Haha ik zit in een amerika vlogs loophole en Mascha vergelijkt net het verschil tussen Nederlands-Duits met Amerikaans-Canadees
Ik stop wel weer
Haha ik zit in een amerika vlogs loophole en Mascha vergelijkt net het verschil tussen Nederlands-Duits met Amerikaans-Canadees
Ik stop wel weer
Ik keek de vlog van vandaag en daar had mila een misvormd rondje getekend en Mascha deed net alsof het een realistich portret was. Toen dacht ik wat doe ik hier.
Mascha is ZO verschrikkelijk druk in de vlog van vandaag. Word er bijna moe van als ik er naar kijk. Haal adem haha!
Ik neem Deb nooit zo nauw wanneer het gaat over kleding en de maten die ze denkt te moeten hebben, maar ik heb het idee dat ze qua beauty producten niet zomaar alles op haar gezicht smeert en dat ik die tips wel weer serieus kan nemen. Hoe denken jullie erover?
Ik zit er namelijk aan te denken om die Garnier bodyfood cream gel te bestellen want mijn huid is zo droog als wat, op aanraden van Deb.
Ik denk dat zij iets op haar gezicht smeert als ze er voor betaald krijgt
Hmm volgens mij vindt Deb vrijwel alles wat luxe en duur is goed.
Sowieso zou ik alles wat ze zegt met een korrel zout nemen want ze gebruikt ook van die collageen zakjes en schijnbaar doen die niks, maar weet niet meer zeker hoe dat zat.
Als je goed advies wil over producten, zou ik sproet online volgen op insta
Mwha. Vooral heel negatief over merken en pseudowetenschappelijk.
Negatief over alles ≠ betrouwbaar
Ze is niet negatief over alles en ik vind haar fijn advies geven over producten. Ze legt iig goed uit waarom ze bepaalde producten niet zou gebruiken.
Ik vind het in elk geval een fijn account om te volgen en het voelt voor mij betrouwbaarder dan een influencer die betaald wordt om iets te promoten.
Daar hebben jullie ook weer gelijk in. Denk dat ik sowieso op mijn eigen gevoel af moet gaan. Nu kost dat potje Garnier ook me de kop niet, maar het is ook zonde als het voor Jan Doedel in de kast staat.
Buiten dat is het denk ik met huidverzorging sowieso lastig. Iedereen heeft een andere huid en reageert overal anders op natuurlijk.
Als je Duits spreekt/kunt lezen is xskincare op insta een aanrader voor verzorgingsproducten. Wel met Duitse aanbevelingen natuurlijk ook, maar de meeste van die producten kun je vast ook wel in NL (online) krijgen of op een DM-tripje
Een DM tripje staat binnenkort op de planning dus komt goed uit thanks voor de tip!
Dat is toch een soort bodylotion? Komt niet zo nauw als een gezichtscrème ofzo
Klopt. Het is een soort gel crème wat ik begrepen heb. Ik heb alleen een hele droge en gevoelige huid. Ik heb wel standaard de deo van Garnier uit Duitsland en dat is de enige waar ik momenteel tegen kan, dus denk dat het met die bodylotion ook wel goed komt.
Droge huid en gevoelig?
Koop Cerave, meer heb je niet nodig. En het is superfijn spul.
Ja, hij is echt heel goed vind ik. Ook met veel achtergrondinfo over de ingrediënten enzo
Nee, niet overdreven veel (in zijn story’s gaat hij vaak wel wat dieper op bepaalde producten in). Maar bijvoorbeeld over de zin en vooral onzin van bepaalde dingen of waarom een ingrediënt in sommige producten wel zinnig is en in sommige niet (en dat dat niet altijd met percentages samenhangt, maar ook met wat er verder in die producten zit, etc.). Allemaal dingen waar ik niets over weet en dus nooit echt bij stil heb gestaan, maar hij legt het heel fijn en duidelijk uit voor een leek als ik. Beetje zoals de opper Verspon laaaaaaaaaang geleden
Dit. En de Cien creme van Lidl (ook goed getest door dermatologen) Beiden budgetproof, niet alles hoeft zo duur te zijn.
nee precies dat ben ik helemaal met je eens. een huidtherapeut heeft ook niet per se kennis van de ingrediënten en hoe je een product formuleert. het is nu gewoon heel erg “in” om op die manier naar producten te kijken.
niet dat adviezen van zulke accounts altijd slecht zijn of ze nooit iets zeggen wat waar is maar het is gewoon niet zo eenvoudig.