Beutyblogtopic XL #15

Wij zien dingen niet, die ze wel heel even benoemd. Degene van wie ze houdt ligt te schreeuwen op de grond van de pijn en moet in een emmer plassen.

Haar kind wil ze ondertussen de wereld geven, het is een moeder.

Waar gaat deze discussie over. Schaam je kapot als je gaat oordelen over hoe iemand daar emotioneel mee omgaat.

55 likes

Dat Disney kasteel is wel echt een blamage, zeg.

6 likes

Hoezo? Ik kijk de vlogs niet meer/heel sporadisch een enkele. Vond hem er juist leuk uitzien

5 likes

Ik vind de hacks van Mascha altijd zo grappig. Nu ook weer met die privacy roller, dat is dus een apparaatje waar een zwarte vloeistof uitkomt en je kan dat gebruiken als je bv je adres wil verbergen op een doos die je naar het oud vuil brengt.
En dat is volgens haar echt suuuuperhandig…. Maar dan denk ik echt; wat is er mis met een stift of een pen, dat werkt toch net zo goed :sweat_smile:

Maar goed als zij er blij mee is. Ik vind trouwens wel dat ze zich echt goed staande houdt in deze hele situatie. Lijkt me echt zwaar. En de tips die ze dan deelt over het indelen van je tijd. Die ze dan zelf toepast en daardoor ook wat rustiger lijkt te worden. Knap van haar.

22 likes

Ik vind dit ook altijd mooi. Haar tip laatst om te zwemmen met je kind voor het slapen gaan want dan worden ze moe. Heel praktisch.

10 likes

Ja, want iedereen heeft een zwembad in de tuin.

15 likes

Haha ik hoop dat dit sarcastisch is

2 likes

Van mij of van haar :joy: ze heeft het volgens mij in twee verschillende vlogs benoemd dus ik denk dat ze het meent.

1 like

Ben toch wel benieuwd waarom je dit vindt.

In de vlog vandaag weer over dat plannen enzo, Mascha is echt de laatste van wie ik plantips aanneem, haha. Liever nog de zwemmen met je kind tip dan, haha

15 likes

Van jou hahaha dacht echt even dat je het serieus een praktische tip vond

5 likes

Hahaha nee, net als dat ik haar tips voor Disney ‘doe lekker rustig aan je hoeft niet alles in een dag te doen’ ook niet heel praktisch vind voor mensen die niet drie keer per jaar naar Amerika vliegen en hoogstwaarschijnlijk maar 1 keer in hun leven naar Disney gaan :smiling_face_with_tear:

25 likes

Ik ook, dit had me als kind geweldig geleken haha

10 likes

Haha als kind sowieso. Maar voor dat geld vind ik wat je er daadwerkelijk mee kan doen/spelen zo treurig ofzo. Nu vond ik Mascha en Gregor sowieso af en toe enthousiaster dan Mila bij de cadeaus.

1 like

Ik had er ook meer van verwacht :sweat_smile: Vooral dat ronddraai ding maakt echt een geluid alsof ie ieder moment het loodje gaat leggen.

5 likes

Moest meteen aan Mascha en Gregor denken. De auto. Het is groot. Het is zinloos.

Weer ‘m uit de stad

12 likes

Amsterdam zet al in op een autoluwe stad. Er zijn steeds minder parkeerplekken etc. Het is ook zo zonde van de ruimte om straten helemaal vol te laten parkeren, terwijl je er bijv. ook groen kan planten of iets anders mee kan. Denk dat Mascha en Gregor trouwens een garage hebben. Kan me niet voorstellen dat dat bakbeest gewoon op straat staat.

6 likes

Laatst in de vlog zei ze dat mensen positief op haar auto reageren. Geloof er geen zak van.

7 likes

Als je zo’n auto kunt rijden, kun je ook het parkeergeld betalen. Dus ik denk niet dat zij het echt gaan voelen dan.

12 likes

Ik had in de eerste minuut al door in die vlog dat ze in een soort overdrive zat. Ze rent zichzelf voorbij sinds ze thuis zijn van Murica. Kasten opruimen, herorganiseren, taken timen,… inderdaad een soort coping mechanisme lijkt me, om controle te kunnen houden over wat er kan gecontroleerd worden. Wat ook te begrijpen is in zo een rot situatie…
Alleen het moment dat ze meebrult met de spice girls in haar Bruut vond ik mega cringe

7 likes

Ik weet natuurlijk niet of het een controle dingetje is of een soort trauma reactie, maar ik herken mij wel in wat Mascha nu doet.
Niet helemaal vergelijkbaar maar toen mijn beste vriendin overleed stond ik binnen no-time de keukenkastjes uit te ruimen, de vriezer te ontdooien en toen ik het echt meer wist ging ik maar het filter van de droger schoonmaken.
Je kan best een beetje ‘gek’ doen als je het gevoel hebt dat je de controle over je normale leven verliest

75 likes