Wie gaat in hemelsnaam dat boek van haar kopen vraag ik me af…
Hahaha ik dacht dit oprecht en vond het zo’n geniale sintsatire
Sorry had ik even gemist
Ik denk eigenlijk dat dit de trailer is voor een roman, die wilde ze altijd al schrijven. En dit is toch niet serieus te nemen? Heb hier Bridget Jones vibes bij.
Ja ze heeft altijd een totaal ander beeld van zichzelf geschetst. Doen alsof je altijd voor je lol om 6u iostaat( terwijl het nu klinkt alsof ze de helft van de week wakker werd met een kater.
Zo ook met haar ‘gezondheidsjourney’. Ze deed het jaren geleden overkomen alsof ze zo happy was met haar lijf, body positivity alles; dat ‘alles altijd goed is’, etc. En nu, 24kg lichter verklaart ze dat ze niet goed in haar vel zat, altijd aan het jojo-en, altijd semi aan het diëten was.
Het komt zo ongeloofwaardig over allemaal.
Dan schrijf ik me meteen in voor jouw nieuwsbrief.
Het besef ook dat een uitgeverij deze waanzin uitgeeft
Ze was laatst volgens mij naar de theatershow van Evi Hanssen die zowel een boek en show heeft over ditzelfde onderwerp. Missh zwaar geïnspireerd?
True colors publishing zou het sowieso doen. Die geeft iedere denkbaar mogelijke crap uit, zolang er maar een BN’er of influenza achter zit. Bekende naam erop, en je verkoopt blijkbaar alles.
Helemaal mee eens!
Alcohol na 6 maanden geen alcohol niet meer lekker vinden? Is dat wetenschappelijk onderbouwd?
Nu gaan er allemaal reacties komen van meiden hier die het ook zo hebben ervaren. FF wetenschap.
Mag hopen van niet Dit is wel heel onzinnig en makkelijk te ontkrachten.
Nee, daarin vond ze haar eigen focus te veel op afvallen / calorien verbranden liggen, dus dat doet ze al heel lang niet meer. Maar echt extreem heeft ze nooit gefietst toch?
(waarom weet ik dit)
Ik herken het toch niet, na m’n zwangerschappen vond ik wijn nog steeds lekker hoor.
Ook dat is na 6 maanden nog lekker hoor
Lol @ hoe wij denken hoe goed/fanatiek/serieus/extreem zij overal in is maar dat het eigenlijk reuze meevalt. Ik dacht dat zij een paar jaar terug ook ineens heel goed kon hardlopen, heel snel opgebouwd etc. Maar nu blijkt dat ze pas recentelijk voor het eerst 5km aan één stuk heeft hardgelopen in iets minder dan 40 minuten geloof ik. Niet dat het slecht is, maar ik dacht huh, kon zij dat niet al?
Ja binnen een half uur beweerde ze toen geloof ik hahahaha was grappig, niemand geloofde het.
Is dat dan niet sinds ze weer begonnen is? Kan me voorstellen dat je het weer moet opbouwen als je een periode niet hebt hardgelopen.
Ja dat op zich wel, maar volgens mij bracht ze het wel echt alsof het voor het eerst ooit gelukt was.