Beutyblogtopic XL #15

Maar dat is gewoon haar werk

3 likes

Maar begrijp ik nou goed dat Mascha Mila ook geen zonnebril of een hoed geeft omdat het belangrijk is dat ze genoeg in de zon komt? Yikes

3 likes

Haha ja goed punt.

2 likes

Nouja ik kan me ook wel weer voorstellen dat als Cynthia enkel had gepost dat ze bij de Librije was ze heel wat vragen had gekregen over haar alcoholgebruik. Dus ik vind het niet zo’n gek moment om daar wat over te delen.

5 likes

In welke vlog zegt ze dit? Ben echt benieuwd wat ze precies zegt

2 likes

Maar hoe kan je nou serieus denken dat het dragen van geen zonnebril je helpt met vitamine D? En daarnaast heb je, als wit persoon, echt niet zomaar een vitamine D tekort (over het algemeen).
Je ogen zijn geen vitamine spons ofzo :joy:

14 likes

Jawel bijna iedereen in Nederland heeft dat tekort in de winter. Ik had het zelf ook en wel meer forummers!

17 likes

Google zegt mij 40% van de vrouwen boven de 40 en mensen van 75+ in een tehuis.
Ik werk in de zorg en wij testen elke opgenomen patiënt (wel ggz) en bijna niemand heeft een tekort, behalve soms de donkere mannen die dus indd de hele dag binnen zitten. Maar over het algemeen dus niet. Maar goed dan alsnog! laat jezelf dan ook testen als je man het heeft gezien zij een zelfde levensstijl hebben en ga geen gekke dingen doen zoals je ogen laten lijden.

2 likes

Ohja ik heb geen cijfers paraat maar ik ben geen 40, woon niet in een tehuis en had toch echt een zwaar tekort :woman_vampire: ik slik gewoon supplementen, doe inderdaad geen rare dingen

15 likes

Tuurlijk het kan gewoon dat je een tekort hebt zonder dat je aan de meest voorkomende ‘punten’ voldoet! Gelukkig slik jij pillen :sunglasses:

5 likes

Ah dankjewel voor de opheldering!

2 likes

Hoe kan Cynthia nu zeggen elke maand te drinken en daarna dat ze dĂșs niet drinkt, wat is dan je standaard van wel drinken?!?

1 like

Pfff wat een vermoeiend mens zeg. En wat zal ze haarzelf vermoeien. Alles zo doordacht. Alleen als het perfect is, met betekenis, 1 keer per maand. Goddomme zeg. Hoe lang zal ze wel niet met haarzelf onderhandeld hebben hierover?

Gisteren was ik vroeg klaar met werken. Al mijn vrienden hadden plannen (zonder mij :clown_face:) het was zonnig, ik ben naar het centrum gelopen en heb alleen op een klein terras wijn gedronken. Heb ik binnen 1 seconde besloten. Was heerlijk.

24 likes

Zonder cursus? Held :grimacing:

12 likes

Ja
 maar nu ik ervaringsdeskundige ben kan ik jou hier wel in coachen!

13 likes

Oeh wat wild meid! En ook zo snel besloten. Wanneer ga je een cursus geven?

6 likes

Dat is toch echt wel leven in het nu. Lekker bezig!

1x in de 1 - 2 maanden is gewoon elke maand. Vind ik nog best veel? Ok niet veel voor de gemiddelde mens, maar ook echt niet per se weinig. Zeker niet als je een alcohol probleem hebt gehad.

3 likes

OMG die DisneyMEUKlog van Mascha. Wat moet je in godsnaam met deze zooi?

Oh en op 17:50 komt toxic “Je hebt mijn schoen viesgemaakt en blijf je hier 24 uur lang aan herinneren” Gregor omhoog
die kop van hem ewww.

18 likes

Jeetje wat een troep :grimacing:

Nog wat extra opmerkingen:

14:04 Gregor; zoals het hoort of op ‘haar manier’?

17:20 Mascha: ‘vorige keer heeft ze zo’n donut dus gegeten’
Correctie van Gregor erna: op-gegeten

8 likes