Ik ben nu niet meteen fan van hun maar ik denk niet dat die dat zou zeggen eerlijk gezegd (volg heb niet echt maar tot zover ik hen kan inschatten). Ik versta wel echt gewoon geen enkel woord in die zin…
Je kent ze niet maar je kan wel een inschatting over hen maken? Wat raar dat je zoiets kan zeggen.
Dat je zo erg mompelt dat mensen denken dat je het N-woord zegt in een context waarin het helemaal niet logisch is.
(Niet dat het ooit wel “logisch” is maar het gesprek gaat om een outfit?!?)
Volgens mij zegt hij inderdaad iets van “ininngkir nu netjes” a.k.a. “in een keer netjes” ofzo.
edit: maar zelfs op .25 of .5 snelheid versta ik er echt geen reet van. Het is wel heel knap om “in een keer” als N-woord te laten klinken. En als je denkt aan “Daarom is je ** nu netjes.” dan is het inderdaad ook net het Laurel/Yanny ding. Hmm.
Ik keek hun vlogs wel toen ik jonger was en nog studeerde (4 jaar geleden ofzo), maar nu niet meer. Toen had ik niet het idee dat ze dat woord zouden gebruiken, maar misschien herinner ik me het verkeerd of zijn ze veranderd. Sorry hoor
Kan iemand die jongen een keer gesponsorde logopedie aanbieden pls
Ja maar hoe zien mensen eruit die het woord wel gebruiken? Het is meer dat je zegt: “ik kijk hun vlogs en zij zouden zoiets niet kunnen zeggen”.
Dat bedoelde ik helemaal niet. Sorry als ik je gekwetst zou hebben. Ik vind dat woord gebruiken echt not done en had het idee toen ik hen nog volgde, dat ze wel gevoelig waren over bepaalde onderwerpen. Again, ik ken hen niet, volg hen al even niet meer maar had toen het idee door hun vlogs (wat al niet meteen erg genuanceerd is) dus idd wie ben ik.
Hoe niet-gemeend kan je excuses maken
Maar dat bedoel ik opnieuw echt helemaal niet. Het spijt me echt oprecht. Het enigste dat ik wilde zeggen is dat toen ik hen nog volgde, ze zich best woke opstelden dus ik dacht niet meteen dat ze dat woord zouden gebruiken. Ik vind het niet oké dat woord te gebruiken, zou hem nooit verdedigen als die dat effectief gezegd heeft. Het leek me gewoon onwaarschijnlijk.
Heb ook helemaal geen excuses gevraagd, snap het niet
Ja ik was al gestopt met hun vlogs te kijken voor hun kindje was geboren maar was ook erg verbaasd toen ik hier las dat ze haar lange tijd erg nadrukkelijk in beeld brachten. Had ik ook niet verwacht dus wat zeg ik hier ook eigenlijk.
Dat staat er helemaal niet? En ook niet dat het een inschatting is op basis van uiterlijk?
Dit is echt lezen wat je erin wil lezen zodat je heel kritisch kan doen, maar dit staat er allemaal niet.
Sorry echt, ik snapte niet meteen je antwoord. Ik wilde alleen zeggen dat de indruk dat ik van hen kreeg enkele jaren geleden, dat ze wel beter wisten dan dat woord te gebruiken. Misschien idd niet een nodige reactie aangezien ik hen niet meer volg. Ik versta gewoon geen woord in die zin.
De thumbnail van deze video
Wat is ze aan het doen, dr oksel föhnen??
Doe jij dat niet dagelijks dan???
Is een lifehack!!1!
Kritisch doen? Helemaal niet, ik heb gewoon herhaald wat ze zei. Ik verwachtte ook geen type antwoord of een bepaalde zin.
@hanahahah Je moet toch geen sorry zeggen. Ik vond het raar wat je zei maar is helemaal geen sorry waard.
Ik dacht gewoon dat ik je geschoffeerd had doordat je zei
Ja maar hoe zien mensen eruit die het woord wel gebruiken
Terwijl ik nergens iets zei over uiterlijk of geïmpliceerd had. Ik dacht gewoon voor een van de eerste keren mee deel te nemen aan het gesprek in dit topic maar i guess dat het verkeerd over kwam.
Ik bedoelde eigenlijk dat we op basis van wat we zien in de vlogs toch nooit kunnen zeggen dat de foefs wel of niet het woord gebruiken en daarom de vraag op wat zou je dan wel kunnen afgaan en zeggen van ja zij gebruiken het wel want ik zag dit en dit in de vlogs gebeuren.
Deze heeeeele discussie omdat iemand in de comments DENKT iets te horen in Mascha’s gemompel