Beutyblogtopic XL #15

Ja is volgens mij echt een mega-hype in de VS. Sowieso onder zorgpersoneel als ik de insta-reels mag geloven.

9 likes

Jaa zo’n overhyped maar onpraktisch ding zoals de air-up. Kijk mij eens hip en aesthetic zijn . :sparkles:

7 likes

Love mn fake stanley. Kan er 2 dagen ijs in koud houden. Ene kant rietje andere kant groter drink iets. Heerlie en dan heb ik er ook een hengsel aan. Ik heb altijd forever dorst dus zon grote fles is ideaal.

4 likes

Welke heb je?

4 likes

Of als Gregopedia iets beweert.

16 likes

Tyeso ofzo

3 likes

Ja want het is trending op TikTok dus dan hebben zij het ook nodig in hun leven (zoals die koelbox).

6 likes

Ik zat een tijdje vast op het Watertok algoritme op TikTok.
Nah, dit echt gestoord joh
Al die horoscoop girlies die geen water lusten en dus allerlei hysterische water “recepten” bedenken om in die graf lelijk tank-achtige Stanley bullshit te schenken.

Hilarisch en treurig.

15 likes

Love alle thermosflessen. Sjouw me een ongeluk maar heb wel altijd koud water.

6 likes

Wat moet ik me voorstellen bij ‘waterrecepten’?

10 likes

Ze doen poedertjes ed in water en dan is het een ‘waterrecept’.

4 likes
13 likes

Kool-aid en siroop.

Het is echt hilarisch en ultra Amerikaans.
Ik zou zeggen, kijken eens op #watertok maar wees gewaarschuwd, want je zit er drie weken aan vast :sweat_smile:

5 likes

Jaaaa, ik zocht deze haha.

6 likes

Het is wachten op de eerste die op Tiktok haar eigen urine opdrinkt onder het motto ‘ook water met een kleurtje’. En dat een ander claimt dat het goed is voor je gezondheid.

5 likes

Voor watertok bestond verkondigde Bear Grylls dit waterrecept al

9 likes

Watertok??? Ik ben echt blij dat ik niet op tiktok zit haha

24 likes

Ja dat benoemt ze ook ergens in die video

5 likes

1,5 liter water is niet zoveel als je een paar uur gaat wandelen / hiken. En @Bill zal wel een rugzak hebben :rofl: Wie gaat er nou wandelen met een 1,5 liter fles in diens handen? :sweat_smile:

5 likes

Mascha

8 likes