Beutyblogtopic XL #15

Haha ok thanks Cynthia dat je me op de vroege morgen al laat weten dat ik een takke leven heb door factoren waar ik zelf geen invloed heb???

24 likes

Van de eerste zes posts gaan er drie over eieren. 10/10 content.

2 likes

het impliceert ook echt dat mensen die bijv geen water of familie hebben het zelf verkeerd doen

16 likes

Ugh echt zo super Amerikaans idd alsof alles maakbaar is. Net een soort wikihow

13 likes

Ik zou ‘you’re doing well’ ook graag willen veranderen in ‘you’re very lucky’

20 likes

Ja zo vat ik het ook op. En van alles over dat happiness een keuze is, het hebben van een gezin/kinderen het meest belangrijke in het leven. + allerlei dingen over dat je veel zout moet eten, veel vlees en eieren, vooral niet plantaardig eigenlijk. En veel in de zon zitten zonder kankerverwekkende zonnebrand niet te vergeten.
Ik ben benieuwd of als ik ver genoeg doorscroll ik ook nog allerlei bullshit tegenkom over dat vrouwen vooral vrouwen moeten zijn en kinderen baren en vooral geen hormonale anticonceptie ooit moeten nemen want dat is de duivel. Net als uiteraard alle dokters die je liever ziek willen hebben want dan kunnen ze aan je verdienen :money_mouth_face:

edit: oh hey maar als je last hebt van verslavingsproblematiek moet je dat gewoon omzetten naar een goede verslaving; Dr. James DiNicolantonio on Instagram: "Drop a 💯 if you agree. 👉If you are looking for the ultimate guide to weight loss and exercise/athletic performance check out my books The Obesity Fix and WIN on Amazon. @drjamesdinic The Obesity Fix is packed full of tips to help you lose fat, build muscle and stop food cravings. It includes ✅ 21 Keys to Weight Loss ✅ 85 Meal plans - breakfast, lunch, dinner, 3 meals per day, 2 meals per day, low and higher carb options ✅ 13 ways to combat sugar cravings ✅ What foods to EAT and foods to AVOID ✅ How much protein, fat and carbs you should be eating to burn fat and build muscle ✅ Guide for workouts ✅ What fats and oils to cook with and which to avoid ✅ And a lot more! You can get your copy of The Obesity Fix on Amazon. 👉If you want the ultimate exercise/athletic performance guide check out my book WIN on Amazon. What you will learn and what is covered in my book WIN: ✅How to lose weight ✅How to build muscle ✅Meal plans ✅Work out plans ✅Recipes ✅How to support the immune system ✅How to improve sleep ✅The most evidence-based supplements ✅How to improve athletic performance And A LOT MORE! ✅ WIN is being discounted by 13% on Amazon right now!"
oke hier maakt ie een heftige link van ook haha

7 likes

ik ben hem al spuugzat zonder dat ik ĂŒberhaupt op die link heb geklikt

19 likes

Ik vond het vooral een beetje raar/dom dat ze vertelt dat ze het opsturen van die diamanten geannuleerd had omdat ze geen invoerrechten wilde betalen, en ze ze daarom zelf meeneemt (in haar koffer/in haar oren) in plaats van op te laten sturen. Als je ze zelf meeneemt moet je eigenlijk toch ook invoerrechten betalen. Nu kun je dat wel proberen te omzeilen als je gewoon doorloopt bij de douane en doet alsof je ze al had, maar wel een beetje gek om dat zo te gaan zitten vertellen.
Ik werd laatst nog tegengehouden voor een controle (maar ik had echt niets haha)

Ik kijk eigenlijk nooit (meer) vlogs maar heb deze van New York nu wel gekeken, ik vond het vooral superleuk dat ze ook allerlei dingen hebben gedaan in plaats van alleen maar winkelen en dingen kopen (of dat ze dat laat zien in ieder geval).

6 likes

Hm ja oke het is misschien niet heel slim het uitgebreid op film te zetten maar ongeveer elke toerist koopt iets van kleding/sieraden en doet het gewoon aan toch?

16 likes

Ja dat zeg ik toch precies (of dat bedoelde ik in ieder geval, dat het een beetje dom is om dat zo te gaan filmen en online te zetten)

11 likes

Ja oke maar ik vind echt ‘omzeilen’ nog een groot woord. Maar dan begreep ik je verkeerd.

4 likes

Dat is letterlijk wat het is? Dat is de enige reden dat ze ze niet laat opsturen.
Ik snap dat ze het doet hoor, je kunt het altijd proberen en no judgement verder, maar als ze het ‘netjes’ zou doen zou ze ze moeten aangeven. Dat is wat omzeilen is.

Maar ik bedoelde dus vooral dat het een beetje dom is om dat uitgebreid te gaan vertellen en online te zetten.

12 likes

Jeetje je kan maar ergens gefrustreerd om raken
 Snap niet waarom deze gedeelde post zo’n trigger moet zijn :sweat_smile:

6 likes

Er hoeft maar een douanier haar te volgen of dit berichr hier te lezen en ze is het haasje. En ik snap het, invoerrechten zijn zuur en ik zou de gok ook nemen maar het niet op social media zetten

3 likes

Hoe duur zijn die oorbellen want je mag toch wel tot een bepaald bedrag inkopen doen?

7 likes

Lekker sneue douanier dan.

10 likes

Of iemand die gewoon zijn werk doet.

7 likes

Ja want dat hoort bij je werk. Vlogs kijken om te zien wat iemand mee smokkelt. Als het nou om drugs of wapens zou gaan oke. Maar oorbellen boeien.

15 likes

Mag ook wel, maar je moet invoerrechten en btw betalen dus dat loopt wel lekker op als het dure oorbellen zijn

5 likes

Alsof iemand die een paar oorbellen koopt in het buitenland dit daadwerkelijk zou doen op de officiele manier please :rofl::rofl::rofl:

39 likes