Beutyblogtopic XL #15

Ja maar daar zijn ze ook niet echt naar op zoek. Gaat ze meer om mensen die luxe items kopen. Designertassen, schoenen, horloges etc.

8 likes

Niet Vera dus :thinking:

9 likes

Niet Mascha die het heeft over hoe belachelijk duur NYC is en ze er alleen zou wonen als ze geld teveel zou hebben, maar wel casual 700+ per nacht uitgeeft aan een Airbnb :smiling_face_with_tear:

15 likes

Loveeee Debby, met dr one size fits all.
Ze doet het erom. Kan niet anders

14 likes

Wat bedoel je met onze size fits all? Want dat is niet wat er wordt bedoeld met ‘Fits everbody’ door SKIMS. Die hebben juist hele uiteenlopende maten waardoor er voor ‘everybody’ de juiste maat te vinden is.

Edit: ah zie nu de underboob pas :sweat_smile: ja dan heeft Debbie inderdaad expres de verkeerde maat besteld

6 likes

Nehhhh Deb is echt niet te klein meid

44 likes

Ohh ik dacht dat dat werd bedoeld met ‘fits everybody’ Debs had dus best haar eigen maat kunnen bestellen?:rofl:

5 likes

Het is ook niet alsof het de grootste maat is en het klein valt. Er zijn nog veel meer maten boven L. Dat je ervoor kiest om die bewust niet te bestellen betekent het niet dat het model van de bh zelf klein valt :smiling_face_with_tear:

25 likes

Ik geloof gewoon echt niet dat ze dit serieus lekker vind zitten haha. Als je een beetje wild een pak melk uit de koelkast pakt schiet dat topje toch al naar boven?!

27 likes

Haha ja, zeker! Dat maakt het nóg erger en eigenwijzer van haar :cry:

3 likes

Haha versus hoe het model op de website hem draagt:

8 likes

Ik heb geen idee waarom ik de behoefte voel om voor Skims op te komen. Of ja, nu ik dit schrijf toch wel :cowboy_hat_face:

De vraagsteller zegt ‘klopt wel dat Skims niet veel ondersteuning geeft toch?’

Maar dat is zó onwaar. Ze bieden ondersteuning voor elke (borst)maat, verkopen huidskleur in elke skintone, zijn ook hartstikke inclusief door bijvoorbeeld mensen die minder valide zijn als model te gebruiken en alles tussen dun en dik in, lichte huidskleuren en donker en alles daartussenin. Dat vind ik een super goede ontwikkeling.

Jammer ook dat Debbie hier op deze manier geen goede reclame voor maakt en een bh toont die zoveel te klein is.

11 likes

Ik had het over de vraagsteller

'De vraagsteller zegt ‘klopt wel dat Skims niet veel ondersteuning geeft toch?’

En dat wat ik al zei, Debbie geen goede reclame maakt door een bh te tonen die veel te klein is voor haar cupmaat.

9 likes

Haha het model is klein en mijn boobs groot ook echt

De logica :woman_shrugging:

8 likes

“Als je liever gaat voor een bh die je borsten helemaal bedekt & plat drukt” deze vrouw :sob: er is nog altijd zoiets als een middenweg

21 likes

Ik snap niet waarom je in een bralette, of bh ook, wil slapen? Free the titties toch gewoon ‘s nachts

51 likes

Haha Deb zat gewoon al klaar met de popcorn. Enkel provoceren/uitlokken van reacties wat ze doet met deze fotos

15 likes

Eigenlijk vind ik het best lekker relativerend hoe weinig ze erom geeft wat een ander vindt; ze doet gewoon haar ding en ownt het helemaal. Had ik maar wat meer van haar zelfvertrouwen :smile:

10 likes

Ik vind dat niet lekker liggen en zo zijn er vast meer met mij! Dus ik draag graag een bh-hemdje wanneer ik ga slapen.

7 likes

Ja inderdaad, dat heb ik ook.

Snap ook niet waarom je je druk zou maken over een te kleine bh van een ander.

4 likes