En effectiever
Dit vooral!
En met de juiste links ook meetbaar, dat is ook heel waardevol. Dat gaat niet met een spread in een magazine.
Ja dat ook inderdaad! Denk dat er genoeg bedrijven zijn die zonder influencers nooit zo âgrootâ waren geworden. Zoals Hello Fresh enzo.
Vol van jezelf zijn heeft er niks meer mee te maken. Dit is inmiddels gewoon een verdienmodel geworden en als het je lukt om op social media 10K volgers te genereren waar je vervolgens geld mee kan verdien is dat een baan.
Haha een verdienmodel dat draait op narcisme en ongeloofwaardigheid blijft een lachertje, maar in the end lachen de influencers het hardste
Haha ik ben ook zeker niet werkzaam in de marketing en heb ook niet bij een bedrijf gewerkt dat gericht was op influencer marketing⊠(;
En ja, je moet jezelf wel heel leuk en interessant vinden wil je 24/7 fotoâs en filmpjes van jezelf maken en delen met de buitenwereld. Het schreeuwt ââKijk naar mij!ââ en ââGeef mij bevestiging hoe leuk ik wel niet ben!ââ. En de geloofwaardigheid is inderdaad ver te zoeken. Hoeveel van die influencer gebruiken nu werkelijk (in het dagelijks leven zonder camera op hun neus) de producten die ze toegestuurd krijgen waar ze zogenaamd vol lof over zijn?
Maargoed ik val dan ook niet in de doelgroep van ââbeĂŻnvloedbaar jong meisje dat wildvreemden adoreertââ.
Jij kan het weten! Thnx meissie (;
Ugh weer zoân nieuw account dat alleen post in influencer topics, komt echt de sfeer ten goede
Paar lettertjes teveel in de forumnaam, theinstigator had beter gepast.
@theinvestigator zeker als je wel (influencer)marketingervaring hebt zou je beter moeten weten. Dat iets niet voor jou geldt betekent niet dat het voor iedereen geldt
Lekker denigrerend ook dit.
Haha dat zoveel mensen vallen over een kritische mening m.b.t influencermarketing verbaast mij juist.
Ik denk dat er niet gevallen wordt over een kritische mening, maar over het feit dat je totaal ongegronde aannames doet, een nare, denigrerende toon aanslaat en met diagnoses en psychische stoornissen aan het gooien bent.
Actie = reactie. En overdrijven is ook een vak. Jeetje zeg.
Waarom zijn er opeens allemaal boomers op het forum
Neee die gingen verhuizen naar een of ander moederforum (ouders van nu?) en die vivavrouwen gingen daar zo rellen en zich kinderachtig gedragen, had echt te doen met die mods.
Toen ik dit keek met mijn vriend hebben we hier zo hard om gelachen
Je kunt het overdrijven noemen, maar dan is jouw reactie toch ook zwaar overdreven.
Narcisme uit de context gebruiken (dus als het niet over iemand met gediagnosticeerde npd gaat) kan gevaarlijk zijn, brengt stigma en is gewoon niet oké (en wordt [buiten dit forum] echt veel te vaak en steeds vaker gebruikt).
Die heb ik opgeroepen zodat ik me forever jong kan voelen.