Precies dit hahahh
Wat? Zijn dat speciale koelboxen die wij in achterlopend Europa nog niet kennen? En waarom 2? Wanneer heb je dat nodig? Zo veel vragen
Ja laat die koelboxen (en meer desnoods) gewoon per koerier versturen, ze betalen nu toch al weet niet hoeveel extra voor business classâŠ
Zouden ze dan echt een aparte kamer hebben die op slot gaat, waar ze al in persoonlijke shit in kwijt kunnen?
Dat denk ik wel, of iets van een berging of garage. Dat is ook wel gebruikelijk wanneer je je huis verhuurt. Anders moet je steeds al je spullen heen en weer slepen, dus dan heeft een eigen huis niet zoveel zin.
Ik ben onlangs geemigreerd met 1 grote koffer en een handbagagekoffer. Dus als je het echt wil (wat jij niet wil denk ik dan ) kan je echt wel lichter en efficiënter pakken
Ik wilde gewoon ff opscheppen xx
Ik vind dat jij nu een beetje overdrijft maar oké
Los van dat ik denk dat Mascha die hele column niet boeit (en de video dus blijkbaar van vorige week is) is dit nou toch ook allemaal niet zo moeilijk dat het zoveel stress moet veroorzaken?
Ik zou me in haar schoenen zeker wel zorgen maken om Gregors rug en daarnaast vind ik het altijd zwaar om mensen in mijn omgeving te moeten zien lijden. Het gedoe met de koffers lijkt me slechts een onderdeel van de stress.
Maar dit is toch helemaal niet wat je in je eerste post zegt hahaha daar heb je het alleen over die koffers.
Sjemig wat hebben sommigen hier een kort lontje de laatste tijd zeg. Relaaax.
Klopt, maar als je de vlog hebt gezien kan je die informatie er toch wel zelf uit halen?
Ja het zijn koelboxen die een hit zijn op TikTok! Dus als je niet in het koelboxalgoritme zit heb je dit natuurlijk helemaal gemist.
Die koelboxen gaan natuurlijk mee naar uh ⊠nou ja, waar niet?! Ze zijn zoân verrijking in je leven dat je ze overal mee naar toe zeult. Zelfs van Amerika naar Nederland.
Ben nu benieuwd wat voor koelboxen het zijn kan me niet voorstellen wat er zo innovatief is dat je ze helemaal meeneemt.
Ik ga wel kijken
Review of The Igloo Throwback Retro 1992 Family Cooler/Picnic Basket 2019 - YouTube Deze is t volgens mij, ze hebben er daarna nog 1 gekocht met een speaker erin en ervoor hadden ze er nog 1 gekocht van een ander merk (simpel grijs)
Ah klopt, ik heb de vlog niet gekeken maar ging op jouw bericht af. Niet handig want dit forum heeft me al zo vaak geleerd dat er altijd meer context is
Mijngod hebben ze er nog 1 gekocht?
Keek vandaag weer en loop 3 weken achter oid (ze waren net uit DC weg waar ik kijk) en vond het al zo vreemd dat ze een tweede kochten terwijl ze net de eerste hadden gekocht 2 vlogs ervoor. En heel veel dingen die ze tot nu toe hebben gekocht hadden ze al, maar is dan âvoor in Nederland/voor in ons Amerika huisâ, maar hoezo een derde fucking koelbox haha?
Ja maar wat is hier zooooo speciaal aan? Hij ziet er enigszins leuk uit maar verder is gewoon een box? Die je eten koel houdt?
Wel echt retro