Dat push up effect is wel echt weg als je tieten er onder vandaan knallen
Het push down effect.
Nee want dan draai ik me om en volgen die tata’s 5 minuten later eens. Echt niet chill hoor, moet een top aan.
Ik denk dus dat haar stories door heel veel mannen bekeken worden
Ze moet zelf weten wat ze doet, maar wat ik wel kwalijk vind is dat dit gewoon echt geen goede reclame is voor dat bedrijf? zo zonde…
Denk niet dat Kim er wakker om zou liggen haha. Slechte reclame is ook reclame.
Ja Kim is rijk geworden van slechte reclame dus zij denkt alleen maar
Ik heb grote borsten en ben aan het afvallen dus de omvang van mn oude bhs was te groot waardoor de steun niet goed meer was. Ik heb daar last van gehad. Als ik niet de juiste bh draag doen ze zeer en krijg ik soms blauwe plekken. Snap niet hoe zij t doet. Misschien omdat zij ze gelift heeft en alles dat het dan anders werkt.
Opzich wel mee eens, alleen vind ik haar heel vaak passief agressief in haar reacties
Los van dat haar borst er onderuit komt, snijdt dat schouderbandje ook zo lekker in de huid. Kan me niet voorstellen dat dat echt lekker zit
ik ben vooral verbaasd over deze foto en de afstand tussen de navel en de pubic area
Gewoon een lang torso
Dat wordt natuurlijk altijd gedaan. Maar het hebben van een lang torso is niet gelijk iets waar je van zou moeten opkijken als je dat zelf niet hebt.
Ze hebben een huis in Amerika hè! Dan lijkt het me evident dat ze hun dochter tweetalig opvoeden.
Moet je zelf wel goed Engels kunnen spreken…
Ja ik heb het natuurlijk niet over het feit dat ze elkaar mama en papa noemen in het Engels.
Of pappie/paps of mammie
Barf