Beutyblogtopic XL #15

Ik kijk na lange tijd weer eens op Cynthia’s insta, maar wat zitten haar wenkbrauwen apart? Ik dacht dat zij PMU had laten doen, maar toen zagen ze er toch anders uit in mijn herinnering. Het lijken wel twee borsteltjes waarbij de haren vanuit de onderkant recht omhoog groeien, kan het niet zo goed omschrijven.

6 likes

Volgens mij doet ze aan brow lamination, dus dan worden de haartjes steil?

2 likes

Ziet er idd beetje raar uit omdat haar onderkant megarecht/strak getekend is, echt één lijn, en dan alles idd naar boven gekamd en dan bovenkant borstelig/natuurlijk.

10 likes

Ik vind die trend van die omhoog gekamde wenkbrauwen echt zó lelijk. Maargoed nmsmvpe

66 likes

Die Cynthia moet zichzelf toch kapot lachen, dat er op dit forum zoveel aandacht aan haar wordt gegeven. Negatieve aandacht is ook aandacht :tongue:

10 likes

Ja jij kan het weten

56 likes

Haha ik gok dat zowel Cynthia als ik ook nog een leven buiten dit forum hebben, in tegenstelling tot sommige gefrustreerde Karen’s hier. :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Ik moet toegeven dat ik gisteren even hardop moest lachen om Deb die items van de samenwerking van H&M x Mugler had weten te bemachtigen en het alweer had over een maatje kleiner bestellen. Ze blijft het proberen in elk geval.

2 likes

Ja en het viel me weer alles mee dat ze die jumpsuit zelf ook niet zo’n succes vond

7 likes

En waterverfschildertjes maken van golfbanen en golfballetjes. Elk kwartaal een blogpost over golfoutfits van het afgelopen seizoen.

Een nieuwe hobby. Ongekende mogelijkheden.

Edit: kut. Ik vergat de golfcation! Met allemaal andere gemotiveerde ondernemers die ook graag golfen.

En golf-golfen op het strand van… Terschelling. :dizzy:

19 likes

Golfen om te netwerken, golfen om af te vallen, golfen met 23 kilo meer of minder, structuur aanbrengen in je golfles/outfit/routine/golftas. De mogelijkheden zijn eindeloos :money_mouth_face:

9 likes

Golfen is ook een woord

21 likes

Ik had al lang niet meer in dit topic gekeken, maar moest bij het volgende plaatje dat ik tegenkwam echt aan Mascha denken. :joy:

33 likes

Ik vind ze dit keer ook wel weer leuk, ze filmt tenminste weer eens wat ze doen.
Alleen dat “Mijn Hart” gedoe de hele tijd pffff wat een gezeik. Maja, ik ben een kinderloze cynicus :joy:

20 likes

Ik vind de Amerika-vlogs deze keer ook echt heel leuk! Lekker lang, ze filmt tenminste dingen die ze doen (ipv er achteraf over vertellen) en ze zijn steeds op andere plekken.

8 likes

@Gelatelli Ik denk eerder een heel laag uitgesneden string en een gladgeschoren venusheuvel. Ik denk niet dat haar pubic area pas begint onder de foto zeg maar.

3 likes

Ik vind de vlogs ook echt vermakelijk. Zou het ook komen omdat iemand anders ze edit? 🫣

Maar ik vind het wel oprecht leuk om te zien hoe ze genieten, en ze gaan ook naar leuke plekken. Behalve die safari met die enge lama’s, wie heeft ooit bedacht dat het leuk is om die grote dieren vanuit je auto te voeren.

Heb wel oprecht moeten lachen met dat stuk met die bak en Mila die zo moest gillen en Mascha ook maar ook moest lachen (ja zielig maar ook grappig).

6 likes

Wel echt vermoeiend hoe Mascha steeds doet alsof Mila hoogbegaafd is

12 likes

Vind de vlogs ook leuk maar ook wel weer in shock over hun koopziekheid. Elke keer als je denkt dat t niet erger kan kopen ze weer miljoen snacks of truien of sneakers of de Wallmart leeg.

31 likes

Het valt me ook op dat ze het vaak over ‘halen’ heeft, in plaats van over ‘kopen’. Klinkt voor mij alsof alles maar ongelimiteerd te halen valt ofzo :sweat_smile:

20 likes