Beutyblogtopic XL #15

Helpt het ook om gezond te eten?

Het is gewoon een kut opmerking om te zeggen dat je het los moet laten. Ik zou willen dat het zo makkelijk was, maar zo werkt het gewoon niet.

Het is niet bewezen dat loslaten werkt, dus ja het is gewoon toeval en dat is heel fijn voor degene die toen zwanger geworden zijn. Maar ga ajb niet lopen verkondigen dat het de manier is…

Maar ik heb het idee dat het niet helpt om dit te zeggen tegen je, aangezien je gister ook gewezen werd op onhandige opmerkingen en daar deed je ook weinig mee…

8 likes

Heeft dat huis van Mas eigenlijk nog een tweede kinderslaapkamer of moet er de kinderkamer van Greg eraan geloven?

29 likes

Stel dát het klopt dan is er alsnog geen knop die je om kunt zetten om het los te laten.

4 likes

Ik zeg toch ook nergens dat dat bewezen is? Ik zeg alleen dat jullie wel heel hard ingaan op een opmerking die duidelijk niet zo bedoeld is. Het wordt heel erg betrokken op wat er in het verleden tegen mensen gezegd is door anderen en er wordt gewoon verdraaid wat er staat. Ik heb zelf pcos en bij de vaststelling ervan is ook vastgesteld dat ik moeite zal hebben met zwanger raken of niet zwanger zal raken. Dus ik ben hier geen buitenstaander in die zo maar wat zegt. Dit gaat mij ook aan, maar voel me totaal niet aangevallen door haar opmerking zoals anderen dat wel doen. Iets rustiger en subtieler haar er op wijzen mag best. Dan begrijpt ze t ook heus wel!
Vergeet ook niet dat dit allemaal getypt is, dat kan de interpretatie ook anders maken.

3 likes

Dat is een andere discussie😉

5 likes

Heel fijn dat jij het niet vervelend vindt, maar dat betekent gewoon niet dat anderen dat niet zo ervaren.

En ja we gaan er hard tegen in, omdat hier al zo vaak aangegeven is dat het gewoon niet okee is en ook al heel vaak uitgelegd waarom.

5 likes

Wandel mee door Target met me … met extra schokkende beelden zodat het lijkt alsof je echt zelf door de Target wandelt.

11 likes

Haha ok! Ik heb zelf geen greintje kinderwens en vatte de comment niet zo (belerend of gevoelloos) op, maar jullie punt is duidelijk :sweat_smile:

1 like

Niet mascha die een derde coolbox koopt😂

13 likes

Haha die vlog van vandaag! Mascha die als een dolle door de target en daarna door hun huis rent

9 likes

“Het is weer zover foef is door zn knie gegaan”
En gregor “nja ik heb dit nog nooit gehad” hahaha zo typisch.

35 likes

Mas was oprecht wel heel blij met de eindschoonmaak, totaal anders dan Bram - professionele zeikerd - de Wijs.

7 likes

Waar hij overigens WEER op terug kwam in de vlog van vandaag.

7 likes

Haha ik zit in een amerika vlogs loophole en Mascha vergelijkt net het verschil tussen Nederlands-Duits met Amerikaans-Canadees

Ik stop wel weer :raising_hand_woman:

14 likes

Ik keek de vlog van vandaag en daar had mila een misvormd rondje getekend en Mascha deed net alsof het een realistich portret was. Toen dacht ik wat doe ik hier.

7 likes

Mascha is ZO verschrikkelijk druk in de vlog van vandaag. Word er bijna moe van als ik er naar kijk. Haal adem haha!

2 likes

Ik neem Deb nooit zo nauw wanneer het gaat over kleding en de maten die ze denkt te moeten hebben, maar ik heb het idee dat ze qua beauty producten niet zomaar alles op haar gezicht smeert en dat ik die tips wel weer serieus kan nemen. Hoe denken jullie erover?

Ik zit er namelijk aan te denken om die Garnier bodyfood cream gel te bestellen want mijn huid is zo droog als wat, op aanraden van Deb.

3 likes

Ik denk dat zij iets op haar gezicht smeert als ze er voor betaald krijgt

41 likes

Hmm volgens mij vindt Deb vrijwel alles wat luxe en duur is goed.

Sowieso zou ik alles wat ze zegt met een korrel zout nemen want ze gebruikt ook van die collageen zakjes en schijnbaar doen die niks, maar weet niet meer zeker hoe dat zat.

9 likes

Als je goed advies wil over producten, zou ik sproet online volgen op insta

6 likes