Hoe weet jij of ze een makkelijk kind hebben of niet? Van die 4 minuten vlog per dag?
Vond de video van Ivana die na 3 jaar haar ouders ziet wel mooi! En Maschaâs reactie in haar vlog was ook goed haha.
Hoe heet zij ook alweer op yt
Travel vlog iv
Heeft Mascha lipfillers genomen? Op de spiegelfoto op insta van net heeft ze opeens echt enorm volle lippen.
Filters.
Langverwachte update
Hee âŠ,
Je hebt vast in volledige stress en spanning gezeten,
want ik heb je vorige week niet gemaild of ik de champagne had opengetrokkenâŠ
Dus jij zag me al verstopt in een hoekje zitten, omdat ik die hele fles had opgedronken en er niet voor uit durfde te komen.
Weer volledig van het padje af, volop aan de wijn op het terras,
al vier ritjes naar de glasbak gemaakt.
Nee hoor, zo is het niet gegaan!
Sterker nog.
De Cristal is niet opengegaan.
Hij is gesloten weer mee teruggegaan naar huis en hij ligt weer veilig in de kelder in zijn oranje cellofaan.
Ik voelde 'm gewoon niet. Ik wilde het niet. Het voelde beter om het niet te doen.
Wat ik WEL heb gedaan.
is twee slokjes van een hele bijzondere wijn van Willem gedronken in een restaurant. We waren aan het eten bij 't Golfje, een van de beste restaurants van het eiland, en Willem nam een wijnarrangement.
Bij de kaas kwam er een fles op tafel die DIRECT herinneringen opriep: een wijn van Ximenez-SpĂnola, een wijnhuis in Jerez waar we jaren geleden samen zijn geweest, en waar we helemaal weg van waren.
We hebben er zelfs nog wat flessen van in de kelder liggen.
Het is wijn die op sherry lijkt (ze voldoen niet aan alle strenge sherry regels waardoor ze het geen sherry mogen noemen), en ik vind dat dus helemaal het einde.
Toen wist ik. Hier wil ik een slokje van.
En jemig.
Nou, dat je alcohol na zes maanden niet meer lekker vindt, geldt voor mij niet.
JEMIG wat was dat lekker. Ongelooflijk. Wat een smaakexplosie joh.
Wel heeeel overheersend, die alcohol erin (terwijl het 12% had, echt niet bijzonder veel), maar die smĂĄken.
Wat het precies met me deed, lees je in mijn boek dat in december uitkomt.
Maar ik kan je wel vertellen dat het eigenlijk niks heeft veranderd!
Ik heb daarna niet meer gedronken (en het is twee weken geleden). In de zon in de tuin pakte ik afgelopen weekend een alcoholvrij biertje, en ik heb helemaal de behoefte niet gehad om te drinken.
Door dat glas kwamen er wel allemaal wijnherinneringen boven, van mijn wijnhobby bedoel ik. Alle reizen, proeverijen, ontmoetingen, mooie ervaringen waar ik warme herinneringen aan heb.
Die wil ik niet weggooien, die hele wijnhobby niet.
Dus ik heb mijn alcoholvrije periode afgesloten.
Ik ben nu mijn alcoholvrijere periode ingestapt. Een periode waarin ik âalcoholvrijerâ leef. Waarin alcohol geen last op mijn schouders is. Waarin ik wellicht heel af en toe iets drink? Hoe dat er precies uit gaat zien, weet ik niet. Nu drink ik âgewoonâ weer niet, net als voor die twee slokjes.
Nou, dat is er uit.
Het voelde als de juiste keuze en hoe ik het vanaf nu ga aanpakken, dat ga je met me meemaken.
Liefs,
Cynthia
Wat een cliffhanger weer!
JEMIG. wat oninteressant.
zoveel woorden en wat zegt ze nou eigenlijk?
Ik kan dit niet aan, hoe kan je jezelf zo serieus nemen
Hahahahahahhahahahhhahahahhahhahahaha
Deze grootheidswaanzin.
Alsof iemand 8 maanden gaat wachten om âŹ20 uit te geven om uitgebreider het effect van de bijna-sherry-met-12%-alcohol-uit-Jerez-de-la-Frontera op Cynthia te lezen.
Echt hoor, nog steeds niemand in haar omgeving die tegen haar zegt dat het walgelijk is om verslavingsproblematiek zo uit te buiten?
Ik wil trouwens ook een wijn arrangement waar ze per gang een hele fles op je tafel zetten.
Dit klinkt ook alsof ze dagelijks van het padje af was
Zal niet zo zijn, maar ze schrijft het zo dramatisch.
Ja echt hoor Cynthia. Ik heb twee weken in volledige stress en spanning gezeten.
Best lullig dat haar vriend gewoon een heel wijnarrangement wegtikt, terwijl hij weet dat zij er zoveel moeite mee heeft om het te laten staan. Kun je toch wel een beetje solidair zijn?
Haha wat een onnodige aanname, die meid kan echt prima voor zichzelf zorgen. Die heeft dan weer wat om over te schrijven waar ze geld mee binnen harkt. Zorgt gewoon voor content
Deze mail van Cynthia leest als een dagboek van een verslaafde, die niet in de gaten heeft dat hij/zij verslaafd is. En denkt geweldig bezig te zijn. Als je zoveel waarde aan een slokje hangt, dan heb je toch geen gezonde relatie met alcohol? Ik hoop serieus dat ze mensen om haar heen heeft, die haar een spiegel voor houden. Vind het echt verdrietig.
Ik heb nu wel echt zin om te drinken. Die wijn klinkt wel echt van een hoger niveau haha