Joh die lui hebben geld als water, er staat heus genoeg op de rekening
Oh mijn god, houd op hoor! Straks gaan we hier nog nep bezorgd lopen doen om de spaarrekening van Mascha en Gregor. Nee wacht… daar zijn we al.
Ja en waarschijnlijk hebben zij een veel hoger budget voor de vakantie. Misschien letten ze er wel op maar lijkt het voor ons niet zo omdat wij een ander budget hebben.
kunnen we het even hebben over WW? waar ze nog geen jaar geleden fully ambassador was lijkt t nu alsof t nooit gebeurd is? helemaal priem wat ze doen hoor maar vind het een beetje scheef dat ze toen zo lyrisch was en veel afgevallen, schrijnend contrast met nu… ;s
ik zit er ook niet echt mee in dat ze blut zullen gaan maar gewoon dat ik me niet kan inleven.
En ja @Calypso is waarschijnlijk ook een soort voyeurisme.
Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe dat er effectief uitziet omdat ik het me moeilijk kan voorstellen.
Nee kan niet, sorry
Nee
Waarom zou je het op je rekening moeten laten als je meer dan genoeg hebt? Je hebt niks aan geld als je het niet uitgeeft (los van een buffer die je uiteraard moet hebben).
Ze kreeg ervoor betaald, nu is het contract wss afgelopen dus heeft ze er ook geen zin meer in/hoeft ze niet nep erover te doen easy peasy
Schrijnend nog wel.
Een problematisch icoon.
Juist herkenbaar. Niemand houdt zo’n dieet toch zijn hele leven vol? Al pretenderen ze bij ww dat het een leefstijl verandering is😜
Helaas mijzelf ook nog nooit gelukt om niet weer te vervallen in de jojo leefstijl van diëten naar alle remmen los naar weer diëten. De vicieuze cirkel die nooit stopt😅
Ach laat mas en krek toch gewoon hun best life leven inclusief alle snacks en takeaway zonder hier weer die WW bij te betrekken. Als je de vlogs kijkt zie je trouwens ook vegan opties, fruit en veel water voorbijkomen + ze wandelen veel.
En als ik met vakantie ben wil ik zorgeloos kunnen genieten dus waarom niet?
Neen
Ik ga stuk, die paar gezonde dingen maakt het echt niet meteen een gezonde leefstijl😂 maar ze moeten het lekker zelf weten, zou me er zelf alleen echt niet goed bij voelen😅
nou meid wat vervelend zeg
Wat een rare opmerking
Wat een non-argument: een paar ongezonde dingen maakt iets net zo goed niet een ongezonde leefstijl?
Vooral good for them dat ze lekker willen genieten.
Dus jullie vinden dit allemaal een normaal dieet? Van s ochtends tot s avonds eten ze junkfood. I know het is hun vakantie, maar ze zijn 2 maanden op vakantie. Niet een weekje.
Wat betreft niet goed voelen, ik merk dat echt in energieniveau en mij mentaal minder goed voelen als ik een periode slechter eet. Dus probeer ik dat te vermijden, al geef ik er soms ook aan toe. Mag hopen dat als ik zo’n eetpatroon zou hebben, mensen in mijn omgeving er wel iets van zouden zeggen.
Verder, het zijn niet een paar ongezonde dingen. Als je de vlogs elke dag hebt gekeken dan zou je dat denk ik niet zeggen. Ik kan er niet bij dat je al dat junkfood kan goedpraten onder het mom dat ze wel water drinken (waar soms ook suikerhoudende dranken aan wordt toegevoegd) en af en toe fruit eten.
Maar wat schiet je op met een opmerking erover? Iemand die van junkfood houdt en dat graag eet, denkt dan echt niet ineens ‘oh ja nee je hebt gelijk. Misschien moet ik weer even gezonder gaan eten.’ Je geeft diegene waarschijnlijk alleen maar een kutgevoel.