Beutyblogtopic XL #15

Omg zij is van Proud2bme van vroeger. Toen vond ik haar echt een leuke vrouw, maar wat jammer dat zij ook zo is geworden!

5 likes

Ja!! Daar herkende ik haar ook van. Ik ben echt een beetje geschokt

9 likes

Meest leerzame van dit account is kijken wie ik ken hem volgen, interessant om te zien wie uit mijn sociale omgeving gekkies zijn haha.

13 likes

Haha ja. Ik moet er vooral ook niet te lang op blijven kijken want dan word ik gegarandeerd weer ergens boos van.

Van die posts zoals deze “Mannen help je meisje. Laat vrouwen weer vrouwen zijn.”
https://www.instagram.com/p/Cr7va9-op2E/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

:fu:t2::fu:t2::fu:t2:

En hup mannen doe wat aan je testeron, zodat jullie eindelijk weer échte mannen kunnen zijn
https://www.instagram.com/p/Crk6KSYIoC0/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Want “een man met testeronlevels on point heeft zelfvertrouwen, maar kan ook bescheiden zijn als het moet.”

6 likes

Maar hoe zou een zonnebril dan maken dat je verbrandt? :thinking:

11 likes

Wauw

5 likes

Het zou erg handig zijn als het zo werkte ja, dat bespaart ook veel leed qua huidkanker

6 likes

Maar hoe achterlijk moet je ook zijn om dit te geloven :joy:

12 likes

Hahaha lol, sommige mensen denken echt niet na he

17 likes

Wedden dat hij het niet met een condoom wil doen omdat dat niet lekker is???

10 likes

Dit is toch weer typisch Mascha :joy:

Als jullie echt wtf willen denken moeten jullie eens lezen over “your health concept”. Daarbij mag je geen zonnebril dragen, omdat je altijd natuurlijk licht moet zien. Onnatuurlijk licht is slecht. Je mag dus ook geen lampen aan hebben (nee ook niet het lampje aan in de koelkast) en als je ogen toch dat zien zijn ze voor die dag verpest.

Naja echt onmogelijk levenstijl en bullshit en natuurlijk ook een aflevering van kukuru (dus jullie kunnen wel raden wie deze podcast mij heeft aangeraden (wel omdat het zo extreem was)) en ja natuurlijk zijn het ook weer coaches en willen ze mensen alleen maar helpen!

4 likes

Haha kukuru, de naam zegt het al he… koekoek. Zag ook pas nog een aflevering voorbij komen met een vrouw die haar eigen plas drinkt.

4 likes

Er zijn echt hele leuke kinder zonnebrillen verkrijgbaar. Mijn mening is dat ook zij een zonnebril zouden moeten dragen. Of in elk geval iets wat de ogen beschermd tegen de volle zon. Petje of hoedje.

17 likes

Ja, die kwam ik ook tegen :face_vomiting:. Ik begreep ook dat iedereen elkaar weer tegen spreekt maar natuurlijk weten ze het allemaal het best.
Ik las vandaag ook bij sjamaandriaan dat er iemand was die dorst iets positiefs vond? Waarom moet het altijd zo gek

4 likes

Zo sneu voor dat kind, dat je moeder je moedwillig niet insmeert :sweat:

Als je het als volwassene niet doet denk ik oké veel plezier met je huidkanker, maar je kinderen ook er in mee slepen is wel echt kut.

13 likes

Maar echt. Jemig. Genen bepalen natuurlijk ook voor een deel hoe snel je huid veroudert, maar dit ziet er niet goed uit.

Dat smeren met olie doet mij denken aan een vroegere kampeervriendin van mijn ouders. Waar wij in Spanje of Hongarije (heeet! :hot_face:) met factor 50 smeerden en met een tshirt aan in het meertje lagen, lag zij ingesmeerd met notenolie naast de caravan te bakken. ‘Lekker’ kleurtje in haar jongere jaren, maar ze is een aantal jaar geleden overleden aan de gevolgen daarvan. :sweat:

5 likes

Plus dat je echt ook bruin kan worden met factor 50 als je nu eenmaal een huid type hebt dat snel bruin wordt.

9 likes

Oo mijn god. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe je ooit in je leven op het punt komt dat je zo gewichtig gaat lopen doen over minuscule levensgebeurtenissen. En dat je dan denkt dat je de rest van de wereld daar uitgebreid over moet inlichten.

76 likes

Haha nou dat gewichtig er over doen, vind ik wel interessant en kan me dat juist bij alcohol wel goed voorstellen. Maar het alle details daarvan delen met de wereld vind ik inderdaad wel too much. Er komt ook nog een boek aan over dit hele proces van haar toch?

8 likes

Volgens mij staat bij de vacature voor influencer standaard de eis:

• Weet niets van vitamines.

Als je zo intens schrijft over je je alcoholavonturen dan is er vaak toch wel meer aan de hand of staat er toch een cursus voor je volgers op de planning.

6 likes