Beutyblogtopic XL #15

Ik vind dat hele afval praatje ook wel wat twijfelachtig, ik vind 23 kg afvallen in 3 jaar tijd niet zo’n prestatie het komt neer op zo’n 7 kg per jaar.

1 like

Je kunt van Cynthia vinden wat je wil, maar dit is wel heel erg zuur. Er zijn mega veel mensen die moeite hebben met afvallen en als het dan wel lukt is het veel beter om het zo rustig aan te doen.

139 likes

Is dat niet juist een gezonde manier van afvallen? Geleidelijk ipv het ene crashdieet na het andere waardoor je blijft jojo’en.

39 likes

Ja

7 likes

Ik vind 23 kg juist megaveel en vraag me af of dat wel klopt
I mean Cynthia is best klein en ik zie echt wel verschil maar - 23 kg zou ze volgens mij echt nu heel mager moeten zijn

3 likes

Je weet toch niet wat ze op haar max woog?

4 likes

Nee, dat maakt toch ook niet uit? Ik weet wel dat 23 kg heel veel is en je dan echt een groter verschil zou moeten zien met haar lengte (überhaupt denk ik)

Mwah, ik ben van haar lengte en ook wel eens 23 kilo lichter geweest. Vergelijkbaar verschil in mijn uiterlijk en scheelde bij mij ook maar twee kledingmaten.

14 likes

Dat weet je helemaal niet. Zij kiest ervoor hoe ze zich laat zien, dus je weet ook niet hoe ze er uit zag voor ze zoveel afviel. En daarnaast vind ik dit soort opmerkingen zo teringschadelijk, onnodig en gewoon bull shit dat het goed is dat ik geen mod ben, want ik had je geband.

40 likes

Het feit dat we hier gewicht en afvallen bespreken op welke manier ook zegt genoeg over de schadelijkheid van Cynthia’s teksten.

11 likes

Precies dat. Lichaamsbouw en waar je aankomt maakt zo ontzettend veel uit. Je kunt er eigenlijk helemaal niets zinnigs over zeggen.

Ik kijk bijvoorbeeld zo graag naar instagrammer Morgan Bullard (ik heb een obsessie met ‘getting dressed video’s) die altijd haar stats vermeldt. Zij zou volgens zoiets stoms als BMI net te zwaar zijn, maar is zo goed in proportie. Als ik haar lengte/gewicht verhouding zou hebben, zou ik er nooit zo uitzien, want uit ervaring weet ik dat vet zich heel anders over mijn lijf verdeelt.

6 likes

Kan dit hele onderwerp gewoon gestaakt worden? Wat een vervelend gedoe. Er zijn topics voor als je het erover wil hebben.

12 likes

Is dit clickbait?

• Ja, de eerste dag is nog niet gepland, laat staan de hele reis
  • Nee, ze hebben echt alles geplaned
  • Half, ze denken dat ze het hebben geplaned maar eigenlijk hebben ze gewoon een paar dingen op stickers geschreven en is het een uur lang wartaal

0 stemmers

4 likes

Joh wat een ophef weer, zo zwaar bedoel ik het helemaal niet. Ik vind 23 kg gewoon zoveel klinken voor iets wat je maar een beetje ziet. Dat verbaast mij gewoon. Meer niet

4 likes

Ja en ik vind zon opmerking dom meer niet.

40 likes

23 kilo is 2/3e Wendy van Dijk, mijn favoriete unit om gewicht in uit te drukken.

23 likes

Georganiseerd??
Waar???

31 likes

Ik zat net een vlog te kijken van afgelopen week en dan zie je opeens een random shot van 10 seconden dat Gregor in de gang op de vloer ligt te slapen op klaarlichte dag, zonder context.
Is dat nou het “Zo moe ben je nou als je een kind hebt” life?

17 likes

Vind ik ook wat flauw, 34 kg is zwaar anorexia. Ondergewicht is ongezond, net als overgewicht. Fatshamen is niet nodig maar thinshamen ook niet.

3 likes

De grap was dat Wendy dat programma Obese presenteerde en toen was iemand 45 kilo afgevallen. Wendy sprong vervolgens op en weer van zijn rug af, zonder het te vragen, en toen kirde ze “je bent een hele Wendy verloren!”

Ik denk niet serieus dat Wendy 34 kilo weegt. Ik had gewoon geen zin om de juiste berekening te maken want ik had niet gedacht (maar op dit forum natuuuuuuuuurlijk wel kunnen verwachten) dat iemand de berekening serieus zou nemen en zou denken dat ik het meende.

Coke maakt dun, maar niet zo dun :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

40 likes