Daar heb ik niet op doorgevraagd dus dat weet ik niet haha. Het kwam ter sprake na het mascara drama met Mikayla op tiktok, dus ik denk dat het dan wel om grote internationale influencers gaat maar weet ik niet 100% zeker.
Ze heeft in een vlog weleens verteld dat ze het geld op haar spaarrekening beter kon investeren. Daarom heeft ze het vakantiehuis gekocht.
Heftig⊠je moet wel enorm vol zijn van jezelf en lef hebben wil je zulke bedragen durven te vragen. Een mascara promoten ofzo is geen rocket science en je lost er ook geen wereldproblematiek mee op. De bedragen die influencers ontvangen staan totaal niet in verhouding met de tegenprestatie die zij leveren. Maar misschien ben ik ook niet gevoelig voor hetgeen wat influencers promoten met kortingscodes etc. Waarschijnlijk is een grote groep mensen dit wel, anders blijven bedrijven niet investeren in influencer marketing. Vraag me altijd af of mensen werkelijk zo worden âgeinfluencedâ om bepaalde aankopen te doen.
Ze gaf in haar video over financiën aan dat ze met de planner net zo veel verdiend als al haar andere werkzaamheden. Ook zei ze in die video dat ze altijd een beetje huiverig is geweest voor beleggen of investeren dus ik ga er van uit dat haar vermogen simpelweg het resultaat is van inkomsten en sparen.
Dat zie je hier op het forum toch, het halve forum was/is ineens aan die scheermesjes, daar hadden we waarschijnlijk nooit van gehoord als die niet zoveel influencers hadden ingezet
Scheermesjes? dat moet ik dan gemist hebben Hahah. Gebruikte vrouwen dat 10 jaar geleden niet dan?
Jawel maar geen Estrid mesjes die je aan de muur kunt hangen!!
Maar gebruik je de Estrid scheermesjes. Zo niet, dan heeft vast een influencer een kortingscode. Koop ook gelijk maar een Emma matras
Ja duh
Nevermind, ik leef onder een steen hoor ik al
Hopelijk heb je wel van Hello Fresh gehoord
Jup Daar ben ik wel mee dood gespamd.
Ohnee je hebt ze weer opgeroepen de scheermes fans. Ellende
Ja maar ze zijn echt heel goed!!!
Ik heb namelijk ZO VAAK dat ik geen mesjes heb en dan niet naar de winkel kan en daarop ben ik ZO BLIJ dat Estrid gewoon in de brievenbus komt.
Echt zoân oplossing voor een niet bestaand probleem.
Waarom zou je het niet doen? Je hebt een groot bereik opgebouwd en merken willen daar gebruik van maken. Als jij dat hoge bedrag niet vraagt, vraagt een ander dat wel dus dan kan je het net zo goed zelf ook vragen.
Al gebruik ik het beste mesje ter wereld. Ik mis toch standaard een baan met scheren. Dan heb ik super gladde benen en een pluk haar.
Voor (startende) merken zijn influencers nog steeds betaalbaarder dan bijvoorbeeld tv commercials.