Beutyblogtopic XL #15

En als deze video’s klaar zijn gaan ze waarschijnlijk echt naar Amerika en komen er alleen nog maar mukbangs😂 die zijn ook lekker makkelijk in 1 take te filmen

7 likes

Nou warning: ik kijk nu ruim een half uur van DEEL 4 roadtrip plannen en ze hebben de eerste dag nog steeds niet bepaald :joy:

Ze zijn al 25 minuten aan het kiezen of ze eerst naar New Jersey aan het strand of de Amish willen, want mascha wil per se “tussen de Amish slapen”, maar weet niet goed waar ze wonen.

Uiteindelijk zijn ze erachter dat het strand in de niet-zomer misschien toch te koud is voor een bikini.

21 likes

Ze zijn er nu na 35 minuten achter dat de “rocky steps” in Philadelphia liggen, toen zei mas “er ligt wel echt niks omheen hè”. Het ligt dus echt midden in de stad 🫠 Oh nu zijn ze daar ook achter want Krek dacht dat je de steps niet kon combineren met de liberty bell, die op 10 minuten afstand hangt 🫠🫠🫠🫠🫠

Ik denk echt dat ik in een half uur een zinvollere tour door Somalië zou kunnen plannen dan dit.

65 likes

Maar,. Greg is wel een expert op ALLE gebieden he.

24 likes

Ja hij heeft allemaal video’s gekeken over Murica enzo

8 likes

Krek is zoooo slim!!!

4 likes

Ik gun ze de views niet :joy:

9 likes

Hij heeft me net geïnformeerd dat er naast snelwegen ook B wegen bestaan in de USA :exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head:

15 likes

Ik niet, ik ben dol op cringe

12 likes

Haha ik zie ze nog wel naar Mogadishu gaan omdat het wel gezellig klinkt ofzo.

Ik vind het vooral zo droog dat ze doen alsof ze er verstand van hebben maar niet even snel op Google Maps of überhaupt Google kijken??

10 likes

Je wilt ze bijna de d-reizen insturen om aub een georganiseerde roadtrip voor ze te regelen.
Maar love dit, zin in de vlogs :joy:. Gaan ze weer zo overdreven doen toen in Atlanta… Of in Dubai dat ze helemaal moesten lopen door zo’n trieste wijk. Want er waren geen taxi’s met kinderzitje te verkrijgen.
Geen geen ergere gevallen dan mas en greg die zo inefficiënt met hun vakantie om gaan.

7 likes

Sgat ze zijn letterlijk de hele video aan het Google Mappen :joy::joy::joy::joy::joy:

ze zijn de hele tijd aan het in en uitzoomen op plekken, die ze dan weer kwijtraken, dan weer beginnen ze aan een ander plan, en nu na 40 minuten zeggen ze “eigenlijk hoeven we alleen de eerste dag te plannen, de rest kan op de bonnefooi”.

Edit: nu is het plan in Philly gewoon rondvragen wat ze kunnen doen 🫠🫠🫠

16 likes

Na 3 kwartier Krek allesweterij zijn ze in de staat North Carolina bezig:

Krek: “Jij wilde per se naar Raa-Lij (Raleigh) toch”
M: “Nee, hoe kom je daar nou weer op”
K: “Maar dat schijnt heel leuk te zijn! Daar heb je allemaal Utah moms”
M: “Maar dat is niet Utah”
K: “Nee maar is hetzelfde”

:woman_shrugging:t2::woman_shrugging:t2::woman_shrugging:t2::woman_shrugging:t2::woman_shrugging:t2::woman_shrugging:t2::woman_shrugging:t2:

Sorry hoor voor 39 miljard posts maar ik ben voor het eerst in heeeeel lang weer eens aan het kijken en ik kan het niet alleen aan.

Edit: ik ben klaar en de eindstand is dat Mas 3 stickers die ze nog kan verplaatsen in haar agenda heeft geplakt met daarop 3 plekken waar ze ‘misschien’ die dagen heen gaan, maar ze weten nog niet of ze er heen gaan, wat ze er gaan doen of wat het plan is :thumbsup:

58 likes

Echt love je verslaglegging. Wil je niet met ze mee en het in een documentaire vastleggen?

23 likes

Ik heb het 10 minuten volgehouden en toen ze begon over de Amish en zei ja dat zijn mensen die leven zonder stroom heb ik het opgegeven. Deze mensen lijken soms zo intens wereldvreemd.

11 likes

Er zijn weinig dingen die ik minder graag zou doen dan 2 maanden met een peuter op de achterbank van een auto zitten.

Als ze hun kind niet hadden was ik graag een vliegje in die auto geweest ja.

7 likes

Maar ze weten het want ze hebben Family Guy gezien.

6 likes

Waarom zijn mensen boos :joy:

8 likes

Maar wel Cricket

8 likes

See what you did here :eyes: @Zemraluani

Edit: oh haha zie nu dat @Sippens hetzelfde zegt :laughing:

18 likes