Beutyblogtopic XL #15

Hoe kan Cynthia nu zeggen elke maand te drinken en daarna dat ze dús niet drinkt, wat is dan je standaard van wel drinken?!?

1 like

Pfff wat een vermoeiend mens zeg. En wat zal ze haarzelf vermoeien. Alles zo doordacht. Alleen als het perfect is, met betekenis, 1 keer per maand. Goddomme zeg. Hoe lang zal ze wel niet met haarzelf onderhandeld hebben hierover?

Gisteren was ik vroeg klaar met werken. Al mijn vrienden hadden plannen (zonder mij :clown_face:) het was zonnig, ik ben naar het centrum gelopen en heb alleen op een klein terras wijn gedronken. Heb ik binnen 1 seconde besloten. Was heerlijk.

24 likes

Zonder cursus? Held :grimacing:

12 likes

Ja… maar nu ik ervaringsdeskundige ben kan ik jou hier wel in coachen!

13 likes

Oeh wat wild meid! En ook zo snel besloten. Wanneer ga je een cursus geven?

6 likes

Dat is toch echt wel leven in het nu. Lekker bezig!

1x in de 1 - 2 maanden is gewoon elke maand. Vind ik nog best veel? Ok niet veel voor de gemiddelde mens, maar ook echt niet per se weinig. Zeker niet als je een alcohol probleem hebt gehad.

3 likes

OMG die DisneyMEUKlog van Mascha. Wat moet je in godsnaam met deze zooi?

Oh en op 17:50 komt toxic “Je hebt mijn schoen viesgemaakt en blijf je hier 24 uur lang aan herinneren” Gregor omhoog…die kop van hem ewww.

18 likes

Jeetje wat een troep :grimacing:

Nog wat extra opmerkingen:

14:04 Gregor; zoals het hoort of op ‘haar manier’?

17:20 Mascha: ‘vorige keer heeft ze zo’n donut dus gegeten’
Correctie van Gregor erna: op-gegeten

8 likes

En die eetgeluiden die zij maken :unamused:

2 likes

Woooow, ze hadden 30% korting op alles en daarom hebben ze souvenirs en snacks gekocht.

Ze zeggen het bespaarde bedrag (dat heb ik voor het gemak even afgerond), dat betekent dat ze 600 dollar hebben uitgegeven aan snacks en souvenirs. Wat een leven

16 likes

Ik snap echt helemaal niets van hun Disney hysterie. Het is bijna fascinerend om te zien hoe een influencer zich laat beïnvloeden door korting, merchandise en TikTok trends.

17 likes

Als je er vanuit gaat dat een maand 30 a 31 dagen heeft is het weinig te noemen hoor.

3 likes

Dit dus. Volgens mij heeft zij echt een groter issue met alcohol. Want waarom zou je zo nadenken over wanneer je wel of niet drinkt en hoevaak en hoeveel?

5 likes

Ik vind het niet echt veel inderdaad, als dat zo voor haar werkt, prima. Maar dat ze dan zegt dat ze dus in principe een niet-drinker is (met uitzondering van… blabla) klopt dus gewoonweg niet :laughing:

5 likes

Wauw bespaard.
Ik weet hoe ze 600 dollar hadden kunnen besparen dan.

12 likes

Ze zijn alleen maar de hele vakantie bezig met consumeren. Doodvermoeiend lijkt mij het. Nu vind ik het ook leuk om snacks te proberen in andere landen en af en toe wat winkeltjes te bekijken maar zij zijn echt alleen maar bezig met spullen kopen.

14 likes

Ja die vlog erna zitten ze weer naar die lelijke tassen te kijken ergens anders

6 likes

nou echt gemeen hahaha ik kijk haar videos nooit meer maar ik geloof wel oprecht dat zij juist heel lief en gezellig zijn, ook thuis

7 likes

Mascha zet 900 duizend stappen op een dag, echt knap van haar! :upside_down_face:

6 likes