Beutyblogtopic XL #15

Ja! Had het niet perse van haar verwacht.

3 likes

Ik moet vooral lachen om de beschrijving van Gregor als ‘haar trouwe vriend’ echt alsof het hond is ofzo haha

20 likes

Wie weet schrijft ze hier wel mee :thinking:

12 likes

Ben benieuwd of Mascha hier op gaat reageren😅 misschien volgende week in de vlog

6 likes

Misschien verdwijnt ze uiteindelijk wel uit beeld achter die berg lawaaierig plastic.

Ik ga stuk.

36 likes

Hun zelfverkozen gevangenis van het toch steeds weer dapper tonen van hun nieuwe hebbedingen aan een steeds kleiner publiek fascineert.

Deze is ook heel mooi. :smiling_face_with_tear:

22 likes

Ze slaat de spijker precies op de kop. Ben ook erg benieuwd of er reactie van Mas en Grefoef komt.

3 likes

Maar waarom zouden zij er op reageren? Dit is de mening van 1 columnist. Zij leven (naar eigen zeggen) hun droomleven en kunnen doen wat ze willen. Wat boeit de mening van anderen dan?

8 likes

Ik vraag het me toch gewoon af?

6 likes

Ik zou het zelf denk ik heel confronterend vinden om te lezen.

28 likes

Ik zou het ook confronterend vinden en in de vlog van vandaag is ze enorm aan het stressen hoe ze met 4 koffers en peuter van het vliegveld naar hun appartement in New York moeten. De column zou ik er nu niet bij kunnen hebben als ik Mascha was.

7 likes

Maar het artikel ook, toch? 21 of 22 juni meen ik me te herinneren

Edit: ja 21, dus die column was toen al gepubliceerd

10 likes

Ik verbaas me er ook een beetje over dat mensen dit zo goed vinden. :sweat_smile: Ik vind het sowieso altijd raar dat als iemand ogenschijnlijk gelukkig is om dan als buitenstaander te zeggen dat je iemand wat anders had gegund. Oké fijn, maar irrelevant.

19 likes

Ik snap dan ook echt niet waarom ze per se 4 koffers mee wil nemen. Ze kopen toch op elke bestemming een nieuwe inboedel.

5 likes

Ik vind het wel veel maar dat boeit niet, ze hebben daar een huis waar ze alles achter kunnen laten. Het is niet dat ze het kwijt zijn als ze het achterlaten. Of thuis een kleine garderobe.

2 likes

In essentie heb je toch niet veel meer spullen nodig voor twee maanden vakantie dan voor 3 weken? Je doet dan gewoon de was lijkt me.

19 likes

2 maanden weg. Ik zou al 1 koffer vol ondergoed meenemen.

8 likes

Ik vind het vooral apart dat als je zo aan het stressen bent over de bagage (wat ik snap, want de situatie waarin ze zitten is natuurlijk super kut) dat je dan alsnog 2 koelboxen in die koffers propt :joy:

18 likes

Ze hadden er 6 en laten er nu 2 achter. Ik vind 4 trouwens al veel. Je kan toch onderweg wassen? Je hebt voor 2 maanden echt niet meer nodig dan voor 2 weken.
(Ik heb een jaar gebackpackt en true had geen kleuter mee, maar spreek wel uit ervaring)

5 likes

Haha ja 2 nachten weg is al zo een 6-8 sets lingerie :joy: Niet dat ik thuis ooit 4 strings per dag draag maar weg is ondergoed stress :joy:

16 likes