Ik kan Mascha en prikkelvrij totaal niet met elkaar rijmen.
Je moet het ook anders verwoorden: een calmy, relaxy, tranquilly planner. Zie je het al voor je?
Prikkelvrij of niet, ik denk dat ik voor deze ga (wel afhankelijk van de kleuren van de andere versie) Totaal #geinfluenced maar deze agenda is stevig, groot genoeg en naar eigen hand te zetten. Ik ben ooit vreemd gegaan met de structuur junkie, maar ondertussen ongeveer 7 versies gehad te hebben van de Maschaplanner, blijf ik ook volgend jaar bij deze.
Leuk omdat ik er van hou en deze autist is er wel blij mee.
Of 2 april; Wereld Autisme Dag.
Ik hoop dat die vrouw uberhaubt geen overvolle agenda meer heeft op haar leeftijd.
Heb niks tegen autisme maar waarom moet dat nou persee op mijn verjaardag.
Omdat ik dan ook een cadeautje wil. Niet gekregen trouwens
Dat zoân hoogbejaarde vrouw stickertjes van de maand gaat plakken in een agenda. Dat lijkt mij echt een helse activiteit
Voor de liefhebbers of de mensen die toch spijt hebben de eerste gemist te hebben;
Cynthia gaat nog een keer haar tips over afvallen delen

Ik kwam hier ook voor dit. Echt speeechless ben ikâŠ
Hahahhahahahahahahaha
Who cares dat iedereen weet dat je onzin verkoopt met je âik doe eenmalig mn verhaalâ, als je maar kunt cashen!!!
Om de open deur nog maar even te benoemen: dit gaat sowieso een product worden (online progranma/coaching/boek)
Omg nog een keer een aflevering over road-trippen op beutygloss, deel 5. Meer dan een uur lang.
Is na deze video de eerste dag zowaar gepland?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Heeft iemand m al gezien?
- Ja
- Nee
- Nee maar ben bereid mezelf op te offeren
0 stemmers
Ik moet zo de was nog opvouwen dus offer mezelf wel op denk ik
Omg @ Cynthia die alleen vandaag alweer 3 keer heeft benoemd dat ze 23 kilo is afgevallen. WE KNOW. Ik kan er echt niet meer tegen
Ik heb m toch maar aangezet en je wordt echt meegenomen in elke gedachte die Mas en Greg hebben.
Ben nu 15 minuten bezig en ze zijn weer bezig met de route; maar nu twijfelen ze toch om wat ze in deel 4 hebben âvastgelegdâ in de planner weer te wijzigen want âde stickers zijn herplakbaarâ.
Moet wel zeggen ze hebben nog niks wereldvreemds gezegd, dus het is een vooruitgang tov deel 4.
Wacht maar tot hij een beer na doet
Vind het vooral ambitieus om zoveel te willen zien, een route af te leggen van meer dan 1000 mile en dan 2,5 uur per dag in de auto zitten de absolute max te vinden, 4 uur rijden is te veel dus dat onderbreken ze dan met een overnachting.
precies even lang als het vinden van een parkeerplek aan de amsterdamse grachten voor je jeep