zoveel woorden en wat zegt ze nou eigenlijk?
Ik kan dit niet aan, hoe kan je jezelf zo serieus nemen
Hahahahahahhahahahhhahahahhahhahahaha
Deze grootheidswaanzin.
Alsof iemand 8 maanden gaat wachten om âŹ20 uit te geven om uitgebreider het effect van de bijna-sherry-met-12%-alcohol-uit-Jerez-de-la-Frontera op Cynthia te lezen.
Echt hoor, nog steeds niemand in haar omgeving die tegen haar zegt dat het walgelijk is om verslavingsproblematiek zo uit te buiten?
Ik wil trouwens ook een wijn arrangement waar ze per gang een hele fles op je tafel zetten.
Dit klinkt ook alsof ze dagelijks van het padje af was
Zal niet zo zijn, maar ze schrijft het zo dramatisch.
Ja echt hoor Cynthia. Ik heb twee weken in volledige stress en spanning gezeten.
Best lullig dat haar vriend gewoon een heel wijnarrangement wegtikt, terwijl hij weet dat zij er zoveel moeite mee heeft om het te laten staan. Kun je toch wel een beetje solidair zijn?
Haha wat een onnodige aanname, die meid kan echt prima voor zichzelf zorgen. Die heeft dan weer wat om over te schrijven waar ze geld mee binnen harkt. Zorgt gewoon voor content
Deze mail van Cynthia leest als een dagboek van een verslaafde, die niet in de gaten heeft dat hij/zij verslaafd is. En denkt geweldig bezig te zijn. Als je zoveel waarde aan een slokje hangt, dan heb je toch geen gezonde relatie met alcohol? Ik hoop serieus dat ze mensen om haar heen heeft, die haar een spiegel voor houden. Vind het echt verdrietig.
Ik heb nu wel echt zin om te drinken. Die wijn klinkt wel echt van een hoger niveau haha
Ik kijk nog liever alle afleveringen over het plannen van de roadtrip van mascha en gregor dan dat ik deze mail lees.
haha ja ik heb nu ook echte dorst
Ja ik was in pure paniek.
Ahh ze is eindelijk ontmaagd
Nou inderdaad, als ik aan Sint denk zie ik altijd een overzichtelijk leven met croissants, tripjes naar Terschelling, wandelen met de hond en dadels met spek voor me. Maar deze meeslepende reeks aan nieuwsbrieven geeft een andere kant weer. Het wordt ook elke keer intenser beschreven, âhelemaal van het padje afâ. Toen ik begon met lezen dacht ik dat @littlenumbers een parodie had geschreven.
Precies dat! Ik kan me er niks bij voorstellen. Altijd fris en fruitig in de ochtend en dat benadrukken en dan blijkt nu dat ze regelmatig met heftige katers wakker werd.
Ja dat dacht ik met de eerste nieuwsbrief ook dat het een parodie was. En het werd alleen maar erger
Haha dat ik dan over een paar weken toegeef dat ik al deze mails gewoon zelf verzonnen heb
Whatâs up met al die enters ook. Ik hoop toch niet dat ze haar boek ook op deze manier gaat schrijven