Beutyblogtopic XL #15

Debbie plaatst weer een oproepje aan de Nederlandse man om de zomer garderobe te updaten :rofl:

3 likes

Zo typisch dat iemand die zich niets aantrekt van de mening van anderen over haar kleding, wel vindt dat anderen zich moeten aanpassen aan haar smaak.

43 likes

Een witte blouse met een camel broek en geen slippers, want die zijn voor op het strand. En vooral geen felle kleuren en printjes!!!

8 likes

#sadgreyjeroenen

11 likes

Advies van Debbie aan alle mannen: laat je decolletƩ zien? Foto van een man met outfit waarbij de knoopjes lekker los zijn.

Pfff wat een arrogantie weer, alsof ze zelf zo fantastisch gekleed is.

6 likes

Hahaha, ik zat nog helemaal te twijfelen of het grey of gray was, moet het gewoon beige zijn.
#sadbeigebaby #sadbeigejeroenen

5 likes

911 is gebeld voor Gregor en hij heeft pijn… Mascha maakt er wel een teaser van op instagram

2 likes

Ze zijn daardoor ook niet naar Jamaica gegaan. Ik vind het wel sneu voor ze.

5 likes

Is toch geen teaser. Staat bij dat het om zijn rug gaat en daar heeft hij altijd al in min of mindere mate last van volgens mij.

9 likes

Ik zie niets vermeld over zijn rug

Edit: ah zie nu de kleine sticker met Engelse tekst

6 likes

Het was mij ook niet meteen duidelijk hoor.

10 likes

Wel echt heftig als je rughernia zo veel pijn doet en al die behandeling helpen niet

2 likes

Ik vond het ook zo teaser-achtig. Voelt dan toch wel vreemd bij zoiets als 911 bellen.

7 likes

Het kost ook echt veel geld, zo’n ambulanceritje, al verschilt het wel per staat geloof ik

7 likes

Ohja geld daar zullen zij zich vast druk over maken.

10 likes

Reisverzekeringen dekken amerikaanse kosten vaak niet omdat het absurd duur is. Ze vergoeden tot nederlandse kosten en de rest moet je bijbetalen.

4 likes

Ja je mist iets. Het was op advies van de eigen huisarts in Nederland dus het zal dringend genoeg zijn geweest.

7 likes

Niet als je een reisverzekering hebt toch?

4 likes

Veel reisverzekeringen dekken dat niet, soms kan je een extra clausule voor amerika dekking afsluiten! Ik heb er toen heel lang naar moeten zoeken toen ik veel was in amerika.

6 likes

Geloof dat zenuwpijn hier nogal onderschat wordt…

42 likes