Beutyblogtopic XL #15

Haha versus hoe het model op de website hem draagt:

8 likes

Ik heb geen idee waarom ik de behoefte voel om voor Skims op te komen. Of ja, nu ik dit schrijf toch wel :cowboy_hat_face:

De vraagsteller zegt ‘klopt wel dat Skims niet veel ondersteuning geeft toch?’

Maar dat is zó onwaar. Ze bieden ondersteuning voor elke (borst)maat, verkopen huidskleur in elke skintone, zijn ook hartstikke inclusief door bijvoorbeeld mensen die minder valide zijn als model te gebruiken en alles tussen dun en dik in, lichte huidskleuren en donker en alles daartussenin. Dat vind ik een super goede ontwikkeling.

Jammer ook dat Debbie hier op deze manier geen goede reclame voor maakt en een bh toont die zoveel te klein is.

11 likes

Ze zegt letterlijk dat die specifieke bralette haar niet voldoende steun geeft maar dat er bh’s zijn die dat wel doen. Dan geeft ze toch geen verkeerde info. Die vraagstelling is gewoon een beetje ongelukkig.

10 likes

Ik had het over de vraagsteller

'De vraagsteller zegt ‘klopt wel dat Skims niet veel ondersteuning geeft toch?’

En dat wat ik al zei, Debbie geen goede reclame maakt door een bh te tonen die veel te klein is voor haar cupmaat.

9 likes

Haha het model is klein en mijn boobs groot ook echt

De logica :woman_shrugging:

8 likes

“Als je liever gaat voor een bh die je borsten helemaal bedekt & plat drukt” deze vrouw :sob: er is nog altijd zoiets als een middenweg

21 likes

Ik snap niet waarom je in een bralette, of bh ook, wil slapen? Free the titties toch gewoon ‘s nachts

51 likes

Haha Deb zat gewoon al klaar met de popcorn. Enkel provoceren/uitlokken van reacties wat ze doet met deze fotos

15 likes

Eigenlijk vind ik het best lekker relativerend hoe weinig ze erom geeft wat een ander vindt; ze doet gewoon haar ding en ownt het helemaal. Had ik maar wat meer van haar zelfvertrouwen :smile:

10 likes

Maar zo kun je haar toch helemaal niet serieus meer nemen als ze steeds maar weer stories post met kleding/lingerie die veel te klein is/valt?

Ik heb zelf een C cup en weet dus niets van grote borsten, maar zo’n borst die onder de rand vandaan schiet, dat zit toch helemaal niet fijn lijkt me?

9 likes

Ik vind dat niet lekker liggen en zo zijn er vast meer met mij! Dus ik draag graag een bh-hemdje wanneer ik ga slapen.

7 likes

Ja inderdaad, dat heb ik ook.

Snap ook niet waarom je je druk zou maken over een te kleine bh van een ander.

4 likes

Dat push up effect is wel echt weg als je tieten er onder vandaan knallen

13 likes

Het push down effect.

26 likes

Nee want dan draai ik me om en volgen die tata’s 5 minuten later eens. Echt niet chill hoor, moet een top aan.

6 likes

Ik denk dus dat haar stories door heel veel mannen bekeken worden

8 likes

Ze moet zelf weten wat ze doet, maar wat ik wel kwalijk vind is dat dit gewoon echt geen goede reclame is voor dat bedrijf? :sweat_smile: zo zonde…

2 likes

Denk niet dat Kim er wakker om zou liggen haha. Slechte reclame is ook reclame.

18 likes

Ja Kim is rijk geworden van slechte reclame dus zij denkt alleen maar :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

6 likes

Ik heb grote borsten en ben aan het afvallen dus de omvang van mn oude bhs was te groot waardoor de steun niet goed meer was. Ik heb daar last van gehad. Als ik niet de juiste bh draag doen ze zeer en krijg ik soms blauwe plekken. Snap niet hoe zij t doet. Misschien omdat zij ze gelift heeft en alles dat het dan anders werkt.

4 likes