Charlotte Blitz die haar nieuwe PMU wenkbrauwen droog moet houden tijdens douchen en dus maar watjes + tepelplekkers erop plakt. Ik kan toch zo om haar lachen, heerlijk.
Vera die weer zo extra doet ‘ik was al zoooo lang op zoek naar kleine diamenten oorstekers en nu heb ik ze in New York gevonden’ en wat ze laat zien, ziet er niet veel anders uit wat je bij de plaatselijke juwelier (of van six) kunt kopen.
Ze zijn zeker gekocht bij Tiffany’s op 5th avenue
Mejuri
Ja idd, verstond ik ook totdat ze het merk liet zien
Echt zo vreselijk als influencers een samenwerking met hen hebben maar ze de naam verkeerd uitspreken. You only had one job
Ik denk dat niemand my jewellery uit kan spreken tbh (spraakberichten welkom)
Maar waarom hou je vast aan een naam die Hollanders gewoon niet uit kunnen spreken
en dat goedkope kutlogo wat ze ooit zelf eens in canva in elkaar heeft geknutseld, janken
Ik was wel even in shock dat ze niet wist hoeveel weken er in een jaar zitten en dat ze voor de zekerheid even ging Googlen
Snap niet waarom dat laatste punt er zo duidelijk bij staat. Is toch helemaal prima als iemand het leuk lijkt om ook influencer te worden en dan een paar foto’s van je schiet
Dat begrijp ik wel. Ze wil niet iemand die een ‘vast personage’ in haar vlogs wil worden, om zo een eigen carrière een boost te geven. Of die om doorverwijzingen gaat leuren.
Snap dat ook wel, dan krijg je al gauw van die bloedzuigers die alleen ingaan op zo’n functie omdat ze denken mee te kunnen liften.
Wilde dus net komen posten hoe leuk ik het vind dat je aan alles kan zien dat Lotte helemaal happy is.
Je bedoelt haar vorige fotograaf Marijn
Grapje dat is geloof ik nu wel echt een vriendin maar die is nu ook influenza geworden dankzij haar
Huh? Dat bedoel ik echt helemaal niet. Die zijn toch ook gewoon nog vriendinnen?
Het is nu gewoon een heel andere tijd. Ik denk dat als je 10 jaar geleden met een influencer bevriend raakte en dan zelf ook influencer werd dat gewoon zo groeide. Nu is de kans dat dat iemands doel is veel groter.
Misschien wil ze ook voorkomen dat zij (op den duur) dan ook steeds meer foto’s moet gaan maken van degene met wie ze is. En @Ladybug mee eens hoe happy ze overkomt, zo fijn voor haar!
haha ja dat is wel ernstig maar verder vind ik haar tegenwoordig echt heerlijk verfrissend om te kijken
Wat is dit nou weer voor iets dat cynthia in haar story post. Ik weet niet helemaal waar ‘t ‘m dus in zit maar iets in dit plaatje maakt dat ik het echt helemaal kut vind, haha.
Sowieso klikte ik even door naar dat profiel en ughhhh ik word hier instant chagrijnig van he, maar ik weet ook niet helemaal waarom? Een soort superioriteit ofzo dat zo’n profiel uitstraalt denk ik. Zo van als je gewoon dit en dat doet dan word je vanzelf fitter/gezonder en wordt je leven een stuk beter. En dat we zulke dingen allemaal zouden moeten en kunnen nastreven.