Beutyblogtopic XL #15

Wtf…

Ik snap nooit hoe mensen zonded zonnebril kunnen. Zelfs als t helemaal bewolkt is vind ik t vaak te licht.

Toch knap dat dat soort lui elke keer weer wat anders verzinnen.

24 likes

Ik heb een keer zonverbrandheid in mijn ogen opgelopen. Was echt niet tof :smiling_face_with_tear:

10 likes

Echt je oogbal of hoornvlies ofzo? Wist niet dat dat kan.

6 likes

Ja wist ik ook niet tot het me overkwam. Het is gewoon net als zonverbranding van de huid maar dan je hoornvlies. Voelt alsof er zand in je ogen zit in extreme mate en ik kreeg echt een immense koppijn en kon geen licht verdragen.

7 likes

Haha ja ik had hem wel eens op Twitter voorbij zien komen maar laatst ook op insta gevonden. Dit soort ellende ook;

“Wetenschap is wat mensen denken te weten en gaat niet verder dan dat” :smiling_face_with_tear: en nog verder over de horoscoop hahahaha

8 likes

Same, als het helemaal bewolkt is en de lucht dus felwit, kan ik echt niet functioneren zonder zonnebril

8 likes

Er zijn ook bedroevend veel mensen op instagram die niet in zonnebrand geloven. Kwam gisteren op het account van leven met spikkels (ja sorry geen beauty maar kinderen), haar laatste reel is echt de definitie van zonschade. Zij gebruikt druivenpitolie oid.

14 likes

Als je die Instagram van Joep trouwens doorleest lijkt het echt wel alsof je met keltisch zeezout de wereld gaat redden hè :sob:

5 likes

Klopt, maar je kan dat dus ook van de zon oplopen!

5 likes

Haha sorry maar ik kan gewoon niet wachten op het moment dat al deze mensen verschrompeld zijn tot oude omaatjes op hun 40e en ik nog jong en fris ben #thanksSPF50

26 likes

Geen zonnebril dragen is het domste wat je kunt doen. Uv is schadelijk, ook voor je ogen. Ik kan als opticien zijnde zo slecht tegen dit soort mis informatie. :face_vomiting:

26 likes

image

Mascha

17 likes

Nee bij Mascha is het “dat heeft foefje gezegd”

16 likes

Raad je dat ook al aan voor jonge kinderen ?

2 likes

Nee, die adviseren we recht de zon in te kijken.

65 likes

Hoe oud is zij? Haar huid ziet er idd niet best uit.

11 likes

Oke bedankt voor de tip :+1:

2 likes

Ja dat weet iedereen toch

11 likes

Ik ken die joeprovers niet maar JEZUS ik wordt helemaal boos en opgefokt van de misonformatie die verkondigt en dat ie dan ook nog ergens in zo’n achterlijke podcast zit/ een podium krijgt en mensen dit geloven!:face_with_symbols_over_mouth: en van die wappiemoeders die het dan niet nodig vinden om hun kinderen in te smeren. Echt af en toe vraag je je toch ook gewoon af wat de mensheid heeft misdaan dat we met deze belachelijke dingen moeten dealen!

/rant

12 likes

Nouja oud genoeg om haar eigen beslissingen te nemen, maar ze smeert haar kinderen van 5 en 3 ook niet in.

4 likes