Opzich wel mee eens, alleen vind ik haar heel vaak passief agressief in haar reacties
Nou ik heb dus weleens als ik een soort bh topje aantrek dat ie blijft hangen halverwege en dan weet ik al niet hoe snel ik hem goed naar beneden moet trekken laat staan met grote (grotere) borsten.
Los van dat haar borst er onderuit komt, snijdt dat schouderbandje ook zo lekker in de huid. Kan me niet voorstellen dat dat echt lekker zit
ik ben vooral verbaasd over deze foto en de afstand tussen de navel en de pubic area
Gewoon een lang torso
Dat wordt natuurlijk altijd gedaan. Maar het hebben van een lang torso is niet gelijk iets waar je van zou moeten opkijken als je dat zelf niet hebt.
Ze hebben een huis in Amerika hĂš! Dan lijkt het me evident dat ze hun dochter tweetalig opvoeden.
Moet je zelf wel goed Engels kunnen sprekenâŠ
Ja ik heb het natuurlijk niet over het feit dat ze elkaar mama en papa noemen in het Engels.
Of pappie/paps of mammie
Barf
Hoho, ze wonen in Amerika he
Jongens, Sint heeft weer eens een nieuwe hobby⊠Golf boek, golf planner, golf vakantie, golf masterclass Ă 59 euro in 3, 2, 1âŠ
Oh god dit vindt ze weer té leuk, ge-nie-ten op de golfbaan om 5 uur s ochtends de komende tijd. Golflust komt eraan en daarna golf-vrij. Golfen met alcohol, golfen zonder alcohol en koop daarna de online training: eet ik het beste een croissant voor of na het golfen?
Haha ik ben ook een beetje zo is maar goed dat ik geen blog of social media heb. Al wordt mijn omgeving er ook wel gek van volgens mij dat ik opeens wil gaan zwemmen en drummen terwijl ik vorige week speksteen bewerken nog als nieuwe levensmissie had
Nieuwe dingen uitproberen is hardstikke leuk! Maar het âprobleemâ dat velen met Cynthia hebben is dat uit alles een verdienmodel volgt. Het kan niet gewoon leuk een nieuwe hobby of hyperfocus zijn, nee er moet meteen vanalles bij om er een slaatje uit te slaan en dat is zo hinderlijk
En ze heeft 0 zelfreflectie en zelfspot erover dat ze elke keer bevliegingen heeft. Het geeft niet, ik heb het ook, maar lach erom dat je van 0 naar 100 gaat en dan een half jaar later weer resoluut stopt.
Ja ĂŒberhaupt van je leven een verdienmodel maken is natuurlijk een beetje inherent aan influencer zijn. Vind het maar een gekke bezigheid