Beutyblogtopic XL #15

Tenzij die douanier haar vlogs zit te kijken onder werktijd, hoeft die persoon er toch niets mee te doen? Alsof elke tandarts in zn vrije tijd bezig is met andermans gebit, of elke schilder spontaan je kozijnen gaat doen? Nee zeg wat een onzin!

Ik snap wel dat ze geen invoerrechten wil betalen; die shop heeft ze niet op voorraad en biedt als alternatief om ze op te sturen en geeft aan de invoerrechten niet bij haar te leggen? Ze hadden haar ook meteen naar die andere locatie kunnen sturen op zich.

10 likes

Nou ik dacht leuk vera in ny dat wil ik zien. Nou het is net alsof ik door iemands insta story heen aan het klikken ben. Wat een random video.

Ik denk dat de duane die video niet gaat kijken.

6 likes

Ik kom er nu pas achter dat dat badjassen gedoe van Mascha Le Olive heet en niet Leo Live. Dacht dat die man die dat deed misschien Leo heette oid

30 likes

De hele kringloop hier hangt vol met beautygloss t-shirts

Eventshirts ofzo?

85 likes

Oh ja van de party die je dan meekreeg als je hielp denk ik

7 likes

Iconic.

10 likes

Heeft ze dit niet verkocht? Er staat me ook nog iets bij van petten en truien.

4 likes

Zelfs de agenda heeft ze niet zelf bedacht

45 likes

Als je het aan of om hebt kun je net zo goed staande gehouden worden. Dus ook niet echt een waterdicht plan verder

6 likes

Nee dat zeg ik ook niet. Maar zo ongeveer elke toerist (en zeker die New York bezoeken) koopt toch een trui of wat dan ook van bijv een sportclub die bezocht is of iets dergelijks?

4 likes

Ja maar daar zijn ze ook niet echt naar op zoek. Gaat ze meer om mensen die luxe items kopen. Designertassen, schoenen, horloges etc.

8 likes

Niet Vera dus :thinking:

9 likes

Niet Mascha die het heeft over hoe belachelijk duur NYC is en ze er alleen zou wonen als ze geld teveel zou hebben, maar wel casual 700+ per nacht uitgeeft aan een Airbnb :smiling_face_with_tear:

15 likes

Loveeee Debby, met dr one size fits all.
Ze doet het erom. Kan niet anders

14 likes

Wat bedoel je met onze size fits all? Want dat is niet wat er wordt bedoeld met ‘Fits everbody’ door SKIMS. Die hebben juist hele uiteenlopende maten waardoor er voor ‘everybody’ de juiste maat te vinden is.

Edit: ah zie nu de underboob pas :sweat_smile: ja dan heeft Debbie inderdaad expres de verkeerde maat besteld

6 likes

Nehhhh Deb is echt niet te klein meid

44 likes

Ohh ik dacht dat dat werd bedoeld met ‘fits everybody’ Debs had dus best haar eigen maat kunnen bestellen?:rofl:

5 likes

Het is ook niet alsof het de grootste maat is en het klein valt. Er zijn nog veel meer maten boven L. Dat je ervoor kiest om die bewust niet te bestellen betekent het niet dat het model van de bh zelf klein valt :smiling_face_with_tear:

25 likes

Ik geloof gewoon echt niet dat ze dit serieus lekker vind zitten haha. Als je een beetje wild een pak melk uit de koelkast pakt schiet dat topje toch al naar boven?!

27 likes

Haha ja, zeker! Dat maakt het nóg erger en eigenwijzer van haar :cry:

3 likes