Haha kukuru, de naam zegt het al he… koekoek. Zag ook pas nog een aflevering voorbij komen met een vrouw die haar eigen plas drinkt.
Er zijn echt hele leuke kinder zonnebrillen verkrijgbaar. Mijn mening is dat ook zij een zonnebril zouden moeten dragen. Of in elk geval iets wat de ogen beschermd tegen de volle zon. Petje of hoedje.
Ja, die kwam ik ook tegen . Ik begreep ook dat iedereen elkaar weer tegen spreekt maar natuurlijk weten ze het allemaal het best.
Ik las vandaag ook bij sjamaandriaan dat er iemand was die dorst iets positiefs vond? Waarom moet het altijd zo gek
Zo sneu voor dat kind, dat je moeder je moedwillig niet insmeert
Als je het als volwassene niet doet denk ik oké veel plezier met je huidkanker, maar je kinderen ook er in mee slepen is wel echt kut.
Maar echt. Jemig. Genen bepalen natuurlijk ook voor een deel hoe snel je huid veroudert, maar dit ziet er niet goed uit.
Dat smeren met olie doet mij denken aan een vroegere kampeervriendin van mijn ouders. Waar wij in Spanje of Hongarije (heeet! ) met factor 50 smeerden en met een tshirt aan in het meertje lagen, lag zij ingesmeerd met notenolie naast de caravan te bakken. ‘Lekker’ kleurtje in haar jongere jaren, maar ze is een aantal jaar geleden overleden aan de gevolgen daarvan.
Plus dat je echt ook bruin kan worden met factor 50 als je nu eenmaal een huid type hebt dat snel bruin wordt.
Oo mijn god. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe je ooit in je leven op het punt komt dat je zo gewichtig gaat lopen doen over minuscule levensgebeurtenissen. En dat je dan denkt dat je de rest van de wereld daar uitgebreid over moet inlichten.
Haha nou dat gewichtig er over doen, vind ik wel interessant en kan me dat juist bij alcohol wel goed voorstellen. Maar het alle details daarvan delen met de wereld vind ik inderdaad wel too much. Er komt ook nog een boek aan over dit hele proces van haar toch?
Volgens mij staat bij de vacature voor influencer standaard de eis:
- Weet niets van vitamines.
Als je zo intens schrijft over je je alcoholavonturen dan is er vaak toch wel meer aan de hand of staat er toch een cursus voor je volgers op de planning.
Maar dat is gewoon haar werk
Maar begrijp ik nou goed dat Mascha Mila ook geen zonnebril of een hoed geeft omdat het belangrijk is dat ze genoeg in de zon komt? Yikes
Haha ja goed punt.
Nouja ik kan me ook wel weer voorstellen dat als Cynthia enkel had gepost dat ze bij de Librije was ze heel wat vragen had gekregen over haar alcoholgebruik. Dus ik vind het niet zo’n gek moment om daar wat over te delen.
In welke vlog zegt ze dit? Ben echt benieuwd wat ze precies zegt
Maar hoe kan je nou serieus denken dat het dragen van geen zonnebril je helpt met vitamine D? En daarnaast heb je, als wit persoon, echt niet zomaar een vitamine D tekort (over het algemeen).
Je ogen zijn geen vitamine spons ofzo
Jawel bijna iedereen in Nederland heeft dat tekort in de winter. Ik had het zelf ook en wel meer forummers!
Google zegt mij 40% van de vrouwen boven de 40 en mensen van 75+ in een tehuis.
Ik werk in de zorg en wij testen elke opgenomen patiënt (wel ggz) en bijna niemand heeft een tekort, behalve soms de donkere mannen die dus indd de hele dag binnen zitten. Maar over het algemeen dus niet. Maar goed dan alsnog! laat jezelf dan ook testen als je man het heeft gezien zij een zelfde levensstijl hebben en ga geen gekke dingen doen zoals je ogen laten lijden.
Ohja ik heb geen cijfers paraat maar ik ben geen 40, woon niet in een tehuis en had toch echt een zwaar tekort ik slik gewoon supplementen, doe inderdaad geen rare dingen
Tuurlijk het kan gewoon dat je een tekort hebt zonder dat je aan de meest voorkomende ‘punten’ voldoet! Gelukkig slik jij pillen
Ah dankjewel voor de opheldering!