Beutyblogtopic XL #15

Het alternatief zou zijn dat Mascha hem, met al zijn pijn, in een auto moet hijsen en hem zelf, met peuter al, naar de eerste hulp rijden of naar een urgent care center ( een soort prive praktijk vergelijkbaar met de HAP in Nederland)

Ik zou dat als zijn partner niet doen. Laat maar even een busje voorrijden voor vervoer hoor, joe.

5 likes

Inderdaad. Plus het werd gewoon aangeraden door zijn huisarts hier? Wat zijn we moeilijk aan het doen, het is niet dat ze voor de grap bellen nee.

13 likes

Maar, uiteindelijk hebben ze dit toch alsnog gedaan? Althans als ik insta lees zie ik volgens mij dat ze niet met ambu mee zijn gegaan maar “toch maar met de dames zelf” is geweest.

Overigens geen oordeel over het 911 bellen. Ken zijn situatie niet en neem aan dat huisarts en persoon die ambu heeft gestuurd dat niet zomaar doen.

5 likes

Als je in NL dubbel klapt van de pijn en niet meer kan functioneren mag je ook echt wel 112 bellen hoor, dat is ook een noodsituatie

35 likes

Hahaha omdat mascha alles zo half engels half nl zei dacht ik dat ze vanuit Nl naar jamaica gingen en dat ze ipv 112 /911 zei :joy:

2 likes

Laten we er maar gewoon niet over oordelen. Hernia’s zijn niet alleen pijn. Zenuwpijn is anders, rughernias kunnen verlammingen aan benen en voeten veroorzaken en nog wel meer enge dingen die je hoopt nooit te krijgen in je leven.

38 likes

Jemigc is het ook nooit meer te genezen?

3 likes

Mijn moeder is te laat geopereerd aan haar hernia en daardoor heeft ze geen gevoel en kracht meer in haar handen en armen. Haar benen beginnen nu ook steeds zwakker te worden. Ze is nu 100% afgekeurd terwijl ze voorheen altijd met plezier in de zorg werkte.

Volgensmij is het bij sommige mensen wel te genezen of te verhelpen met een operatie, maar het kan ook echt hele nare gevolgen hebben.

7 likes

Bij mij is het met een operatie genezen. Blijft een zwakke plek. Het kan ook terugkomen.
Gregor’s operatie ( paar jaar geleden) is mislukt hebben ze eerder eens gezegd.

6 likes

Dat is niet waar hoor, tenminste, bij mijn verzekering niet.
Heb een doorlopende bij de ANWB met werelddekking. Vorig jaar mijn enkel gebroken in NY en alles werd vergoed.

8 likes

Maar dan heb je dus waarschijnlijk een extra module aangezet voor zorgkosten. En dat is precies wat ik zei. Je moet wel iets extra’s aanzetten.

4 likes

Ja, je hebt gelijk, dat heb ik inderdaad gedaan. Was ik even vergeten. Maar wel belangrijk dus om een goede reisverzekering af te sluiten, met de juiste dekking.

11 likes

Oprechte vraag, kan Mascha geen copyright strike krijgen voor de muziek tijdens het vuurwerk?

1 like

In Amerika bellen ze 911 als zich een beetje in hun vinger hebben gesneden in een restaurant :rofl: Mijn neef is chief bij de brandweer daar en ik zag de gekste dingen voorbij komen op zijn scherm. Ik zei nog, bij ons krijg je een mooie pleister van de BHV-er.

11 likes

Nou ze zijn dus wel verzekerd, maar holy moly wat een geld moesten ze voorschieten. Moest wel lachen om de korting als je meteen aftikt. Welcome in Murica

6 likes

Masha in de vlog van vandaag helemaal lyrisch over de Stanley cup. Waar je al blij mee kan zijn! Wat een lelijk, overpriced onding is dat. Zo enorm groot, daar moet je zowat een aparte tas voor meenemen. Lijkt me echt totaal niet praktisch

10 likes

Het lijkt wel een complete blender.

10 likes

Love m’n stanley thermosfles wel, water blijft eeuwig koud. Ideaal met wandelen op vakantie

8 likes

En die dingen zijn nog onwijs duur ook

5 likes

Heel Amerika loopt ermee, daar zal ze het wel om doen.

20 likes