Beutyblogtopic XL #15

Vind Josh altijd zo’n mix van Mean Girls en Clueless als ik haar samen met Mas zie. De scene waarin Cher besluit om ‘iets goeds te doen voor de mensheid’ en daarom een niet populair meisje een make-over wil geven zodat ze wel populair wordt doet me altijd aan die twee denken. Josh vergeet alleen dat Mas populairder is dan Josh zelf.

11 likes

Moet wel zeggen dat ik me dit inmiddels afvraag hoor.

1 like

Ik heb die video (deels) gekeken, maar trok het echt niet. Zowel Josh als Mascha zijn allebei totaal het andere uiterste; josh die al volledig gekapt binnenkomt, en vervolgens een uur aan een pluk zit te draaien, maar ook Mascha die totaal onvoorbereid superdruk aan het doen is in een uur. Werd er helemaal opgehaast van en was alleen maar aan het kijken. Dus in dat opzicht snap ik Josh wel; het is toch een premiere met camera’s enzo, neem ff gezellig de tijd ervoor.

Haat het ook als mensen zo laf vragen; moet ik ff helpen? Met 0 intentie dat ook te doen🥲 Sta op en zeg gewoon ik ga je even helpen.

Oooh ja en dan Josh met haar “ik kan het niet meer roze toveren”, dat kan letterlijk wél! Mascha zei nog dat ze oogschaduw moest pakken ipv de blush want weinig pigment en toch wilde Josh die haha. Had gewoon roze oogschaduw gepakt als dat is wat je wilde (maar dat wilde ze natuurlijk niet).

7 likes

Het was ook gewoon geen “gezellige” video: geen oprechte interesse of plezier. En die outfit van Mascha die Josh had uitgekozen: zo sneu! Ze bleef maar vragen of het wel goed was, zichzelf checken, proef poseren, trekken aan de rok… Die heeft zich niet fijn gevoeld vermoed ik.

14 likes

Dat ging niet, want ze had geen broek aan!!

6 likes

Wow gaat lekker hier een vriendschap analyseren aan de hand van een filmpje van 50 minuten…

6 likes

Ja maar dat kwam denk ik meer door de stress dan iets anders. Ze hadden gewoon een uur eerder moeten beginnen haha

Vond die outfit ook sneu. Denk wel dat Josh het oprecht ok vond, want het is immers ook reclame voor haar merk. Maar er hing volgens mij ook een roze pak, was 10x leuker geweest.

8 likes

Deze middag gaat het Forum Feminarum Zomerprogramma verder met het verbreken van relaties gebaseerd op maximaal twee forumposts en we ronden af met het stoppen van vriendschappen aan de hand van 40 woorden zonder context

16 likes

Heeeeeerlijk, precies waarom het zo lekker is om op een forum te zitten

13 likes

Lekker duurzaam. Wat aardbeien citroen/limoen uren laten koken alleen voor de geur en dan weg gooien.

En ik weet dat mascha het tegen over gestelde is van duurzaam maar dit is weer wat nieuws.

5 likes

help ik krijg deze als ik op de link klik? hahaha

4 likes

Begrijp dat luchtverfrissers niet duurzaam zijn. Maar had dan limonade gemaakt door na het inkoken suiker toevoegen in de blender limonade siroop van maken. Lekker ruikend huis en geen verspilling.

Er is al zoveel voedsel verspilling waarom het dan extra promoten.

10 likes

Beter dan wasverzachter koken. :joy:

15 likes

Was dat niet Roy Donders die dat deed? Geniaal.

11 likes

Cynth heeft een nieuw verdienmodel :sweat_smile:

24 likes

Waar slaat die oefening op :face_with_spiral_eyes: en hoe gaan mensen haar serieus nemen als ze niet eens haar evenwicht kan houden in een lunge? (zonder gewicht!!!)

28 likes

En ze gaat een cursus/challenge ontwikkelen over dingen alleen doen. :expressionless: Ze zegt dat het goedkoop wordt (minder dan 25 euro). Ik ga even alleen in een hoekje huilen.

10 likes

Stap 1: verzin iets wat je wil doen
Stap 2: ga het doen

Wat gaat zij nog meer vertellen? Heb schijt aan wat mensen van je denken? Gaan mensen echt geld betalen voor die tip?

28 likes

Ja waarschijnlijk wel. En dan promoot ze die cursus/challenge nog een keer of 10 met een triggerwarning. En dan combineert ze het waarschijnlijk met haar afvalverhaal. “Hoe ik alleen 30 kilo af ben gevallen”.

10 likes

Wel lekker relatable :joy:

6 likes