Beutyblogtopic XL #15

Amerikanen hebben vaak wel een :mortar_board: MA Spijkerpoepen in hun Instagram-bio zijn.

5 likes

Je moet helemaal niets, maar als zij trots is op haar opleiding en het graag in haar bio zet is dat toch prima. Waarom zou je dan de opmerking maken dat je anderen dit alleen spottend ziet gebruiken.

14 likes

Ja, daarenboven zijn lab technicians over het algemeen geen researchers? Het is niet omdat je een wetenschappelijke opleiding hebt gevolgd, dat je (meteen) wetenschappelijk onderzoek doet.

10 likes

Het is ook maar net hoe je het interpreteert, ze gaf op haar blog best wel eens uitgebreid uitleg over bepaalde bestandsdelen in producten, dus daar zal vast ā€˜wetenschappelijk onderzoek’ aan vooraf zijn gegaan.

1 like

Bovendien waren haar artikelen m.b.t. ingrediƫnten in huid - of haarverzorging ook altijd selectief kritisch geschreven. Net zoals die onzin met dat collageen poeder. Niet bijster wetenschappelijk.

7 likes

Nee dat is gewoon :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

11 likes

Je verdiepen in een bepaald onderwerp, ook al gebruik je daar wetenschappelijke bronnen voor, is niet hetzelfde als wetenschappelijk onderzoek verrichten.

49 likes

Ze kan in het PhD topic wel even een oproepje doen voor wetenschappers die haar ā€˜artikelen’ willen peer reviewen.

13 likes

Eens hoor, vandaar de ’ ’ ook. Met de benaming researcher doe je het toch voorkomen alsof je echt actief bezig bent met phd onderzoek.

Eerlijk gezegd weet ik niet wat de officiele vereisten zijn om deze benamingen te mogen gebruiken. Je hebt dat in wel meer werkvelden dat ā€˜titels’ niet beschermd zijn, dus dat het officieel wel gewoon mag om jezelf een bepaalde functie toe te dichten.

4 likes

Debbie plaatst weer een oproepje aan de Nederlandse man om de zomer garderobe te updaten :rofl:

3 likes

Zo typisch dat iemand die zich niets aantrekt van de mening van anderen over haar kleding, wel vindt dat anderen zich moeten aanpassen aan haar smaak.

43 likes

Een witte blouse met een camel broek en geen slippers, want die zijn voor op het strand. En vooral geen felle kleuren en printjes!!!

8 likes

#sadgreyjeroenen

11 likes

Advies van Debbie aan alle mannen: laat je decolletƩ zien? Foto van een man met outfit waarbij de knoopjes lekker los zijn.

Pfff wat een arrogantie weer, alsof ze zelf zo fantastisch gekleed is.

6 likes

Hahaha, ik zat nog helemaal te twijfelen of het grey of gray was, moet het gewoon beige zijn.
#sadbeigebaby #sadbeigejeroenen

5 likes

911 is gebeld voor Gregor en hij heeft pijn… Mascha maakt er wel een teaser van op instagram

2 likes

Ze zijn daardoor ook niet naar Jamaica gegaan. Ik vind het wel sneu voor ze.

5 likes

Ik zie niets vermeld over zijn rug

Edit: ah zie nu de kleine sticker met Engelse tekst

6 likes

Het was mij ook niet meteen duidelijk hoor.

10 likes

Wel echt heftig als je rughernia zo veel pijn doet en al die behandeling helpen niet

2 likes