En die eetgeluiden die zij maken
Woooow, ze hadden 30% korting op alles en daarom hebben ze souvenirs en snacks gekocht.
Ze zeggen het bespaarde bedrag (dat heb ik voor het gemak even afgerond), dat betekent dat ze 600 dollar hebben uitgegeven aan snacks en souvenirs. Wat een leven
Ik snap echt helemaal niets van hun Disney hysterie. Het is bijna fascinerend om te zien hoe een influencer zich laat beïnvloeden door korting, merchandise en TikTok trends.
Als je er vanuit gaat dat een maand 30 a 31 dagen heeft is het weinig te noemen hoor.
Dit dus. Volgens mij heeft zij echt een groter issue met alcohol. Want waarom zou je zo nadenken over wanneer je wel of niet drinkt en hoevaak en hoeveel?
Ik vind het niet echt veel inderdaad, als dat zo voor haar werkt, prima. Maar dat ze dan zegt dat ze dus in principe een niet-drinker is (met uitzondering van… blabla) klopt dus gewoonweg niet
Wauw bespaard.
Ik weet hoe ze 600 dollar hadden kunnen besparen dan.
Ze zijn alleen maar de hele vakantie bezig met consumeren. Doodvermoeiend lijkt mij het. Nu vind ik het ook leuk om snacks te proberen in andere landen en af en toe wat winkeltjes te bekijken maar zij zijn echt alleen maar bezig met spullen kopen.
Ja die vlog erna zitten ze weer naar die lelijke tassen te kijken ergens anders
nou echt gemeen hahaha ik kijk haar videos nooit meer maar ik geloof wel oprecht dat zij juist heel lief en gezellig zijn, ook thuis
Mascha zet 900 duizend stappen op een dag, echt knap van haar!
Volgens mij zegt ze 9 en een half duizend
Love Mascha die zegt dat ze alle comments over het eten heeft gelezen en vervolgens een hap neemt van haar snack neemt en niks meer zegt.
Ja echt mooi was dat
Hahahah die witte jas!! Dan weet je in ieder geval zeker dat ze een serieuze researcher is
Iedereen doet tegenwoordig z’n eigen onderzoek toch
Maar zij was dat toch wel? Had ze geen Hbo opleiding in iets chemisch gedaan?
Ze heeft een bachelor applied science moleculair biology
maar dat doet ze al jaren niet meer? en onderzoeker was ze ook nooit toch?
Ja in 2006 ofzo