Wat is er mis met Optimel?
@itakepictures Omg!
Ik zeg nergens dat het erg is, ik vind het wel vermakelijk hoe vaak een mens zichzelf kan rebranden
De dietisten waar ik geweest ben, zijn geen haar beter hoor. Niks gezondere levensstijl, gewoon weinig eten en vooral dingen eten die ik normaal nooit zou eten, maar is ‘‘gezonder’’ en vooral focussen op kilo’s. Ik viel af in cm’s maar bijna niet in kilo’s, maar had intussen wel 2 maten kleiner en ze was nog niet tevreden.
Eens, helaas.
Geschoold of ongeschoold, altijd rete irritant als mensen pretenderen de wijsheid in pacht te hebben. Beetje nuance, zelfspot en kritische reflectie staat beter en maakt geloofwaardiger voor mij.
Dat er ook een hoop slechte diëtisten bestaan is meer een argument dat er wat aan die opleiding moet veranderen, niet een reden dat Cynthia dan maar mensen moet gaan begeleiden
Dat zeg ik toch ook niet, ik zeg alleen dat diëtisten niet perse beter zijn omdat ze dan wel opgeleid zijn
Als Dany het kan…
Haha dat je de moeite hebt genomen om al die woorden te lezen
LOL Mascha die op vakantie zo min mogelijk een zonnebril draagt omdat ze was geschrokken van foef’s vitamine D-tekort?
Huh denkt ze dat vitamine D alleen opgenomen wordt via je ogen?
Vond dit ook zo bizar. En alsof te veel UV-straling niet slecht is voor je ogen? 🫠
hou op hoor
Dat ook ja, maar gewoon naar buiten gaan met bescherming tegen de zon (bril, spf) is voldoende mits je natuurlijk geen onderliggende medische problemen hebt. Maar als je die hebt dan heeft je zonnebril niet op doen ook geen zin
Heeft Gregor dit bedacht of is dit haar eigen logica?
Volgensmij komt het de laatste tijd veel voorbij op Instagram. Wel vooral bij ‘wappies’, maar misschien heeft ze het daar ergens opgepikt.
Voorbeeldje: https://www.instagram.com/reel/CsqEwYhooil/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Haha ja die Joep heb ik net toegevoegd aan m’n bericht inderdaad. Wel bijzonder dat Mascha zelf dan wel weer Sjamadriaan (aanrader!!!) volgt die zich weer vaak kritisch uitlaat over dit soort dingen.
Ik heb deze gek meteen gevlagd voor onjuiste informatie over gezondheid
Ook allemaal zonder bril of lenzen naar buiten he want ook die blokkeren UV