Beutyblogtopic XL #15

Dit matcht ook helemaal niet??

28 likes

De match is blijkbaar met de blauwe handdoeken, dat is de foto erna :joy:

9 likes

Omg jouw avatar past ook perfect bij Mascha’s huis :star_struck:

17 likes

Ah shit mijn mannen scheermes past niet bij mijn pastel bunker.

7 likes

Nu nog een bikinilijn die perfect past bij een badpak. :cry:

18 likes

Haar met henna verven in hotel 2.0

22 likes

Vakantiehuis viel toch al HELEMAAL uit elkaar!!!

20 likes

Dat doet het wel echt, zag dat de plaktegels in de keuken er al af vallen :smile:

8 likes

Nu is Mila al een tiener (stories Mascha)… het kind moet nog 3 worden :laughing:

6 likes

Van de week had ze ook weer een heel monoloog over hoe een arts zei dat hij nog nooit zo’n geweldig, beschaafd, briljant kind had gezien en complimenten voor de opvoeding blablabla.

21 likes

Dat hoef je toch niet zo letterlijk/ serieus te nemen.
Ik denk dat heel veel ouders wel van die momenten hebben dat je naar je kind kijkt en ze opeens zo groot vindt lijken.

23 likes

Vanaf 9:30

7 likes

Kleine kinderen kijk je groot, maar als ze eenmaal groot zijn, dan had je ze graag weer even klein.

15 likes

Maar ze miste wel de Nederlandse nuchterheid hè?

7 likes

Ja joh, dat is gewoon zoiets dat sommige ouders zeggen als hun kind een grote mensen ding heeft, zoals mila die heeft op de foto een hoge knot en ze vinden haar denk ik gewoon groot worden. “Sinds wanneer heb ik een tiener???” Zegt ze. Lijkt me toch logisch dat ze dan bedoelt dat haar kind te snel groeit en niet dat ze letterlijk zegt dat haar kind een tiener is.

32 likes

Off course weet iedereen dat ze niet letterlijk bedoelt dat Mila een tiener is. Het kind is nog geen 3, natuurlijk is zij geen tiener. Mij ging het eerder om dat eeuwige ge-overdrijf. Zoals dat ze een kapsel vol krullen zou hebben (welgeteld 1x een gedraaid sprietje haar), de zogenaamde briljante ‘lief is lief’ opmerking, enz…

9 likes

Omg :joy::joy: hij maakte een hele slimme koprol in de buik ofzo?

5 likes

Ik heb zelf net wat rondleidingen gehad op basisscholen voor mijn dochter en vind de focus ook zo op plusklassen, Engelse les, hoogbegaafdheid, etc. liggen. Pas toen ik er zelf om vroeg, kwam er wat informatie over de hulp die ze bieden aan kinderen die niet zo makkelijk mee komen.

18 likes

Ik vind dit niet per se een hele rare vraag. Hoogbegaafdheid is voor een heel groot deel erfelijk en er is op scholen veel te weinig aandacht voor hoogbegaafde kinderen (ja vooral de klassieke vorm van hoogbegaafdheid). Het zou best kunnen dat deze moeder zelf de nadelen heeft ervaren van onvoldoende kennis en dit dus belangrijk vindt bij een eventuele school.

13 likes

Klopt, er is inderdaad een grote erfelijke factor. In mijn familie is 2/3 van de familieleden hoogbegaafd en dan denk je voordat je kinderen krijgt hier toch wel even over na als je zelf weet welke invloed dit kan hebben in het leven en vooral tijdens de schooltijd.

10 likes