Ja oke maar ik vind echt ‘omzeilen’ nog een groot woord. Maar dan begreep ik je verkeerd.
Dat is letterlijk wat het is? Dat is de enige reden dat ze ze niet laat opsturen.
Ik snap dat ze het doet hoor, je kunt het altijd proberen en no judgement verder, maar als ze het ‘netjes’ zou doen zou ze ze moeten aangeven. Dat is wat omzeilen is.
Maar ik bedoelde dus vooral dat het een beetje dom is om dat uitgebreid te gaan vertellen en online te zetten.
Jeetje je kan maar ergens gefrustreerd om raken… Snap niet waarom deze gedeelde post zo’n trigger moet zijn
Er hoeft maar een douanier haar te volgen of dit berichr hier te lezen en ze is het haasje. En ik snap het, invoerrechten zijn zuur en ik zou de gok ook nemen maar het niet op social media zetten…
Hoe duur zijn die oorbellen want je mag toch wel tot een bepaald bedrag inkopen doen?
Lekker sneue douanier dan.
Of iemand die gewoon zijn werk doet.
Ja want dat hoort bij je werk. Vlogs kijken om te zien wat iemand mee smokkelt. Als het nou om drugs of wapens zou gaan oke. Maar oorbellen boeien.
Mag ook wel, maar je moet invoerrechten en btw betalen dus dat loopt wel lekker op als het dure oorbellen zijn
Alsof iemand die een paar oorbellen koopt in het buitenland dit daadwerkelijk zou doen op de officiele manier please
Tenzij die douanier haar vlogs zit te kijken onder werktijd, hoeft die persoon er toch niets mee te doen? Alsof elke tandarts in zn vrije tijd bezig is met andermans gebit, of elke schilder spontaan je kozijnen gaat doen? Nee zeg wat een onzin!
Ik snap wel dat ze geen invoerrechten wil betalen; die shop heeft ze niet op voorraad en biedt als alternatief om ze op te sturen en geeft aan de invoerrechten niet bij haar te leggen? Ze hadden haar ook meteen naar die andere locatie kunnen sturen op zich.
Nou ik dacht leuk vera in ny dat wil ik zien. Nou het is net alsof ik door iemands insta story heen aan het klikken ben. Wat een random video.
Ik denk dat de duane die video niet gaat kijken.
Ik kom er nu pas achter dat dat badjassen gedoe van Mascha Le Olive heet en niet Leo Live. Dacht dat die man die dat deed misschien Leo heette oid
Oh ja van de party die je dan meekreeg als je hielp denk ik
Iconic.
Heeft ze dit niet verkocht? Er staat me ook nog iets bij van petten en truien.
Als je het aan of om hebt kun je net zo goed staande gehouden worden. Dus ook niet echt een waterdicht plan verder
Nee dat zeg ik ook niet. Maar zo ongeveer elke toerist (en zeker die New York bezoeken) koopt toch een trui of wat dan ook van bijv een sportclub die bezocht is of iets dergelijks?