Beutyblogtopic XL #15

Same
In ieder geval iets wat ik zelf kon bepalen

10 likes

Ik herken me er ook wel in. Het geeft je een soort van ‘rust’ als in: hier kan ik me op focussen. En een zekere controle ook. Als alles om je heen anders gaat dan zou moeten, heb je enigszins nog controle over hoe de kasten ingericht zijn etc. Rare gedachte gang maar mij maakte het destijds wel een stuk rustiger in mijn hoofd.

15 likes

Ja, toen mijn moeder ernstig ziek was vond ik het ook kalmerend om schoon te maken en op te ruimen.

6 likes

Sowieso, als je in de auto zit en er speelt zo veel thuis. Misschien moet je dan even niet jezelf vloggen en je gewoon richten op het verkeer.

9 likes

Van mij mag er sowieso een hele dikke voeten komen op al dat gevlog en ge-Instagramstory tijdens het rijden.

18 likes

:joy: Ik quote dit maar even voordat het gewijzigd wordt.

47 likes

Waar bemoei jij je telkens mee, ze staat toch stil.

8 likes

Huh, nee hoor

8 likes

Speciaal voor jou laat ik m zo :joy:

5 likes

Ach arme Debbie, nu is ook Edward overleden :pleading_face:

3 likes

Ach wat sneu, beide honden zo vlak achter elkaar. Tjah, je kan veel over haar vinden maar gek op haar huisdieren is ze wel echt. Zielig hoor!

3 likes

Als je echt gek bent op dieren moet je niet zulke honden nemen

43 likes

Precies, ze kan wel zo geshockeerd doen over hun gezondheid en dat die beestjes het opeens hebben begeven, maar misschien dat dit wel een wake up call voor haar is om niet meer zulke honden te nemen

5 likes

Geloof dat ze Edward ergens vandaan gehaald had waar die het niet goed had. Maar weet het niet zeker.

2 likes

Ze heeft ze geadopteerd

10 likes

Mijn hart breekt weer voor Deb. Zo triest om mee te maken; 2 huisdieren en korte tijd verliezen. Ik heb echt een zwak voor Deb, volgens mij is ze (ondanks wat gekat op de socials) een enorm lieve vrouw en ik heloof ook echt dat ze hier lang veel verdriet van zal hebben :cry:

2 likes

Ah ja echt een lieve vrouw die constant anderen neerhaalt (dikke mensen, vrouwen in witte leggings :’)) en vindt dat vrouwen die zich uitspreken over (seksuele) intimidatie zich maar aanstellen :smiling_face_with_tear:

90 likes

Wat ik wel ironisch vind is dat ze nog niet zo lang geleden iets poste dat zulke honden het prima hebben en totaal niet zielig zijn want haar honden waren op en top gezond ofzo.

34 likes

Had ze niet ook gezegd dat die van haar geen last hadden van een slechte ademhaling?

Naja, hoe dan ook, sneu voor het beestje.

3 likes

Sowieso is het sneu dat de hond ook zo plotseling overlijdt, en dan zo snel achter elkaar ook.

Ik hoop alleen echt dat dit soort honden niet meer gefokt gaan worden, een ‘normale’ hond heeft het al lastig met warm weer, zo’n kortsnuit zie ik altijd voor me alsof ze altijd last hebben van een flinke verkoudheid. Nu is het vandaag niet zo warm, maar het draagt zeker wel bij aan de toestand waarin een hond verkeerd.

8 likes