Beutyblogtopic XL #15

Haha, ja ik verbaas mij daar ook hele tijd over. Ze zijn wel behoorlijk koopverslaafd en mega gevoelig voor marketing. Volgens mij kan een gemiddeld gezin drie x op vakantie van het geld dat zij uitgeven tijdens de roadtrip. Verder wel leuk om te zien hoe ze aan het genieten zijn en doen wat ze leuk vinden.

3 likes

Wow ik ben echt ZO snugger.
Kom er net pas achter dat die gekleurde stenen die hun kind telkens vind door M&G zelf worden neergelegd, ik dacht elke keer “Wow wat bijzonder dat ze telkens zulke aparte stenen vind!”:face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

19 likes

Het koopgedrag zelf vind ik één ding. Als zij blij van worden van al die spullen en het kunnen betalen, wat blijkbaar zo is, tja 
 lekker doen. Ik vraag me wel af wat ze hun peuter meegeven met dat zĂł hysterisch doen over spullen. Ik zou dan toch bang zijn dat dat materialisme in de hand werkt. Hetzelfde heb ik met het dagelijks showen van de outfit en hoe goed het gestyled is. Geef je je kind dan niet een enorme fixatie op uiterlijk mee?

17 likes

Hahahhah dit vind ik heel leuk juist

7 likes

Jawel

3 likes

Super slim. Kind blij, vind altijd iets. Stenen kun je waarschijnlijk ook hergebruiken

3 likes

Sowieso wel vaker dan 3 keer haha. :sob:

5 likes

Cynthia heeft mij voor het eerst echt geïnfluenced. Zag telkens haar recept voor die ragu pasta voorbijkomen en bedacht dat het recept voor de vegan variant ‘gewoon’ in Ottolenghi staat. Gisteren gemaakt en het was echt goddelijk. En er is nog voor vanavond. :plate_with_cutlery:

6 likes

Of elke keer hoe lief Mila is als ze ‘Thank you for the good’ zegt, gevolgd door het zinnetje van Mascha : mijn hart kan het niet aan.

5 likes

Maar worden ze er echt blij van? Behalve de korte dopaminekick van t kopen. En verder echt mega slecht voor t milieu. Ik vind de vlogs eerlijk gezegd lastig om te kijken, hoewel ik het reisaspect heel leuk vind. Ik vind het iets triest hebben dat constante kopen en constant junkfood eten. Terwijl ze juist zo’n mooie reis maken en ik persoonlijk dan zou denken dat je daar je geluk dan uit haalt.
Inderdaad ze moeten helemaal zelf weten wat ze doen en ik kan ook niet kijken. Maar dit roept t nou eenmaal bij me op

12 likes

Eerst komt er een online cursus over hoe je alleen dingen kunt doen. Zie haar stories terwijl ik even mijn ogen terug ga zoeken. Die zijn er namelijk uitgerold na het zien van die story :roll_eyes:

6 likes

Ik ben getriggerd. Hoe heet dat recept

4 likes

Ik dacht dat dit overdreven was, maar helaas.
Stap 1: nodig niemand uit
Stap 2: ga ergens heen, maakt niet uit waar
Dat is dan 29,95, dankjewel

14 likes

Het kan zo simpel zijn. :grin:

3 likes

Wat is co-living? (ook uit haar stories).

4 likes

Ik hou van shoppen, maar holy ik verbaas me ook steeds over die volle karren. Hoeveel zooi heb je nodig op een trip :sweat_smile: Target (en VS an sich) is ook niet bepaald goedkoop meer, dus ik denk dat daar rustig een paar 100 per bezoek doorheen vliegt?!

Moest wel lachen om die koelbox die ze willen meenemen naar Nederland. Zouden ze daar een speciale koffer voor meenemen? Dat ding was best groot
:joy:

8 likes

Ja die koelbox!!! Wat was dat.

Vlak daarvoor kochten ze ook vier verschillende Starbucks drinkbekers met zo’n rietje waarvan ik weet dat Mascha er in Amsterdam al drie heeft ofzo. En ze wilde eigenlijk ook nog een Stanley cup kopen (maar die was er niet).

4 likes

Ja ze shoppen nog steeds alsof de dollar laag staat hahaha.

5 likes

Ze zijn ook gewoon helemaal in de jaren 2000 ‘Amerika is cool’ vibe blijven hangen. Ik had toen zelfs een shirt met de Amerikaanse vlag, was een ding toen. Inmiddels zou ik er niet dood gevonden willen worden :sweat_smile:

25 likes

Maar waar zijn ze ook precies fan van? Shoppen en fastfood eten? Amerikaanse winkelketens? Alles groter dan groots? Het is best raar als je erover nadenkt. Is dat nou echt een cultuur om fan van te zijn?

Hebben ze al iets gezegd over DiSantis of negeren ze voor het gemak dat ze een huis hebben gekocht in een hele conservatieve staat die met de dag erger wordt? Geldt “lief is lief” daar niet?

27 likes