Beutyblogtopic XL #15

Hahahhahahahahahahaha

Who cares dat iedereen weet dat je onzin verkoopt met je ‘ik doe eenmalig mn verhaal’, als je maar kunt cashen!!!

Om de open deur nog maar even te benoemen: dit gaat sowieso een product worden (online progranma/coaching/boek)

16 likes

Omg nog een keer een aflevering over road-trippen op beutygloss, deel 5. Meer dan een uur lang.

Is na deze video de eerste dag zowaar gepland?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

8 likes

Heeft iemand m al gezien?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar ben bereid mezelf op te offeren

0 stemmers

6 likes

Ik moet zo de was nog opvouwen dus offer mezelf wel op denk ik

25 likes

Omg @ Cynthia die alleen vandaag alweer 3 keer heeft benoemd dat ze 23 kilo is afgevallen. WE KNOW. Ik kan er echt niet meer tegen

31 likes

Ik heb m toch maar aangezet en je wordt echt meegenomen in elke gedachte die Mas en Greg hebben.

Ben nu 15 minuten bezig en ze zijn weer bezig met de route; maar nu twijfelen ze toch om wat ze in deel 4 hebben “vastgelegd” in de planner weer te wijzigen want “de stickers zijn herplakbaar”.

Moet wel zeggen ze hebben nog niks wereldvreemds gezegd, dus het is een vooruitgang tov deel 4.

13 likes

Wacht maar tot hij een beer na doet

8 likes

Vind het vooral ambitieus om zoveel te willen zien, een route af te leggen van meer dan 1000 mile en dan 2,5 uur per dag in de auto zitten de absolute max te vinden, 4 uur rijden is te veel dus dat onderbreken ze dan met een overnachting.

9 likes

precies even lang als het vinden van een parkeerplek aan de amsterdamse grachten voor je jeep

35 likes

Het is een compleet seizoen aan materiaal waarbij je de Foefjes achter hun laptop ziet fangirlen over Amerika. Ongekend. Ergens is het nog campy ook.

11 likes

Ik ben niet opgegroeid met een auto, maar het is toch helemaal niet gek dat je niet veel dagen zoveel uur per dag wilt rijden met een peuter?

5 likes

2,5 uur op een dag is niks. Achter elkaar is het lang maar als je genoeg stops hebt kan je prima een stuk rijden.

12 likes

Ja logisch maar dan ga je toch geen roadtrip van 1600 km doen haha dan kom je er nooit als je maar 2 uur per dag kan rijden.

21 likes

Ik kon ‘s nachts niet slapen, normaal val ik goed in slaap met yt video’s dus ik ging het toch proberen. Ten eerste was het zo hyper, dat ik er alsnog niet van kon slapen.

Ten tweede was hun manier van plannen zo onlogisch. En je kunt wel zien hoe Gregor low key bijna alles bepaalt zeg. Mascha gaat ook in alle(s) (onzin) mee wat hij zegt.

Maar wáárom ga je eerst je auto boeken en aan de hand daarvan je vlucht naar Jamaica, dat doe je toch andersom?! Nu zaten ze vast aan die dure reisdagen of -tijden. Zoveel irritatie, maar heb het toch 2,5 deel volgehouden, toen zat ik echt max aan mn foeftax.

19 likes

Helemaal mee eens, zulke onlogische keuzes maken ze! En dan ook nog doen alsof ze de experts zijn :sweat_smile::sweat_smile: valt inderdaad wel op dat Gregor vaak zijn zin krijgt.

8 likes

Ben ook erg benieuwd naar de feedback… Betekent dit dat iedereen ontevreden was, het geld teruggekregen heeft en ze het daarom opnieuw moet doen? :thinking:

5 likes

Zal ook wel van je kind af hangen. Mijn ouders tuften vroeger naar Portugal in twee dagen met drie kleine kinderen achterin. Er werd vooral veel geslapen, geloof ik. Maar met 2,5u per dag kom je niet heul ver.

11 likes

2,5 uur rijden per dag is toch wel zo’n 200km per dag? Dan ben je er toch al met 8 dagen? Ik snap het wel hoor, met een peuter.

5 likes

Pff wat overdreven weer. Zij hebben een super makkelijk kind, 2.5u per dag is echt zwaar overdreven weinig. Bedoelt ze niet per ‘stuk’ dat ze rijden? Dus na elke 2.5u even pauze want dat zou ik nog wel logisch vinden.

En ja disclaimer zelf weten blabla.

2 likes

Haha bij ons ook! Wij lagen achterin met al onze spelcomputers en speelgoed terwijl m’n ouders de hele nacht doorreden. Verschil is wel dat onze vakantie pas begon toen we in Portugal waren, bij hun is de roadtrip onderdeel vd vakantie, dus dan snap ik wel dat je het relaxed aan doen.

Maar het gaat gewoon weer heel onlogisch op zn foefs.

9 likes