste stops Philadelphia en Baltimore zijn :joy::joy:

Edit: de foefjes over Philly

“Van Philly weet je dat wel natuurlijk wat er te doen is”
“Ze hebben er playgrounds!”
“Wat is er verder in Philly te doen?”
“Als ik snel Google zie ik dat Philadelphia hartstikke leuk is voor kinderen!”

Meanwhile Philly:

73 likes

Ik hou wel van haar sassy replies :joy:

7 likes