Ja eens! Ik volg haar wel, maar ze schrijft sowieso al alles af waar parfum in zit. Ik persoonlijk heb totaal geen problemen met parfum op mijn huid, dus vind zo’n ‘ja/nee’ oordeel ook te kort door de bocht.
Ff een zijweggetje hoor, maar ik had dat met ismeepureliving. Alles qua beautyproducten, schoonmaakmiddelen en bijv supplementen is slecht slecht slecht voor je en de wereld wil je doodhebben, maar ze dronk wel alcohol. Ik heb daar een keer een vraag over gesteld en ze heeft mij toen geblokkeerd. Bangmakerij vind ik het.
Ik heb een droge en gevoelige huid ( ook eczeem gevoelig) en ben niet super tevreden van cerave.
Heb ook de dagcreme en gebruik hem niet meer want prikt. En de bodylotion vind ik te waterig.
Er is maar 1 die ik wel graag gebruik maar weet ff de naam niet. Is een iets dikkere creme.
Ik ben zelf heel benieuwd naar de huidverzorging van self.
En sorry misse topic
Mijn huid reageert ook op Cerave helaas, dus je bent niet de enige
Ja er zit niacinamide in de dagcreme dat prikt bij mij ook
Voor een goedkope bodylotion die echt hydrateert => Dexeryl (nog goedkoper in Frankrijk, zeker het eigen merk) en Topicrème.
Cerave vond ik alleen de baume echt goed hydrateren maar de prijs voor 500ml, too fucking much.
ja ik ben ook grote fan van Dexeryl. En topicreme ken ik niet.
Het is een witte fles met roze letters op, vaak in promo bij de Franse apotheek of hier bij Medi-market
Jaaa Dexeryl is echt top! Voor de droge benen gebruik ik m vaak. En mn vriend vind het fijn want er zit geen geurtje aan. Hij hoeft dat niet zo.
KEVIN, MOANA!!!
Het nieuwe verdienmodel is weer gevonden. Cynt gaat een personal trainer cursus doen.
Nou wellicht dat ze dit gaat gebruiken om nog meer cursussen te kunnen geven want…. ze is dan een echte expert ….
Edit: ooh hahaha dat is dus ook echt haar bedoeling lees ik net. Haha
Ongelooflijk weer dat zij denkt wel even mensen te kunnen coachen naar een gezonde levensstijl?!
Een diëtiste studeert minstens 3 jaar (erkende opleiding). Idem voor sport leerkrachten. Denkt zij nu echt met 1 zogenaamde cursus dat ze veilig mensen mag en kan adviseren?
Mijn zus is personal trainer na jarenlange opleidingen (sport EN voeding) + blijft zich continu bijscholen.
Dat zomaar een Cynthia, die pas
recent haar levensstijl drastisch omdraaide, even in diezelfde vijver gaat vissen, vind ik echt kwalijk. Zeker omdat een verstoorde relatie met zelfbeeld/voeding echt een gevoelige materie is.
Joh, ik ben zeker geen Cynthia stan maar dit vind ik ook weer overtrokken.
Jouw zus is ook ergens begonnen, toch? En heel veel personal trainers hebben geen drie-jarige opleiding, dat is ook helemaal geen vereiste als je geen gym docent wil worden. Ik vind het alleen maar aan te moedigen dat ze nu haar kennis wat meer gaat onderbouwen ipv alleen op haar eigen ervaringen te leunen.
Ze wil geen trainingen geven gericht op sport, check haar stories. Ze wil mensen helpen met een “gezondere levensstijl”, zoals met haar afvalsessie. Aka lekker mensen uitmelken die onder de druk van de maatschappij vooral bezig zijn met hoeveel kilo’s teveel ze zouden wegen ipv met alle prachtige bijdragen die ze zouden kunnen doen of al doen aan hun leven en de mensen op hun heen. Ik vind het echt geldwolferij en klopperij.
Laat dit inderdaad gewoon lekker aan diëtisten over met een volwaardige opleiding.
Och jezus dit is precies wat iedereen al van kilometers ver aan zag komen
Enige lichtpunt is dat ze het tenminste op ietsje meer gaat baseren dan haar eigen ervaring maar manmanman wat word ik moe van elke scheet die geld op moet leveren.
Hoe zou Cynth zichzelf introduceren bij een groep?
“Hoi ik ben Cynthia, de eerste beautyblogger van Nederland, influencer, structuurjunkie, interieurkenner, wandelinfluencer, reisblogger, Terschellingfan, wijnkenner, alcoholvrijpromoter, dadelsmetspekconnaisseur, golfspeler, sporter, fietsambassadrice, bestseller auteur en lifestyle-coach. Oja mijn kapsel is gepatenteerd”.
‘En ik ben 23 kilo afgevallen’
Ik ben een aantal jaar geleden bij een diëtist geweest die mij adviseerde om mijn lunch over te slaan om te zien of ik wel écht honger had of gewoon at uit gewoonte