Beutyblogtopic XL #15

Helemaal mee eens!

5 likes

Alcohol na 6 maanden geen alcohol niet meer lekker vinden? Is dat wetenschappelijk onderbouwd?

1 like

Nu gaan er allemaal reacties komen van meiden hier die het ook zo hebben ervaren. FF wetenschap.

9 likes

Mag hopen van niet :cry: Dit is wel heel onzinnig en makkelijk te ontkrachten.

3 likes

Nee, daarin vond ze haar eigen focus te veel op afvallen / calorien verbranden liggen, dus dat doet ze al heel lang niet meer. Maar echt extreem heeft ze nooit gefietst toch?

(waarom weet ik dit)

9 likes

Ik herken het toch niet, na m’n zwangerschappen vond ik wijn nog steeds lekker hoor.

17 likes

Ook dat is na 6 maanden nog lekker hoor :smiling_face_with_tear:

13 likes

Lol @ hoe wij denken hoe goed/fanatiek/serieus/extreem zij overal in is maar dat het eigenlijk reuze meevalt. Ik dacht dat zij een paar jaar terug ook ineens heel goed kon hardlopen, heel snel opgebouwd etc. Maar nu blijkt dat ze pas recentelijk voor het eerst 5km aan één stuk heeft hardgelopen in iets minder dan 40 minuten geloof ik. :smiling_face_with_tear: Niet dat het slecht is, maar ik dacht huh, kon zij dat niet al?

18 likes

Ja binnen een half uur beweerde ze toen geloof ik hahahaha was grappig, niemand geloofde het.

19 likes

Is dat dan niet sinds ze weer begonnen is? Kan me voorstellen dat je het weer moet opbouwen als je een periode niet hebt hardgelopen.

4 likes

Ja dat op zich wel, maar volgens mij bracht ze het wel echt alsof het voor het eerst ooit gelukt was.

3 likes

Maar dat komt omdat zij dat zo brengt. Toen ze in die wielrenfase zat, sprak ze wekelijks af met iemand die ook veel fietste, postte ze 100 foto’s per week van zichzelf op de fiets, ging ze op een fietsweek met een groep meiden, verving ze heel snel haar beginnersfiets en outfit voor een meer profi variant (en werden de dagen afgeteld totdat die kwam), ging ze wielerwedstrijden op tv kijken, las ze veel boeken over wielrennen en maakte ze opeens opmerkingen over dat ze een mooie fiets had gespot. Tja, dan ga je wel denken dat iemand fanatiek is.

Edit: ik vergat er nog bij te zeggen dat dat ook haar insteek is. Zij bepaalt wat wij te zien krijgen van haar week, dus als 7/10 foto’s uit haar weekoverzicht met fietsen te maken hebben, dan is haar bedoeling dat ze overkomt als een wielerfanaat.

16 likes

Gaat dit en de berichten waarop je antwoord over Lip?

3 likes

Net zoals ‘zwaar trainen’ en dan quarter squatten :upside_down_face:

7 likes

Maar die fietsweek viel ontzettend tegen, toch?

4 likes

Is dat het met Cynthia? Zolang het goed gaat, is het leuk en slaat ze door van enthousiasme in haar content. Tot dat ze een tegenslag krijgt. Fietsweek die tegenvalt; weg fietscontent, hallo wandelen
Wijnexamen niet gehaald; weg wijncontent, hallo alcoholvrij

Horen we eigenlijk nog iets over dat wandelen. Ze heeft er een boek over geschreven met de zelfde titel en rond dezelfde tijd als Twan Huijs. Liep dat niet en is dan weg wandelcontent en hallo sportschool?

Je zou er een patroon in zien…

12 likes

Ja dat patroon wordt hier toch al volop geanalyseerd en komt toch elke twee weken terug?

24 likes

Ja elke ‘hobby’ volgt hetzelfde stramien. Met veel enthousiasme beginnen, alleen nog maar content daarover posten, volgers vergaren die dat ook interesseren, jezelf binnen twee maanden als expert neerzetten, er geld aan verdienen, en door naar het volgende onderwerp.

16 likes

En dat is ook een patroon!

7 likes

Toch vernieuwt ze zich wel. Ik vond het altijd 100x beter dan kinderen uitbuiten voor je content, maar met dat betaalde praatje over afvallen is ze wel te ver gegaan.

8 likes