Beutyblogtopic XL #15

Ze is voor haar man, kinderen en huisdieren wel heel lief :upside_down_face:

3 likes

Ah ja, vandaar ook dat hij ineens heel benauwd werd.
Die honden hebben het volgens mij 24/7 benauwd toch?
Wel sneu, in zo’n korte tijd.

6 likes

Ik ben normaal niet zo van de “Ben jij die of die…” maar ik begin nu toch wel te twijfelen :joy:

3 likes

Jep en ik vind ook door zo een hond tentoon te stellen op insta dat je alsnog ‘reclame’ maakt voor het ras. Terwijl niemand zo een hond zou moeten willen.

6 likes

Hitler was ook lief voor zijn hond.

15 likes

Vond de Cat Clam van Mascha en Josh best nice. Grappig hoe verschillend ze zijn maar toch een leuke chemie hebben.

2 likes

Ik heb er een stukje van in de vlog van Josh gezien en kreeg er eigenlijk alleen maar stress van.
Ze waren te laat en ookal is (of was) Josh ook vaak te laat op afspraken, ik had de indruk dat ze dit niet echt leuk vond.

7 likes

Ik kreeg vooral de indruk dat Josh alles voor het zeggen had en Mas maar klakkeloos volgde, ook al voelde ze zich duidelijk onzeker in die outfit

12 likes

Mascha eindigde daardoor een beetje als weird Barbie en Josh deed voor zichzelf alles mooi en neutraal. Beetje apart om te zien hoe Mascha zich dan laat beïnvloeden door meer en gekker te doen.

17 likes

Sowieso vond ik Jose echt de gemene vriendin die vooral op zichzelf focust. Ik was al klaar bij 1:12 : “ik weet niet hoe goed jij kunt make-uppen” zegt ze tegen Mas. Oké ze is geen Nikkie maar hallo je weet toch wel wat ze de afgelopen 15 jaar op Beautygloss heeft gedaan

25 likes

Ja, wel mean girls vibe. Dat vileine lachje op 45:41 als Mas twijfelt over de roze extensions. En rot dat ze zo met die rok loopt te plukken, geef 'r gewoon iets waar ze zich lekker in voelt.

7 likes

Mike Godwin slaat weer toe!

1 like

Deze tip van Josh, wat een eye opener: ‘s ochtends na de spits naar kantoor en vóór de spits weer naar huis. Zo sta je nooit in de file. Ik ga het direct voorstellen op mijn werk!

88 likes

In Josh haar vlog kon je zien dat ze al helemaal in outfit, haar en make-up klaar zat voor ze zogezegd ging glammen bij Mascha (lees: een uur aan haar haren prullen)

5 likes

Nou ik vond het allemaal wel meevallen.

5 likes

Het is toch eigenlijk hilarisch. Een get ready with me en Josh heeft al meer make-up op dan de gemiddelde vrouw ooit draagt. En dat zij ook steeds terug komt op dit Barbie en dat Barbie en er uiteindelijk gewoon uitziet als zichzelf maar dan met roze bruinige oogschaduw ipv alleen bruin😜
Ik volg haar vlogs niet maar filmt zij zichzelf überhaupt ooit zonder make-up of is ze altijd helemaal glam?

14 likes

Ik kwam dit pareltje tegen en wilde dit ook met jullie delen, misschien hebben jullie er iets aan.

Hoe ze ook op die bank ligt en iets probeert te vertellen, maar dat lukt niet omdat die komkommers op d’r mond liggen. :sob:

8 likes

En @desecretaris Ohh indd jeetje. Josh was gewoon al helemaal klaar want ze kon het niet aan, dus ze wil al klaar zijn, voor de uur get glam with me, en vervolgens is ze zo met zichzelf bezig dat ze Mascha haar outfits vergeet en met de über terug moet om die nog op te halen. Sowieso ook dat verhaal erbij dat ze nu de partyplanner van haar dochters verjaardag moet aan laten passen van zeemeerminnen naar Barbie

Ik wilde eigenlijk voor ik dit zag vertellen dat ik haar de laatste tijd meer relatable vind doordat ze indd wat meer herkenbare situaties laat zien enzo, maar nope.
Wat een leven, en wat staat dat ver van de realiteit met meer doorgaande moeders en situaties.

3 likes

Nee ze had al een shoot gehad overdag, dus daarom had ze haar make up al gedaan en een basis make-up op.

Edit: eerste make-up moest haar zijn haha.

7 likes

In haar eigen vlogs filmt ze zichzelf wel regelmatig zonder make up, maar ze gaat bijna altijd wel de deur uit volledig in de make up behalve als ze een procedure laat doen o.i.d.

3 likes